Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Crash Bandicoot ~ Offisiell tråd ~


Siterer Spillpwnern:
Er nitro kart bra?



Jeg har demoen liggende et sted. Demoen er egentlig ganske bra, men kontrollen er stivere (man kræsjer faktisk i veggen istedet for å skli på den) og det er vanskeligere å bruke sånn turbo man får når man kjører sidelengs.

Og det er sikkert en haug med figurer de fleste aldri har sett siden de mista interresen for serien etter at NaughtyDog solgte det (skjønner jeg godt).

Musikken var langt fra perfekt i CTR, i Nitro Kart er det værre siden man kommer aldri til å merke den siden den er så kjip.

Jeg skulle egentlig ønske jeg kjøpte det en gang, siden det er lagd av de som lagde GBA spillene og de var mye bedre enn de faenskapene som lagde konsollspillene på samme tid.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Jeg Elsket Crash Bandicoot når jeg hadde Playstation 1 !

jeg likte også Spyro veldig mye
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Rart det ikke har kommet en artikkel om dette enda, men da får man heller bumpe en 8 (!) år gammel tråd.

Ny trailer fra remasteren/remaken til PS4. Ser ut til å bli tilnærmet akkurat de samme spillene, med litt bedre grafikk. Akkurat det jeg ville ha, med andre ord.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Blir bra dette!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Akkurat det jeg ville ha, med andre ord.


Samme her! Dette blir fett!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer SirGalahad:
Blir bra dette!


Yes! Gjenopplevelse av en fantastisk trilogi.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Det er allerede bra. Fikk spilt to baner på PSX, og det sitter som smurt.
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Det er allerede bra. Fikk spilt to baner på PSX, og det sitter som smurt.


Det vi ville høre.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
12 dager til legenden er tilbake! Under E3 fikk vi se at man også får muligheten til å spille som Coco på alle baner (naturligvis med unntak av de som er låst til Crash). Litt snedig, da hun har absolutt ingen rolle i det første spillet. Men jeg skal da ikke være så sær og si at jeg tror det vil sette noen demper på opplevelsen. Je gler me.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gleder meg! Har bare spilt treeren, så blir deilig med hele serien med deilig ny grafikk!

Til og med Sirthomas skal ha dette! Så kan bli interessant.
  • 0
Hadde nesten fortrengt hvor jævlige noen av banene i disse spillene er...
#ChildhoodTrauma.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ja, enig der glorf. Første gang jeg spiller eneren idag, men ja noen av de var temmelig vrien!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hadde nesten fortrengt hvor jævlige noen av banene i disse spillene er...
#ChildhoodTrauma.

Ja, nå er jeg ikke spilt hd versjoenen enda, men jeg spilt jo gjennom eneren i desember/januar, å det var jaggu meg ikke enkelt. Noen av de banene var ja helt jævlige.
  • 0
Siterer Xtord:
Ja, nå er jeg ikke spilt hd versjoenen enda, men jeg spilt jo gjennom eneren i desember/januar, å det var jaggu meg ikke enkelt. Noen av de banene var ja helt jævlige.


Gameplayet er så og si identisk, så remasteren er ikke akkurat noe lettere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Nja, disse har jo dynamisk vanskelighetsgrad, hint og bedre lagringsmuligheter da. Get good;D
  • 0
Vil dynamisk vanskelighetsgrad si at man får masken til å begynne med, hvis man dør flere ganger på samme sted? Må si at jeg føler meg mindre kapabel enn et barn, hvis jeg slo noen av disse områdene på grunn av en ny dynamisk vanskelighetsgrad.
  • 0
Ja. Spillet ser om du dør så og si på samme sted hver gang, og etter 3, 4 mislykkede forsøk vil du starte med en Aku Aku. Har hørt at det er flere av dem som anmeldte spillet som hadde problemer, så er ikke noe å skamme seg over;)
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Ja. Spillet ser om du dør så og si på samme sted hver gang, og etter 3, 4 mislykkede forsøk vil du starte med en Aku Aku. Har hørt at det er flere av dem som anmeldte spillet som hadde problemer, så er ikke noe å skamme seg over;)


Jeg har blitt dårligere med åra kjenner jeg...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
dynamisk vanskelighetsgrad


True, men det hjelper jo ikke så mye på time trialene, der du ikke kan dø i det hele tatt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det er ikke alt av den nye musikken jeg synes er like bra, men noe er helt fantastisk. Som denne.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Road to Nowhere er et mareritt. Glad for at jeg oppdaget glitchen som gjorde den litt enklere.
  • 0
Slet meg ihjel med Hog Wild. Jævla grisen.
Klarte endelig Native Fortress..
Holy shit, The High Road er faktisk helt forjævlig. Og her trodde jeg Road to Nowhere var vanskelig.
Let the voice of love take you higher
Jeg antar at den remake'n av alle tre spillene på PS4 er verdt pengene? Har aldri spilt noen av Crash-spillene, men har alltid elsket Ratchet and Clank. Er Crash noe som helst likt som R&C-spillene?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!