Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


Fikk det selv i dag! PS4 CE. Skal prøve det straks!
  • 0
Siterer albaga:
Ikke lenge igjen nå! PS4'en min er klar for et nytt spill.


Skal du ha det neste Tirsdag?


Siterer Arctic_Oni:
Fikk det selv i dag! PS4 CE. Skal prøve det straks!



Heldige menneske. Kos deg!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Skal du ha det neste Tirsdag?


Satser på det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Satser på det.


Kult. Blir bra.
  • 0
Har spilt det i noen timer nå og må bare si at det er jo helt fantastisk! Sykt bra historie, stor og levende verden med nydelig grafikk (PS4). Har merka endel bugs dessverre, noen cut scenes som hakker, grafikk som blir utydelig etc. Er rimelig sikker på at vi får en patch på release dag som fikser disse tingene. Bortsett fra dette så er det helt fantastisk. Kan fort bli et av mine favoritt spill dette her!
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Har spilt det i noen timer nå og må bare si at det er jo helt fantastisk! Sykt bra historie, stor og levende verden med nydelig grafikk (PS4). Har merka endel bugs dessverre, noen cut scenes som hakker, grafikk som blir utydelig etc. Er rimelig sikker på at vi får en patch på release dag som fikser disse tingene. Bortsett fra dette så er det helt fantastisk. Kan fort bli et av mine favoritt spill dette her!


Fordi du fikk det så tidlig, hvor bestilte du fra?
The D' is silent.
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Har merka endel bugs dessverre


Som Finalfantasyfrelst sa, kan være fordi du fikk det så tidlig. Var snakk om en patch på release som skulle fikse slike bugs og sånn.
Siterer Finalfantasyfrelst:
Fordi du fikk det så tidlig, hvor bestilte du fra?


Gamezone har visst sendt ut Collectors Edition til PS4, tidligere enn de andre versjonene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
De er heldige som har fått det nå, men jeg synes egentlig det er greit å få det neste uke med tanke på patchen. Vil jo ha den beste opplevelsen mulig, og det tror jeg at jeg får om jeg spiller det når de har patchet det og det ikke er så mange bugs
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Har spilt det i noen timer nå og må bare si at det er jo helt fantastisk! Sykt bra historie, stor og levende verden med nydelig grafikk (PS4). Har merka endel bugs dessverre, noen cut scenes som hakker, grafikk som blir utydelig etc. Er rimelig sikker på at vi får en patch på release dag som fikser disse tingene. Bortsett fra dette så er det helt fantastisk. Kan fort bli et av mine favoritt spill dette her!

Agh, heldig! Den første gangen tror jeg, hvor jeg virkelig ønsker at jeg har en Ps4 eller bOne
  • 0
Siterer projecthammer:
Agh, heldig! Den første gangen tror jeg, hvor jeg virkelig ønsker at jeg har en Ps4 eller bOne

Samme her. Har sett litt rundt på nettet og har et lite dilemma. Xbox får jeg 500 kroner billigere MED Sunset Overdrive, men PS4 har eksklusive spill jeg har lyst på i fremtiden. Får nok bare være tålmodig. The Witcher 3 ser skikkelig kult ut og skal brukes til å slukke tørsten for et nytt Zelda
  • 0
Høres jo virkelig strålende ut dette her. De neste dagene, eventuelt de neste 2 ukene kommer til å bli forferdelige å vente. I WANT THIS NOW!
  • 0
Jeg fikk ifra Gamezone. De må være landets beste sted å bestille spill fra! Kjapp levering, nesten alltid levering på nye spill dager før lansering etc. Om det er noe dere lurer på så er det bare å spørre! Men jeg kommer ikke til å spoile noe her. Dette spillet er verdt opplevelsen fullt og helt! Det er noen bugs her og nå, ja, men det er fremdeles helt fantastisk på min PS4. Helt nydelig grafikk, fantastiske karakterer, voice acting er troverdig og utrolig bra gjennomført. Tro meg, dette spillet er verdt å skaffe seg når det kommer på tirsdag!
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Men jeg kommer ikke til å spoile noe her. Dette spillet er verdt opplevelsen fullt og helt! Det er noen bugs her og nå, ja, men det er fremdeles helt fantastisk på min PS4. Helt nydelig grafikk, fantastiske karakterer, voice acting er troverdig og utrolig bra gjennomført. Tro meg, dette spillet er verdt å skaffe seg når det kommer på tirsdag!


Åååååå, jeg vil ha spillet nå! Men får det nok mest sannsynlig ikke før på releasedagen, noe som er synd for da får jeg ikke prøvd spillet før enda en uke senere.
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Jeg fikk ifra Gamezone. De må være landets beste sted å bestille spill fra!


Har samme erfaring der i fra. Gamezone får terningkast 6 av meg!
  • 0
Kom en patch igår kveld til PS4 versjonen. Har spilt spillet med denne nå i noen timer og nå er alt mye bedre! Nesten aldri framerate drop, veldig bra flyt og alt føles bedre og mer polert. Har nesten ikke opplevd noen bugs etter den patchen. Dette lover godt!
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Kom en patch igår kveld til PS4 versjonen. Har spilt spillet med denne nå i noen timer og nå er alt mye bedre! Nesten aldri framerate drop, veldig bra flyt og alt føles bedre og mer polert. Har nesten ikke opplevd noen bugs etter den patchen. Dette lover godt!


Så bra! Ser helt utrolig mye frem til Tirsdag nå!
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Jeg fikk ifra Gamezone. De må være landets beste sted å bestille spill fra!


De er kanskje ikke de billigste, men de er rå på levering ja. Jeg veksler stort sett bare mellom dem og Coolshop selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Og da har jeg fått beskjed om at spillet kan hentes i dag! Bare synd at jeg har planer utover hele dagen, så får nok ikke begynt før i morra...
  • 0
Siterer ElGamer:
så får nok ikke begynt før i morra...


The Witcher 3 > 17. mai.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
The Witcher 3 > 17. mai.


Always! Men svarte så svær CE boksen var! Today is gonna be a good day!
  • 0
Siterer ElGamer:
Og da har jeg fått beskjed om at spillet kan hentes i dag! Bare synd at jeg har planer utover hele dagen, så får nok ikke begynt før i morra...


HELDIG! KOS DEG!
  • 0
Siterer ElGamer:
Always! Men svarte så svær CE boksen var! Today is gonna be a good day!


For en gangs skyld så bestilte jeg bare standardversjonen (eller Limited Edition siden det er forhåndsbestilling). Men du må gjerne sende statuen i posten, om du føler for det
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Og da har jeg fått beskjed om at spillet kan hentes i dag! Bare synd at jeg har planer utover hele dagen, så får nok ikke begynt før i morra...


Kult! Gleder meg til å høre hva folk syntes om dette! Det begynner allerede å bli et av mine favoritt spill noensinne!
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Kult! Gleder meg til å høre hva folk syntes om dette! Det begynner allerede å bli et av mine favoritt spill noensinne!


Så bra!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!