Norsk
Gamereactor
nyheter
Call of Duty: WWII

Dette endres i Call of Duty: WWII før lansering

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Etter to helger med hektisk skyting ble Call of Duty: WWII-betaen nå blitt avsluttet. I løpet av disse dagene har Sledgehammer Games selvsagt fått en god dose med tilbakemeldinger på både godt og vondt. Disse har de selvsagt tatt til seg, og kan nå fortelle hva som vil være endret når spillet lanseres den 3. november.

Som du kanskje vet hevet de poengkravet i Team Deathmatch fra 75 til 100 i betaen, men nå har de fått tilbakemeldinger om at den økningen nok var litt for stor. Utviklerne er derfor ganske sikre på at de nedjusterer tallet til 75 igjen når spillet lanseres.

Tiden det tar fra man er i full spurt til man kan se gjennom siktet fikk en del kritikk i starten, men etter å ha kuttet ned tiden tror utviklerne nå er det fungerer ganske bra. Nå vurderer de bare å justere litt på på den og rykningene man får når man blir skutt, men de kan ikke gi nærmere detaljer enda.

De vil også fikse lyddesignet til noen av våpnene, siden enkelte av våpnene sine lyder ikke passet særlig godt sammen med animasjonen på skjermen.

Aachen-kartet vil mest sannsynlig bli endret siden mange har klaget på at det er nærmest umulig å få nytte av langdistansevåpen på det.

I tillegg vil de være flere måter å tilpasse kontrolloppsettet sitt på, slik at de enkelte knappene gjør hva man ønsker.

Du kan se hele listen av endringer de har offentliggjort her.

Hvilke ting plaget deg mest, og hvilke endringer savner du fortsatt?

Call of Duty: WWII

Relaterte tekster

Call of Duty: WWIIScore

Call of Duty: WWII

ANMELDELSE. Skrevet av Ford James

Støvlene er godt planta på bakken i vårt gjensyn med andre verdenskrig. Har Sledgehammer greid å gjennopplive serien?



Loading next content