Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Jack Thompson har fått ett spark i ræva


I en artikkel som dagbladet har skrevet har antispill advokaten Jack Thompson mistet sin bevilling.

Det var hans egen advokatforening som klaget ham inn for retten for 31 mislighetsforhold.

sitat dagbladet:
Retten tar rapporten til følge, og John Bruce Thompson er derfor fratatt sin advokatbevilling på permanent basis. Dette gjelder fra 30 dager fra dagens dato, slik at Thompson kan få stengt sin virksomhet og følge opp sine eksisterende klienter, skriver dommer Dava Tunis

link til artikkel:http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/26/548200.html


Er jaggu på tide det skjedde syns nå jeg.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Jeg så dette! Sprett sprudlevannet og slipp løs konfettien! DusteThompson har endelig fått som fortjent!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
På hvilket grunnlag har han mistet sin bevilling?

Han fikk i hvert fall som fortjent. Så uvitende mann ovenfor spill skal man lete lenge etter.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Eneste minuset nå er at vi ikke får flere patetiske sitater å le av.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
På hvilket grunnlag har han mistet sin bevilling?

Han har blant annet brukt metoder for å skremme motstanderne sine osv.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
På hvilket grunnlag har han mistet sin bevilling?


litt usikker men i artikkelen til dagbladet finner du iallefall dommeravgjørelsen i pdf format
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Synes det er kjempeflott at han har mistet jobben Endelig fikk den mannen akkurat som han fortjente!

Og vi slipper at han vil ha like mye makt til og saksøke spillselskaper som han hadde
  • 0
På tide...
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Vel.. Synd for ham *et forsøk på å være sympatisk*
  • 0
Ja.. synd for ham...

Men nå skal det være PARTEH!
  • 0
har irritert meg grønn på den fjotten før, endelig skjer rettferdighet i verden!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Eneste minuset nå er at vi ikke får flere patetiske sitater å le av.


Det er sant
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
De eneste som tar dette tungt er de fanatiske kristne husmødrene fra USA som ikke greier å tale sin egen sak. Dette var ikke et sekund for tidlig
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
På hvilket grunnlag har han mistet sin bevilling?


Siterer Dagbladet artikkel :
I vår klaget de ham derfor inn for retten for hele 31 mislighetsforhold.


Siterer Annen Dagbladet artikkel :
I en rapport lagt fram denne uken skriver dommer i saken, Dava Tunis, at hun nå anbefaler at Thompson finnes skyldig på hele 27 av de 31 tiltalepunktene.

...

21 av tiltalepunktene gjelder Thompsons oppførsel i rettsaken Strickland vs. Sony i Alabama, der han representerte familiene til tre politimenn som ble drept av 18-åringen Devin Moore.

Moore hadde spilt «Grand Theft Auto», og Thompson mente derfor at Take-Two som lager spillet og Sony, som produserer PlayStation 2-maskinen spillet ble spilt på, kunne klandres for drapene.


Jeg kommer ikke til å savne ham.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
justice served
Close, but no cigar!
  • 0
hvem er han? var det han som skrev den dustete artikkelen om gta4?
  • 0
Eh... Hvem er Jack Thompson?
Er det han derre fyren som prøver å få spill forvist?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Det er jeg veldig glad for, han fortjener det!
Kan man ikke bare si det sånn at det er anbefalt alders grense?

I am so happy"!
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Han fortjener det *nesten?* håper han har lært noe ut av dette.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Han fortjener å miste jobben som advokat, men han fortjener ikke å miste levebrødet sitt. Alle fortjener en jobb, eller noe å leve av.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Justice have spoken!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg driter mildt sagt i det, han må få love til å ytre sine, noe dumme, meninger uten og bli direkte hatet for det. Men hvis vi ser det i en annen vinkel, har han jo kommet med direkte løgner også. Hvis vi dropper og gi denne mannen oppmerksomhet ville han antagelig sluttet...
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer AleksanderN:
Jeg driter mildt sagt i det, han må få love til å ytre sine, noe dumme, meninger uten og bli direkte hatet for det. Men hvis vi ser det i en annen vinkel, har han jo kommet med direkte løgner også. Hvis vi dropper og gi denne mannen oppmerksomhet ville han antagelig sluttet...


Akkurat hva som blir sagt om han på et norsk spillforum bryr han sikkert lite med. Så oppmerksomheten mot han herfra har vel ingenting å si.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Han fortjener å miste jobben som advokat, men han fortjener ikke å miste levebrødet sitt. Alle fortjener en jobb, eller noe å leve av.


Nei. Ikke Jack Thomson.

Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!