Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


Herlig spill, men ufattelig mange irriterende bugs og småfeil i cutscenene som noen ganger tar meg ut av opplevelsen (load times midt i en samtale, ting som går inn i hverandre etc). Ellers elsket jeg Bloody Baron-questen, goddamn for en ride det der var! Så ufattelig rik med story og tragedie. Hovedstoryen er så-så til nå. Har ikke kommet til Novigrad enda, tar min tid med utforskingen og levler opp sakte men sikkert.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
gjør det samme cherno. har igjen 2 contracts og 2 sidequest er lvl 21 og har akk kommet til skellige. der CDPR har satt start lvlen på 15 virker det som. har ikke et spørsmålstegn eller noen gule noticeboards på mapper ^^ datt helt ut i 3 timer bare på å vandre rundt på velen/novigrad mappet

Lagt til 2015-05-29 08:18:
det jeg mente med 2 sidequest er at de tilhører det mappet og ikke skellige. har en del sides som ikke handla om skellige fra velen
  • 0
Dette spillet blir bare bedre og bedre..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
men ufattelig mange irriterende bugs og småfeil i cutscenene som noen ganger tar meg ut av opplevelsen (load times midt i en samtale, ting som går inn i hverandre etc).


Her har nok jeg hatt flaks så langt. Enda ikke møtt på noe jeg vil si har vært en bug av noe slag. Og det etter drøyt 15 timer med spilling. Mulig det kommer mer nå jeg fortsetter videre på selve historien, men kan ikke klage på det akkurat nå.

Siterer Cherno:
Ellers elsket jeg Bloody Baron-questen, goddamn for en ride det der var! Så ufattelig rik med story og tragedie.


Er vel nesten ferdig med denne selv nå, og må virkelig si meg veldig enig.
  • 0
Siterer Cherno:
Dette spillet blir bare bedre og bedre..


Uten tvil
  • 0
Siterer Cherno:
Dette spillet blir bare bedre og bedre..


Må faktisk si meg litt uenig. Jeg var såpass ivrig på å gjøre ALT i begynnelsen, så når jeg kom et stykke ut i spillet var jeg så latterlig overlevla (ihvertfall i forhold til mainquestet) at jeg bare kunne hoppe inn og slakte alt uten noen som helst form for strategi. Bare å klæsje på med litt oils og ha konstant upkeep på Quen, så dør alt. Tror jeg skulle spilt på Blood and Broken Bones i stedet for "normal", spillet mista litt av sjarmen sammen med utfordringen i kampene.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Må faktisk si meg litt uenig. Jeg var såpass ivrig på å gjøre ALT i begynnelsen, så når jeg kom et stykke ut i spillet var jeg så latterlig overlevla (ihvertfall i forhold til mainquestet) at jeg bare kunne hoppe inn og slakte alt uten noen som helst form for strategi. Bare å klæsje på med litt oils og ha konstant upkeep på Quen, så dør alt. Tror jeg skulle spilt på Blood and Broken Bones i stedet for "normal", spillet mista litt av sjarmen sammen med utfordringen i kampene.


Du kan jo bare skru opp vanskelighetsgraden nå da?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Du kan jo bare skru opp vanskelighetsgraden nå da?


Wow, det hadde faktisk ikke slått meg at det går ann. Så mye for å titte litt i menyene.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Wow, det hadde faktisk ikke slått meg at det går ann. Så mye for å titte litt i menyene.


Haha Hvis man sliter med en boss lenge kan man jo egentlig bare skru ned vanskelighetsgraden, og sånn. Funker fint om man er stuck da, men jeg er enig med at spillet best enjoyes når det er vanskelig!
  • 0
Da ble jeg Fist fighting champion i en level av 15 lol.. Ikke stol på level-capen til fighting questene! Dritlett!

Siterer AcH Clawed:
Må faktisk si meg litt uenig. Jeg var såpass ivrig på å gjøre ALT i begynnelsen, så når jeg kom et stykke ut i spillet var jeg så latterlig overlevla (ihvertfall i forhold til mainquestet) at jeg bare kunne hoppe inn og slakte alt uten noen som helst form for strategi. Bare å klæsje på med litt oils og ha konstant upkeep på Quen, så dør alt. Tror jeg skulle spilt på Blood and Broken Bones i stedet for "normal", spillet mista litt av sjarmen sammen med utfordringen i kampene.


Nja, kan si meg enig. Gjort noen side quests som bare har rakt inn XP. Alltid vært sånn personlig med slike RPG-spill.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Da ble jeg Fist fighting champion i en level av 15 lol.. Ikke stol på level-capen til fighting questene! Dritlett!


Fist-figthing var null stress (nå er jeg bare ferdig med de i Velen da) men det var jo gjort i en Level av 4. Men det er vel også det eneste som har vært veldig lett i lav Level også.
  • 0
Digger spillet så langt. Føler at spillet tvinger deg til å gjøre sidequest før du fortsetter på historien for å levle opp. Elsker det. Sidequesta er jo faktisk gode.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer ElGamer:
Fist-figthing var null stress (nå er jeg bare ferdig med de i Velen da) men det var jo gjort i en Level av 4. Men det er vel også det eneste som har vært veldig lett i lav Level også.


Jeg holdt meg en god stund siden jeg fulgte anbefalt level, men prøvde ut og vant alt i Velen uten å bli skadet en gang. Litt verre med selveste championen hehe.. Skal ikke spoile!

Elsker Skellige forøvrig. Nordisk og tøft. Føler seg som hjemme! Nettopp nådd 20 og ikke i nærheten av å fullføre storyen (tror jeg da, står ikke noe progression no sted)
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Jeg holdt meg en god stund siden jeg fulgte anbefalt level, men prøvde ut og vant alt i Velen uten å bli skadet en gang. Litt verre med selveste championen hehe.. Skal ikke spoile!


Gjort det selv generelt ofte, det vil nå si at jeg startet jo med å kaste meg inn i et oppdrag som krevde mange levler høyere bare for å teste utfordringen det ble. Kort sagt ble jeg slaktet på et par sekunder. Så levde etter dette selv til jeg prøvde ut fist-fight. Var null stress å fikse det uten skader. Men kan tenke meg at championen er litt verre, så må vel finne ut det snart.

Må nå spørre andre som har gjennomført The Bloody Baron quest-linen om dere avgjørelser og generell opplevelse av questen. For sitter litt målløs igjen her akkurat nå.
  • 0
Siterer Cherno:
Nettopp nådd 20 og ikke i nærheten av å fullføre storyen (tror jeg da, står ikke noe progression no sted)


Skal ikke spoile noe, men nei. Du er nok ikke ferdig enda

Siterer ElGamer:
Må nå spørre andre som har gjennomført The Bloody Baron quest-linen om dere avgjørelser og generell opplevelse av questen. For sitter litt målløs igjen her akkurat nå.


Likte den quest-linen godt. Husker ikke helt hvilke avgjørelser jeg tok, men jeg Spoiler:reddet kona til slutt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Likte den quest-linen godt.


Likte den veldig godt, mørk, dyster og en historie som fanger. Sånt jeg håper å få se mer av fremover.
Siterer Glorfindel:
Husker ikke helt hvilke avgjørelser jeg tok, men jeg Spoiler:r


Spoiler:Tenkte spesielt på avgjørelsen som du får når du skal møte den spiriten i det treet. Den utgjør tydeligvis en stor forskjell for questet.
  • 0
Siterer ElGamer:
Spoiler:Tenkte spesielt på avgjørelsen som du får når du skal møte den spiriten i det treet. Den utgjør tydeligvis en stor forskjell for questet.


Spoiler:Tok kverken på den jeg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Spoiler:


Spoiler:Lyttet til den jeg, og hjalp den med å komme seg fri. Noe som tydelig både var bra og dårlig
  • 0
Da har jeg, etter 76 timer, fullført spillet. Gjorde ferdig alt av contracts, alt jeg klarte å oppdrive av side-quests, samt alle hesteløp og Gwent-quester. Jeg må gå så langt som å påstå at detta må være det beste RPGet jeg har spilt, kanskje til og med det beste spillet jeg har spilt... Death March playthrough neste.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Da har jeg, etter 76 timer, fullført spillet. Gjorde ferdig alt av contracts, alt jeg klarte å oppdrive av side-quests, samt alle hesteløp og Gwent-quester. Jeg må gå så langt som å påstå at detta må være det beste RPGet jeg har spilt, kanskje til og med det beste spillet jeg har spilt... Death March playthrough neste.


Såpass ja! Har ikke giddet å sette meg inn i gwent helt enda, får vel gjøre det snart. Hvilken level kom du i?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Hvilken level kom du i?


Endte opp i level 35, så hvordan noen skal nå level capet på 70 skjønner virkelig ikke jeg.

Gwent er forøvrig veldig lett. Skaffa meg tre hero cards man får av en quest med Zoltan, og etter det var det bare å overpowre alt og alle med bare masse sterke unit cards. Etter at jeg fikk Geralt og Ciri-kortene (som begge har en styrke på 15 og er upåvirka av special card) så var det ikke lenger gøy i det heletatt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Da har jeg, etter 76 timer, fullført spillet. Gjorde ferdig alt av contracts, alt jeg klarte å oppdrive av side-quests, samt alle hesteløp og Gwent-quester. Jeg må gå så langt som å påstå at detta må være det beste RPGet jeg har spilt, kanskje til og med det beste spillet jeg har spilt... Death March playthrough neste.


Not bad. Jeg rangerer det svært høyt selv, men er usikker på om jeg vil plassere det over Skyrim. Ihvertfall ikke enda.

Siterer AcH Clawed:
Endte opp i level 35, så hvordan noen skal nå level capet på 70 skjønner virkelig ikke jeg.


Tydelig at man ikke får så altfor mye XP av side-quests og contracts da. Jeg kom i level 32 selv idet jeg fullførte historien. Og jeg har en del sidestoff til gode.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tydelig at man ikke får så altfor mye XP av side-quests og contracts da.


De fleste quests som tilhører mainstoryen gir mellom 500-1000XP, mens alt annet pleier å ligge mellom 50-300, så det stemmer. Nå skal det nevnes at jeg ikke brukte noe særlig tid på å utforske etter at jeg var ferdig med historien i Velen, så jeg kunne sikkert vært i høyere level om jeg hadde brukt litt mer tid på å sjekke ut alle spørsmålstegnene på kartet i Novigrad og Skellige.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg tror det er flere quester som bugger.. Får ikke XP på slutten av flere sideoppdrag.. Ser folk klager på det samme og at det skal bli fikset i en kommende patch. Jævlig irriterende for det.

Hmm, spillet endte ikke like kjapt som jeg trodde: Spoiler:Trodde kampen om Kaer Morhen var slutten men how I was mistaken.. Epic kamp, forresten! #ripvesemir
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Har kommet til Skellige nå. Av alle stedene er denne min favoritt. Så vakkert.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!