Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


  • Los
  • Los
Ooooog der var jeg ferdig med hovedhistorien! Fjof.. Kjøpte det på release og har hatt noen pauser her og der, men da var jeg ferdig!

Et av de beste spillene jeg har spilt! Noensinne! Teknisk og historie messig. Bare et utrolig spill fra ende til annen! Man finner nok litt små feil med det og jeg kontrollene var ikke alltid 100% for meg, men det er små erter i et så fantastisk spill som dette!

Jeg har hatt det utrolig gøy med den verdenen, og er nok ikke ferdig! Nå legger jeg The Witcher 3 på hyllen og spiller litt annet, men jeg har kjøpt Hearts of Stone og skal garantert ha Blood and Wine når det kommer ut, men jeg venter til begge er ute og spiller gjennom begge sammen. Om jeg klarer å vente da
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Kjøpte det på release og har hatt noen pauser her og der, men da var jeg ferdig!


Haha, det betyr at det fortsatt er håp for meg! Haha, må bare slutte med denne pausen jeg nå er på og komme meg i gang igjen.
  • 0
Skjønner ikke hvordan dere klarer å ta pauser jeg. Spilte gjennom hele spillet på tre uker. Utenom en og annen runde med League of Legends så spilte jeg ikke annet i den perioden. Da Hearts of Stone kom ut blei jeg nok engang sittende et par dager i strekk uten å røre andre spill.

Jeg skjønner liksom ikke hva det er med The Witcher 3, det er bare så... gjennomført. Hele veien flyter gameplayet bra, grafisk er det helt nydelig, spillet kjører bra (har opplevd en kræsj og generelt stødig framerate), stemmeskuespillet er godt gjennomført, så og si hver eneste quest byr på noe litt annerledes fra resten og hovedhistorien er spennende og engasjerende. Fallout 4 bleknet i forhold for min del, og jeg har en viss anelse om at det kommer til å ta lang tid før jeg klarer å slutte å sammenligne andre open world RPGer med The Witcher 3. Noe som forsåvidt er litt synd, for det ødelegger litt å skulle ha så høye forventninger til alt man plukker opp.

*sukk* Det kommer til å bli en liten nedtur når rulleteksten til Blood and Wine triller nedover skjermen, og en vet at nå er det virkelig slutt. Med tanke på hvordan AAA-utviklere sjeldent klarer å levere en såpass komplett og gjennomført opplevelse for tiden, så kan det vel ta lang tid før en får se noe kvalitetsmessig lignende igjen.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Skjønner ikke hvordan dere klarer å ta pauser jeg. Spilte gjennom hele spillet på tre uker. Utenom en og annen runde med League of Legends så spilte jeg ikke annet i den perioden. Da Hearts of Stone kom ut blei jeg nok engang sittende et par dager i strekk uten å røre andre spill.


Da jeg kjøpte spillet, så tok jeg heller ingen pauser før jeg fullførte hovedhistorien. Hearts of Stone har jeg ikke kommet gjennom enda men.

Siterer AcH Clawed:
*sukk* Det kommer til å bli en liten nedtur når rulleteksten til Blood and Wine triller nedover skjermen, og en vet at nå er det virkelig slutt. Med tanke på hvordan AAA-utviklere sjeldent klarer å levere en såpass komplett og gjennomført opplevelse for tiden, så kan det vel ta lang tid før en får se noe kvalitetsmessig lignende igjen.


Fear not. http://www.engadget.com/2013/02/06/the-witcher-3-may-not-be-th
e-last-witcher-after-all/
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer AcH Clawed:
Skjønner ikke hvordan dere klarer å ta pauser jeg. Spilte gjennom hele spillet på tre uker. Utenom en og annen runde med League of Legends så spilte jeg ikke annet i den perioden.


Spilte bare The Witcher 3, med en og annen runde League eller noe med brodern frem til jeg fikk Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Skal sies at jeg også var på ferie og flytta i denne perioden. Men jeg klarer rett og slett ikke å bare spille main-storyen i spill som The Witcher. Ender opp med å gjøre alt mulig annet enn den. Så da når det kommer andre spill en venter på, så blir det pauser.

Siterer AcH Clawed:
Fallout 4 bleknet i forhold for min del, og jeg har en viss anelse om at det kommer til å ta lang tid før jeg klarer å slutte å sammenligne andre open world RPGer med The Witcher 3. Noe som forsåvidt er litt synd, for det ødelegger litt å skulle ha så høye forventninger til alt man plukker opp.


Kan se den der. Og ja, The Witcher 3 er virkelig noe for seg selv. Men heldigvis så har jeg kommet frem til at TW3 ikke skal sammenlignes med noen, for det blir urettferdig mot de andre. Er sjeldent en finner et så gjennomført og komplett spill som dette.
  • Play
  • Play
Noe av det jeg liker veldig godt med dette er de animerte uttrykkene CDP klarer å skape i karakterene. Det er så godt gjennomført i forhold til tidligere erfaringer med sjangeren at jeg fikk et langt mer følelsesmessig forhold til personene enn jeg hadde regnet med. Imponerende at kvaliteten også var opprettholdt i et så stort spill, selv i små "ubetydelige" quest'er.
Siterer Play:
Noe av det jeg liker veldig godt med dette er de animerte uttrykkene CDP klarer å skape i karakterene. Det er så godt gjennomført i forhold til tidligere erfaringer med sjangeren at jeg fikk et langt mer følelsesmessig forhold til personene enn jeg hadde regnet med. Imponerende at kvaliteten også var opprettholdt i et så stort spill, selv i små "ubetydelige" quest'er.


Helt enig. Ansiktene til karakterene sier så utrolig mye, de trenger strengt tatt ikke si noe for at man skal klare å tolke situasjonen. Sier litt om hvor langt karakterdesign og animasjon har kommet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
For dere som ikke vet det så vant Witcher 3 GOTY i tillegg at CD Project Red ble kåret til beste spillselskap i år. OG beste rollespill om jeg husker riktig. 3 strikes i tre kategorier, ikke verst. Velfortjent.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
Siterer albaga:
Velfortjent.


Uten tvil. Enda litt usikker på om jeg har Witcher 3 som GOTY selv, men at CD Project Red er årets spillselskap er uten tvil sant. Lenge måtte de leve!
  • 0
Siterer albaga:
For dere som ikke vet det så vant Witcher 3 GOTY i tillegg at CD Project Red ble kåret til beste spillselskap i år. OG beste rollespill om jeg husker riktig. 3 strikes i tre kategorier, ikke verst. Velfortjent.


The Witcher 3 og CD Projekt RED fortjener all den anerkjennelsen de kan få. Ikke bare fordi The Witcher 3 er et vanvittig gjennomført spill, men også for måten de har gitt ut tilleggene til spillet i en tid hvor overprisede DLC og Season Pass dominerer markedet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Ble endelig ferdig med "main storyen" i dag. Herlige saker. Har surret mye rundt i verdenen istedenfor for å¨gjøre hovedoppdragene, men er tilfredsstilt. Tror nok dette er mitt GOTY 2015. På tide å surre litt mer og få kjøpt de her expansion pakkene.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har endelig fått begynt på The Witcher 3, burde ha gjort det tidligere. Ankom endelig Skellige, greit med noe nytt etter at Novigrad ble kjedeligere og kjedeligere. Oppdragene hadde ikke helt den samme gnisten som i Velen.

Den følelsen når man møter to varulver i to ulike oppdrag på samme tid uten å ha cursed oil og uten lenger ha muligheten til å skaffe det. Jævla varulver, nesten like ille som en viss overdrevent sterk foglet i myra.

Og Gwent er for avhengighetsskapende.

Etter 30 timer er dette et av de beste spillene jeg har spilt.
Siterer LesMiserable:
Har endelig fått begynt på The Witcher 3, burde ha gjort det tidligere. Ankom endelig Skellige, greit med noe nytt etter at Novigrad ble kjedeligere og kjedeligere. Oppdragene hadde ikke helt den samme gnisten som i Velen.

Den følelsen når man møter to varulver i to ulike oppdrag på samme tid uten å ha cursed oil og uten lenger ha muligheten til å skaffe det. Jævla varulver, nesten like ille som en viss overdrevent sterk foglet i myra.

Og Gwent er for avhengighetsskapende.

Etter 30 timer er dette et av de beste spillene jeg har spilt.


Regner med du tar DLC'ene når du er ferdig med hovedspillet?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Regner med du tar DLC'ene når du er ferdig med hovedspillet?


Jeg håper at jeg får tid til det, men det avhenger av at jeg ikke bruker altfor lang tid på hovedspillet.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer Glorfindel:Regner med du tar DLC'ene når du er ferdig med hovedspillet?

Jeg håper at jeg får tid til det, men det avhenger av at jeg ikke bruker altfor lang tid på hovedspillet.


Driver fortsatt, pausene jeg har innimellom er aaaaltfor lange..
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg håper at jeg får tid til det, men det avhenger av at jeg ikke bruker altfor lang tid på hovedspillet.


De er i hvert fall å anbefale. Noen av de beste DLC'ene jeg har vært borti noengang.

Siterer Taktikkeren:
Driver fortsatt, pausene jeg har innimellom er aaaaltfor lange..


Stop taking breaks then.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Har dere forresten hørt låtene til Miracle of Sound om Witcher 3? (Først anbefalt av Grallen)

https://www.youtube.com/watch?v=c0trGRJs_IU

https://www.youtube.com/watch?v=43FnCO1DkOU

https://www.youtube.com/watch?v=nQBgb0TR_6w

https://www.youtube.com/watch?v=XZDt-O6r7rM

Siterer Glorfindel:
De er i hvert fall å anbefale. Noen av de beste DLC'ene jeg har vært borti noengang.


Jeg har hørt mye bra om dem, så vi får se.
Siterer LesMiserable:
Har dere forresten hørt låtene til Miracle of Sound om Witcher 3? (Først anbefalt av Grallen)


Ja, de er dope.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Bryllupsoppdraget i Hearts of Stone er noe av det særeste jeg har spilt.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Bryllupsoppdraget i Hearts of Stone er noe av det særeste jeg har spilt.


Jeg fant de heksene i basisspillet ganske sære selv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
I dag kjøpte jeg meg The Witcher 3
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
I dag kjøpte jeg meg The Witcher 3

Kos deg Med eller uten expansion?
  • 0
Siterer Xtord:
Kos deg Med eller uten expansion?


GOTY utgaven
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
GOTY utgaven

Nice. Da har du mye å kose deg med. Det selvsagt hvis du kommer til å like det. Men, ja prøv å kos deg med spillet
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
I dag kjøpte jeg meg The Witcher 3


Kjørrrrrrrrrrrrrrrrr.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!