Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


Siterer Glorfindel:
Kjørrrrrrrrrrrrrrrrr.


Jeg er i gang!

Er litt redd for så store spill, men her skal jeg bruke magefølelsen og gjøre det jeg har lyst til.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
I dag kjøpte jeg meg The Witcher 3


Smart investering. Kos deg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kos deg.


Skal gjøre mitt beste
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Skal gjøre mitt beste


Et lite tips: det kan virke som mye å sette seg inn i, men spillet blir betydelig bedre jo mer man forsøker å forstå verdenen og karakterene. Tok noen timer før jeg kom meg ordentlig inn i det selv, men så fort jeg ble hektet så ville jeg ikke legge det fra meg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ferdig med prologen (etter ca 6 timer)!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ferdig med prologen (etter ca 6 timer)!


Tok 10-15 timer før jeg virkelig kom inn i det, hah.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Witcher 3 skal kjøpes på Steamsalg denne uken. 160kr for Game Of The Year edition er en veldig god deal!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tok 10-15 timer før jeg virkelig kom inn i det, hah.


Såpass! jeg er ikke helt frelst enda, men det er jo helt klart bra.

Siterer sideswipe:
The Witcher 3 skal kjøpes på Steamsalg denne uken. 160kr for Game Of The Year edition er en veldig god deal!


Det er på salg til 160kr på GoG også, og det er tross alt CD Project Red sin egen tjeneste
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er på salg til 160kr på GoG også, og det er tross alt CD Project Red sin egen tjeneste


Ja, men liker å ha spillene mine på Steam, er irriterende å bytte hele tiden.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer sideswipe:
Ja, men liker å ha spillene mine på Steam, er irriterende å bytte hele tiden.


Er litt enig, men syns GoG er en langt bedre tjeneste så jeg prøver å bruke den om jeg kan.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er litt enig, men syns GoG er en langt bedre tjeneste så jeg prøver å bruke den om jeg kan.


Problemet er jo det at så vidt jeg vet har ikke GOG like mange spill som Steam. Syns ikke det er så greit å spille online spill på andre tjenester enn Steam med mindre jeg må. Har en GOG bruker da, fikk Deadlight Directors Cut gratis der for ikke så lenge siden.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer sideswipe:
Problemet er jo det at så vidt jeg vet har ikke GOG like mange spill som Steam.


Det har du også rett i men utvalget blir stadig bedre og bedre! Dessuten er GOG veldig bra med tanke på eldre spill osv. Deilig at det er DRM fritt syns jeg!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Dessuten er GOG veldig bra med tanke på eldre spill osv. Deilig at det er DRM fritt syns jeg!


GOG står jo for "Good old games", så ja gamle spill er fint både for nostalgien og historien. Syns også det er bra at spill er DRM frie på visse steder på PC plattformen, men det er greit å bare slå inn Steam brukernavn og passord for så å ha hele samlingen din foran dine øyne. den verste DRMen jeg har vært borte i er Windows Live på GTA IV, for noe piss!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Beklager folkens, men dette spillet faller virkelig ikke i smak hos meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Beklager folkens, men dette spillet faller virkelig ikke i smak hos meg.


Kondolerer med det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kondolerer med det.


Det er faktisk litt vondt. Det virker som alle elsker dette spillet, men jeg klarer ikke "komme inn i det". Jeg syns historien er overraskende tam, og selv om oppdragene holder høy kvalitet så blir det for meg kjedelig.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er faktisk litt vondt. Det virker som alle elsker dette spillet, men jeg klarer ikke "komme inn i det". Jeg syns historien er overraskende tam, og selv om oppdragene holder høy kvalitet så blir det for meg kjedelig.


Hvor langt har du kommet?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hvor langt har du kommet?


Jeg har kommet halvveis i Velen, tror jeg. Har gjort ferdig Crones of Crookback bog delen og skal nå snakke med en baron. Har også gjort endel sidequests og spilt litt gwent. GoG mener jeg har 17 timer ingame, men noe av det er nok tid i menyer osv. 14 timer er nok mer realistisk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er faktisk litt vondt. Det virker som alle elsker dette spillet, men jeg klarer ikke "komme inn i det". Jeg syns historien er overraskende tam, og selv om oppdragene holder høy kvalitet så blir det for meg kjedelig.


Det tar litt tid før den virkelig begynner å fenge. Og om den ikke gjør det, er det verre, da spillet er bygd opp rundt enormt med dialoger. Selv synes jeg de var veldig velskrevne og interessante. Mange av dem sitter på hjernebarken fremdeles.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Historien er ikke akkurat banebrytende. Du følger etter stedatteren din fra plass til plass i herrens mange timer. Du spiller ikke Witcher 3 for historien, du spiller det for alt annet.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det tar litt tid før den virkelig begynner å fenge. Og om den ikke gjør det, er det verre, da spillet er bygd opp rundt enormt med dialoger.


Foreløpig har jeg bare møtt noen få karakterer jeg selv syns var velskrevne. Keira og Johnny er mine favoritter så langt.

Siterer LesMiserable:
Historien er ikke akkurat banebrytende. Du følger etter stedatteren din fra plass til plass i herrens mange timer.


Merker det!

Siterer LesMiserable:
Du spiller ikke Witcher 3 for historien, du spiller det for alt annet.


Er ikke sikker på hva det skal være? Kanskje jeg bare har totalt missforstått poenget med spillet. Spillet er i det minste nydelig å se på, og ekstremt bra optimalisert!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Foreløpig har jeg bare møtt noen få karakterer jeg selv syns var velskrevne. Keira og Johnny er mine favoritter så langt.


Zoltan?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Zoltan?


Har ikke møtt han enda
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har ikke møtt han enda


Var han så langt uti spillet altså

Uansett, Bloody Baron-questlinen burde klare å overbevise deg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har kommet halvveis i Velen, tror jeg. Har gjort ferdig Crones of Crookback bog delen og skal nå snakke med en baron.


Blir bedre når du kommer til Novigrad. Da blir man også kjent med flere minneverdige karakterer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!