Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Forferdelig tittel, skuffende lanseringsdato. Jeg var helt sikker på at de skulle annonsere det og lansere én måned senere. Rocksteady kunne ha pulled that off. Men men, livet går ikke alltid slik som man ønsker. Red Dead Redemption 2 er spillet jeg gleder meg mest til akkurat nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Svært lite kreativ tittel, indeed. Ellers helt greit at det ikke dukker opp enda. Burde kanskje pløye gjennom originalen igjen før den tid. Det begynner jaggu å bli en god stund siden sist.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tittelen betyr virkelig ingenting for min del. Jeg er bare utrolig glad for at vi får mer Red Dead.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Tittelen betyr virkelig ingenting for min del. Jeg er bare utrolig glad for at vi får mer Red Dead.


Sååå enig.

Siterer Glorfindel:
Svært lite kreativ tittel, indeed. Ellers helt greit at det ikke dukker opp enda. Burde kanskje pløye gjennom originalen igjen før den tid. Det begynner jaggu å bli en god stund siden sist.


Burde også få spilt igjennom det at. Altfor lenge siden ja.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Predator:
Forferdelig tittel, skuffende lanseringsdato. Jeg var helt sikker på at de skulle annonsere det og lansere én måned senere. Rocksteady kunne ha pulled that off. Men men, livet går ikke alltid slik som man ønsker.


Predz sin humor ass.
  • 0
Jeg vet ikke hva CE av RDR2 er enda, men jeg vet jeg skal ha den.
The D' is silent.
  • 0
Siterer SirThomas:
Predz sin humor ass.


Hva var morsomt med det?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hva var morsomt med det?


Siterer Predator:
Skuffende lanseringsdato. Jeg var helt sikker på at de skulle annonsere det og lansere én måned senere.
Hyped på trailer idag!
  • 0
Siterer SirGalahad:
https://www.youtube.com/watch?v=gmA6MrX81z4


Mer en teaser, men nå vet jeg hvertfall at det kommer.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Stemmer! Deilig å ha noe så stort å se frem til igjen!
  • 0
Det er nesten så jeg gruer meg litt også. Hvordan kan dette spillet måle seg med RDR1, som i mine øyne var ganske nærme perfekt? Blir utrolig spennende å se!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Los
  • Los
Det skulle ikke mer til!! Oh holy lord!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvordan kan dette spillet måle seg med RDR1, som i mine øyne var ganske nærme perfekt?


Kjenner følelsen, men det er Rockstar. Har de noen gang skuffet oss?
  • 0
Siterer SirThomas:
Kjenner følelsen, men det er Rockstar. Har de noen gang skuffet oss?


^
  • 0
Må jeg spørre deg mange ganger eller, SirThomas?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Må jeg spørre deg mange ganger eller, SirThomas?


Han har jo svart.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Han har jo svart.


Og svare med mitt eget sitat er ikke å svare.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Og svare med mitt eget sitat er ikke å svare.


Noen må ha det inn med teskje, trodde det var åpenbart. Regner med du var useriøs, ingen annonserer et spill og lanserer det én måned senere, minst av alle Rockstar - og så presterer du å kalle tittelen forferdelig. Du kommer med en tydelig negativ vibe med unntak av slutten, så da jeg regnte med at du var ironisk og prøvde å være morsom, svarte jeg med "Predz sin humor ass".

Jeg kan selvfølgelig følge opp med "Var du virkelig blodseriøs?"
  • 0
Det blir gjort få ganger, men hvis det er noen få utviklere som kunne gjort det, er det Rockstar. De kunne annonsert sitt nye, store, AAA-spill bare én dag før lansering og det ville fremdeles solgt mer enn alle andre spill den samme måneden. Deres varemerke er såpass verdifullt, de hadde absolutt spist opp alle andre spill. I tillegg gikk det rykter rundt omkring i industrien om at de planla en kortere periode mellom annonsering og lansering, da det ble diskutert at de egentlig skulle ta scenen under Sony sin E3-konferanse, eller at de skulle ha sin egen konferanse mot slutten av året. Bethesda prøvde "nesten" det samme med Fallout 4, annonsert i juni og lansert i november. Det hadde vært et fåtall utviklere som kunne fulgt opp det og tatt det ett skritt lenger, men Rockstar hadde vært én av dem. Og med tanke på hvor stille de har vært på veldig lenge, ble jeg raskt mer sikker på at de skulle gjøre noe helt uhørt og levere en av de største overraskelsene og gledene på lenge - RDR2 på tampen av 2016. Jeg ble påvirket av rykter, spekulasjoner og egen, drømmende tenking. Men det kunne så jævlig blitt gjort. Hadde de gjort det, hadde RDR2 vært en massiv suksess. Du trenger ikke å annonsere alt så jævla tidlig.

Og RDR2 er en skikkelig tam tittel, jeg prøvde ikke å være morsom med noe av det. Ja, jeg var blodseriøs.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Og svare med mitt eget sitat er ikke å svare.


Point taken.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ikke at det er så jævlig viktig, men er enig med Predator om at det er en kjip tittel. Her går de for merkekjennskap istedenfor å være kreative.

Men spillet blir fantastisk uansett.
  • 0
I Rockstar sin verden er det å kalle et spill ved navn og nummer ensbetydende med at de har tatt serien et helt steg videre.

Grand Theft Auto III

Vice City
San Andreas

Grand Theft Auto IV

ect
The gavel corrupts
  • 0
Helt korrekt det Marlboro.

Så slutt og klag på tittelen!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!