Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer SirGalahad:
Hva syns du så langt?


Ikke spilt det enda, hah.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Minecraft Story Mode Season 2 - Xbox One
Guardians of the Galaxy - Xbox One
Batman The Enemy Within - Xbox One

(Telltale)
Rainbow Mushroom
Persona 5 og Final Fantasy XV på PS Store.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Persona 5 og Final Fantasy XV på PS Store.



Du har skjønt det!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Du har skjønt det!


Men er de SirThomas-approved?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har klart og holde hendene vekk ifra lommeboka mens jeg venter på at Black Friday skal komme,men det ble kjøp av Akiba's Beat (PS4) tidligere denne uken da det endelig kom på salg til en grei pris.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Forza Horizon 3 til PC.

Tomb Raider Definitive Edition, Assassin's Creed: Black Flag og DOOM til PS4.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
PC:

Wolfenstein: The New Colossus

PS4:

Yakuza 0
Steins;Gate 0
Odin Sphere Leifthrasir

Alt fra CDON.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Odin Sphere Leifthrasir

Takk for du minte meg på det, så er det jo selvsagt utsolgt da... jaja.

Blir nok noe annet på meg meste jeg bruker selv blir nok noen få spill på steam ...
  • 0
Benyttet meg av CDON sitt store salg.

Doom
Kingdom Hearts - HD 1.5 + 2.5 Remix
Wipeout Omega Collection
Wolfenstein 2: The New Colossus

Alle på PS4.

Siterer Grallen:
Yakuza 0


Ohhh, et av de kuleste spillene i år! Gled deg.
I år ble det bare PS4 spill jeg kjøpte meg på Black Friday,godt fornøyd med de.

-Birthdays The Beginning
-Valkyria Revolution
-Valkyria Chronicles Remastered
-Exist Archive: The Other Side of the Sky
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Fikk et par spill jeg har ventet lenge på.

Wolfenstein II
Mafia III
Evil Within 2
Deus Ex: Mankind Divided
Prey (2017)
The flame in the flood

Alt til X1.
The D' is silent.
Siterer Finalfantasyfrelst:
Fikk et par spill jeg har ventet lenge på.


Hvordan du har råd til seks spill på Black Friday men ikke en kinobillett, er et mysterium..

Etter dette skal jeg aldri undervurdere GameStop sitt Black Friday-salg igjen.

Dead Island Definitive Collection Slaughter Pack
Wolfenstein II The New Colossus Collectors Edition

Bestilte også Wolfenstein: The New Order på CDON.

Alt på PS4.
Siterer SirGalahad:
Ohhh, et av de kuleste spillene i år! Gled deg.


Har hørt mye bra om det, så jeg gleder meg til å teste det ut.

Ble noen ekstra kjøp dagen derpå.

Mass Effect 1
Mass Effect 2
Mass Effect 3
Keep Talking and Nobody Explodes

Alt til PC.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Mass Effect 1
Mass Effect 2

Kos deg, gode spill. Skulle du dog ikke like nr 1 i gamelay/ combat så er det vært å gi nr 2 et forsøk å allikevel.
  • 0
Siterer Xtord:
Kos deg, gode spill. Skulle du dog ikke like nr 1 i gamelay/ combat så er det vært å gi nr 2 et forsøk å allikevel.


...men Mass Effect 1 er jo mye bedre!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
...men Mass Effect 1 er jo mye bedre!

Det kan vel jaggu meg diskuteres. Mass effect 1 har en bedre historie ja, men jeg fortrekekr nr 2 og , ja det var det første jeg spilte i serien å , men jeg likte bare 2 ern bedre, alt fra en haug av companions, til sucide missions, til et hakke bedre combat... de absolutt fleste liker 2 ern best, ikke det at det har så mye å si, men , nei jeg er uenig i deg... poenget er uansett ikke hvem som er best her , men liker man ikke 1 ern og sliter med å komme igjennom det pga man ikke liker gameplayet ,så behøver ikke det å bety at man ikke vil like resten i serien...
Hvem som er best er vel helt subjektivt også videre... Men, min erfaring tilsier at flest liker 2 best ,så 1 og så 3.
  • 0
The Evil Within 2
Final Fantasy XV
Hellblade: Senua's Sacrifice.

Teit tittel, slitsomt å spille, men engasjerende på en rar måte.
Kommer til å bruke det i fordypningsemnet mitt, og kanskje prøve å kladde på en sånn tulleanmeldelse til det.
Football Manager 2018 fra Game.
Xenoblade Chronicles 2 (hype) fra Komplett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Kjøpt meg hovedsaklig et par steam spill i
- Shadow tactics blades of shogun ( vurderte dette sterkt i august, men ja 50% avslag så tenkte jeg hvorfor ikke). Spilt par timer i går og de var veldig bra
- Legend of heroes trails in the sky som hadde liket i ønskelisten siden 2014 så det var enkelig på tide å kjøpe det, var nær de to sist jule salgene, men ja nå var det på tide. Er jo også glad i sjangeren og hørt mye bra om både trails serien og cold steel ( som jeg sikkert også gir et forsøk engang). Var innom tanken og kjøpe nr 2 også, men tenkte får runne nr 1 først så får vi se, er jo jrpg, og de absolutt fleste jrpg jeg har spilt har jeg jo likt
- The witness et spill jeg enkelig hadde tenkt å kjøpe rett rundt haloween salget ,men da var jeg av en eller annen grunn en dag for sen ... men , ja nå er dette også kjøpt
- Ori and the blind forrest ( Definitive edition). Glad i platformer og det jeg har sett av dette virker magisk, og til 70 kr var dette et no brainer ,kanskje det spillet jeg irriterer meg mest over å ikke kjøpt under sommeren...
- Clannad til 65% avslag ble dette også ganske gitt ,var jo også med alle disse spillen minus shadow tactics det som stod som prioritert på dette salget hvis jeg skulle kjøpe noe. Er vist en av de desidert best visuell novellen, så får vi se hva jeg syns. Men, ja jeg bestemte meg og gi dette et forsøk, begynt å få litt øye med visuelle noveller å så lenge de er like interresanne som si virtue last reward så skal det gå veldig bra, eller 999 , danganronpa så skal det gå greit, så får vi heller se.
- Total war shogun 2 fall of the samurai, expansion pakken selv om den er standalone skal vist nok være meget , meget solid i forhold til det fleste, base gamet har jo også blitt en av mine absolutt favoritt strategi spill i hvertfall.


Var også en par andre spill som jeg vurderte som Cuphead, night in the woods, legend of heroes trails in the sky 2 , legend of heroes cold steel, west of loathing, .hack//G.U, whatremains of edith finch, litt innom Arcaum of steamworks and magick obscura ( siden jeg minres å ha litt problemer med å kjøre det vi cd hjemme) og oxenfree.

Kjøpte også , to spill, noen tv serier og filmer som julegaver
Kjøpte Danganronpa 1-2 Reloaded og Gravity Rush 2 på 2 for 269-salget på PS Store.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Bestemte med for å kjøpe the swapper, 15 kr var jo ingenting , å det ble uansett et no brainer så og si når det også blir sammenlignet med portal , bare i 2d, så da var jeg vel solgt
  • 0
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
Need for Speed: Payback Deluxe Edition
Rainbow Mushroom
  • 0
Prince of Persia (2008 ) - PS3

Soul Calibur IV - PS3

Dragon's Dogma - PS3

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!