Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Rainbow Six Siege ~ Offisiell tråd ~


Siterer Xtord:
Hadde en følelse du kom til å spørre, men nei jeg tviler på det.


PC master race :3
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer sideswipe:
PC master race :3


Jeg er veldig glad i å spille på konsoll, men Siege er helt klart et PC spill i min bok!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Jeg er veldig glad i å spille på konsoll


Det er jeg også, men har hoppet til PC nå. Jeg var ganske skiit i fps på konsoll uansett.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Har såvidt begynt å spilt det igjen på PS4, siden en kompis kjøpte det for ikke så lenge siden. Men har litt lyst til å kjøpe det på PC også, satser på at det kommer på salg om ikke så alt for lenge.
Let the voice of love take you higher
I dag ranket jeg ned fra gold, til copper. Jeg begynner snart å gråte...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Har spilt en del i kveld så jeg kan levle opp og spille ranked, men jeg møter helt ekstremt mange smurfs. Det er helt latterlig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ja, tror det kan være grunnen til at jeg ranket ned så kraftig her om dagen. Utrolig teit med smurfs
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Hva tenker folk om Siege år 3 da? Skal dere ha season-passet eller venter dere til å se hvordan det blir?
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Jeg skal vente med seasonpass år 3 til et salg, eller så kjøper jeg de operatorene jeg har lyst på med ingame penger. Burde gå fint tror jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg og søskenbarnet mitt har begynt å spille siege på ps4 for ikke lenge siden og leter etter noen og spille ranked med. Vi er begge kun lvl 40-50 ish og spiller for morro. Vi har nettopp spilt "placement" rundene på ranked og havnet i Silver 1, har spilt et par runder til etter det og vi veksler da mellom gold 4 og slver 1.

Vi er begge 21 år og spiller stort sett på kveldstid (og/eller natt), så uansett om du er ny som oss, eller mer erfaren, send en melding til "Jorgenaunet" på psn om du er interessert (Må ha mic ofc, kanskje greit om du er i ca samme rank som oss også?)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!