Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted 4 ~ Offisiell tråd ~


Siterer SirGalahad:
Det var ganske bra. Håper på en oppfølger som ikke er VR.


It was usj, ja... Bare jeg som synes vr ble litt fail? Ikke så huge som de trodde det skulle bli?
  • 0
Fatter idéen bak det. Hadde vært skummelt å spille et sånt skrekkspill i VR, men ja de feilet nok litt på utførelse. Håper på en skikkelig toer som er inspirert av Scream elns.. Det hadde vært magisk!
  • 0
Siterer Quinzel:
Den fuckings fossen er vanskelig xD og noen av fiendene ute i marken, tror jeg slåss elendig. :/ jeg er en main quest-jente, gjør alltid sideoppdrag helt til slutt xD awesome at du har runnet det, it's a good game.


Ja, jeg sleit der jeg også. FFXV er et spill der du MÅ gjøre sidequests underveis, hvis ikke så blir du underlevla (med mindre man bare er ekstremt god). Men sidequests i FFXV syns jeg var greit! Det var gøy å utforske den verdenen de hadde lagd, syns jeg.

Siterer Quinzel:
Er en del av å bli eldre dette her xD haha


Der tror jeg du har helt rett!

Siterer Quinzel:
gikk over til Until Dawn og jeg ble helt hekta. Until Dawn er et sånt spill jeg elsker, klarte ikke legge det fra meg. Samme med U4, storkoste meg^^


Kult! Det var jo gratis på PSN+ for ikke så lenge siden, så det ligger og venter på meg til jeg gidder å starte opp med det. Hvor langt vil du si at det er?

Siterer The Cookiemonster:
Bro, do you even The Witcher 3: Wild Hunt?


Nei, dessverre ikke. Men jeg har flere gode venner som sier det er noe av det beste de har spilt, så jeg får prøve å sette av tid til det i nær framtid.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Ja, jeg sleit der jeg også. FFXV er et spill der du MÅ gjøre sidequests underveis, hvis ikke så blir du underlevla (med mindre man bare er ekstremt god). Men sidequests i FFXV syns jeg var greit! Det var gøy å utforske den verdenen de hadde lagd, syns jeg.


Det sies så ja, megafin verden! Prøvde å fange noen dyr for en resturant tror jeg, men de var mye sterkere enn jeg trodde xD

Siterer Crazy Kraken:
Kult! Det var jo gratis på PSN+ for ikke så lenge siden, så det ligger og venter på meg til jeg gidder å starte opp med det. Hvor langt vil du si at det er?


Da synes jeg du skal starte det snart^^ det er ikke langt altså, du fullfører det på fire dager, kanskje kortere, kommer helt an på valg, hvor mye du utforsker osv xD snart to år siden jeg har spilt det, men jeg fullførte det ganske raskt. Og jeg eier ikke tålmodighet i spill, så da vet du det går fort og greit^^ pluss megakul story og karakterer
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer The Cookiemonster:
Bro, do you even The Witcher 3: Wild Hunt?


Nei, dessverre ikke. Men jeg har flere gode venner som sier det er noe av det beste de har spilt, så jeg får prøve å sette av tid til det i nær framtid.


Anbefaler også at du prøver å gi det en sjanse i hvertfall. Men, nå har du sikkert hørt det der nok så
  • 0
Aldri nok prat om The Witcher 3.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!