Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


Siterer albaga:
Har kommet til Skellige nå. Av alle stedene er denne min favoritt. Så vakkert.


Enig.

Jeg har satt Witcher 3 på pausen en periode nå for å fullføre noen andre spill jeg har holdt på med, men nå skal jeg virkelig nyte resten av spillet.
  • 0
Ah, koser meg med Hearts of Stone om dagen, virkelig en forseggjort utvidelse hittil. Det er også utrolig gøy å se Shani igjen, med tanke på at hun ikke har vært med siden The Witcher.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Haha, elsker alle Mad Max: Fury Road sitatene fiendene i Hearts of Stone utvidelsen sier.
"What a lovely day!"
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg gliser godt av Dead Man's Party questet i Hearts of Stone. Spoiler:Vlodimir von Everec i Geralt's kropp er helt hysterisk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Umulig for meg å kjøpe den nye utvidelsen når jeg har så mye igjen av spillet. Er ikke ferdig med historien en gang.

Må komme tilbake til det så fort som mulig. Savner den settingen etter å ha brukt mye tid på MGSV og Fallout.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal begynne på dette nå... Vet at jeg har en helvetes reise foran meg, og vet at jeg har begynt jævli seint.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Slipper den del bugs som er luket ut med oppdateringer da;)
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Slipper den del bugs som er luket ut med oppdateringer da;)


Det er sant, og har også fordelen ved at jeg tid til å sette meg skikkelig inn i det nå.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer albaga:
Umulig for meg å kjøpe den nye utvidelsen når jeg har så mye igjen av spillet. Er ikke ferdig med historien en gang.


Samme jeg tenker. Men må jo bare få starta opp storyen og maine den skikkelig. Har jo bare surra rundt med sideoppdrag jeg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer albaga:Umulig for meg å kjøpe den nye utvidelsen når jeg har så mye igjen av spillet. Er ikke ferdig med historien en gang.

Samme jeg tenker. Men må jo bare få starta opp storyen og maine den skikkelig. Har jo bare surra rundt med sideoppdrag jeg.


Kjenner den følelsen, hehe. Det er det som gjør spillet bra.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Kjenner den følelsen, hehe. Det er det som gjør spillet bra.


Yeah. Når alt i spillet gjør at du bruker maaaaaaange timer, da har de gjort det riktig.
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer albaga:Kjenner den følelsen, hehe. Det er det som gjør spillet bra.

Yeah. Når alt i spillet gjør at du bruker maaaaaaange timer, da har de gjort det riktig.


Indeed.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Vel, dette spillet har jo også en del interessante sideoppdrag, så det er ikke rart dere blir fristet til å gjøre de

Men hovedhistorien er virkelig verdt å få med seg den også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Og for å ikke glemme soundtracket.....fantastisk.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Og for å ikke glemme soundtracket.....fantastisk.


https://www.youtube.com/watch?v=vfxecLQ7vr8
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Vel, dette spillet har jo også en del interessante sideoppdrag, så det er ikke rart dere blir fristet til å gjøre de

Men hovedhistorien er virkelig verdt å få med seg den også.


Er jo det som gjør alt så vanskelig. Vil jo maine og gjennomføre hovedhistorien, men mens du driver på dukker det jo plutselig opp sideoppdrag som frister. Og vips var du inne i en ny storyline som tok en 10 timers tid.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer albaga g for å ikke glemme soundtracket.....fantastisk.

https://www.youtube.com/watch?v=vfxecLQ7vr8


Yeah <3

Liker denne også:
https://www.youtube.com/watch?v=DKdRDi72Ov8

Siterer ElGamer:
Er jo det som gjør alt så vanskelig. Vil jo maine og gjennomføre hovedhistorien, men mens du driver på dukker det jo plutselig opp sideoppdrag som frister. Og vips var du inne i en ny storyline som tok en 10 timers tid.


Veldig enig. I tillegg til at spillet er så vakkert, så det får deg til å ville utforske mer av verden.

Når jeg tenker over kommer jeg nok til å spille det mer til jul. Virker som et perfekt spill å spille rundt ferien.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Veldig enig. I tillegg til at spillet er så vakkert, så det får deg til å ville utforske mer av verden.


Uten tvil. Gleder meg til å få skaffet en PC som kan ta det på ultra for å virkelig se hvor herlig det er. For når det ser så pent ut på Xbox/PS så må det jo være vanvittig på PC.

Siterer albaga:
Når jeg tenker over kommer jeg nok til å spille det mer til jul. Virker som et perfekt spill å spille rundt ferien.


Må nok få tatt det da selv. Eventuelt nå til uka om jeg mener jeg trenger en pause fra Fallout 4.
  • 0
Siterer albaga:
Og for å ikke glemme soundtracket.....fantastisk.


Hearts of Stone har noen utsøkte spor det også. "You're...Immortal?" er garantert favoritten. Gleder meg til neste Expansion.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer ElGamer:
For når det ser så pent ut på Xbox/PS så må det jo være vanvittig på PC.


Tenker meg nok det

Siterer ElGamer:
Eventuelt nå til uka om jeg mener jeg trenger en pause fra Fallout 4.


I see what you mean. Har vært et godt spillår for store spill egentlig.

Siterer dark samus nemesis:
Hearts of Stone har noen utsøkte spor det også. "You're...Immortal?" er garantert favoritten. Gleder meg til neste Expansion


Får vel søke det opp. Hørt mye bra Hearts Of Stone.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hearts of Stone har noen utsøkte spor det også. "You're...Immortal?" er garantert favoritten. Gleder meg til neste Expansion.


Tenker at du anbefaler Hearts of Stone med det du sier der?

Siterer albaga:
I see what you mean. Har vært et godt spillår for store spill egentlig.


Ja, spesielt de 5 månedene har vært ekstreme. Er ikke nok tid for å få gjort alt.
  • 0
Siterer albaga:
Får vel søke det opp. Hørt mye bra Hearts Of Stone.


Gjør det. Hearts of Stone er en av de bedre utvidelsene jeg har prøvd.

Siterer ElGamer:
Tenker at du anbefaler Hearts of Stone med det du sier der?


Helt klart. Det er jo mer Witcher! Hva mer trenger du?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Helt klart. Det er jo mer Witcher! Hva mer trenger du?


Haha, sant nok. Trenger jo virkelig ikke noe mer
  • 0
Siterer ElGamer:
Gleder meg til å få skaffet en PC som kan ta det på ultra for å virkelig se hvor herlig det er. For når det ser så pent ut på Xbox/PS så må det jo være vanvittig på PC.


Tok en del screenshots i løpet av spillets gang hvor absolutt alt er satt til Ultra, og Nvidia Hairworks er på for alle karakterene. Kan ikke helt måle seg med hvordan det ser ut når alt flyter i deilige 60FPS, samt at Steam komprimerer bildene litt, men det burde ihvertfall gi et brukbart inntrykk. Obs! Kan inneholde mindre spoilere for hovedspillet og HoS. Ligger også en del fra andre spill der.
Til bildene!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Tok en del screenshots i løpet av spillets gang hvor absolutt alt er satt til Ultra, og Nvidia Hairworks er på for alle karakterene. Kan ikke helt måle seg med hvordan det ser ut når alt flyter i deilige 60FPS, samt at Steam komprimerer bildene litt, men det burde ihvertfall gi et brukbart inntrykk. Obs! Kan inneholde mindre spoilere for hovedspillet og HoS. Ligger også en del fra andre spill der.
Til bildene!


WOW! Klart at jeg må skaffe The Witcher 3 til PC den dagen jeg får skaffet meg en skikkelig gaming stasjonær. For fytte svarte så pent det der er. Så takker for bildene.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!