Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer The Cookiemonster:
Ganske enkelt når man vet hvordan. Last opp kapittel 3, så tar du ut de to første fiendene, eller bare den første, så lagrer du, deretter loader du den saven igjen manuelt. Gjenta det til du får trophyet, og ikke lagre hvis du dreper noen på feil måte.

Er det virkelig så enkelt ,det må jeg jaggu meg få prøvd i morgen eller noe. Takk for tipset. Det skal gis et forsøk snart
  • 0
#66 - Fallout 4

Veldig greit platina, eneste man egentlig behøver å tenke over er litt save management, med mindre man har lyst til å spille gjennom spillet flere ganger.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
#66 - Fallout 4


Gratulerer!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Her går det unna

#67 - Salt and Sanctuary

Dette spillet irriterte meg veldig mye i starten, men som med andre Souls-lignede spill, så fort man kommer over kneika, så er det ikke så ille. Det samme gjelder platinaet. Bare man får ordna seg en skikkelig build og venner seg til kampsystemet, så er platinaet null stress.
Let the voice of love take you higher
#68 - Salt and Sanctuary (PS Vita)

Siden jeg allerede har platta det på PS4, så kunne jeg den raskeste ruten gjennom spillet for å platte det. Det største problemet denne gangen er at Vita-utgaven crasher litt for ofte. Det hendte at jeg måtte ta samme bossen flere ganger, siden spillet crashet rett etterpå.

Men ser man bort fra crashene så var det artig å bruke kunnskapen jeg opparbeidet meg første gangen til å lage en effektiv rute gjennom spillet, og til å lage en god build så fort som mulig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
#67 - Salt and Sanctuary
Siterer Grallen:
#68 - Salt and Sanctuary (PS Vita)


The salt is real.

Neida. Gratulerer!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
The salt is real.


Ble ganske salty når spillet bestemte seg for å crashe samme stedet for 8. gangen på rad.

Siterer The Cookiemonster:
Gratulerer!


Takk for det!
Let the voice of love take you higher
#69 - NieR: Automata

Her var jeg rett og slett så skitten at jeg benytta meg av trofe-butikken i spillet. Orker ikke å bruke tid som jeg kan bruke til å spille andre spill når jeg kan anskaffe trofeene så enkelt. Hadde også så mye in-game valuta at jeg slapp å grinde for å få råd de jeg manglet heller.
Let the voice of love take you higher
  • 0
# 70 - Tales from the Borderlands

Drittlett, er jo trossalt et Telltales spill. Spill igjennom spillet en gang, og platinaet er i boks.

#71 - Titanfall 2

For det meste greit, men det er et par tricky trofeer. Først og fremst så er det et par partier som er ganske vanskelige når man spiller igjennom på Master. Også har vi trofeet ...Becomes the master, som er et ganske vanskelig time trial-trofe. Det tok noen timer før jeg greide å få tak i det trofeet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Platina nummer 18 er i boks - Uncharted 3: Drake's Deception Remastered.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Platina nummer 18 er i boks - Uncharted 3: Drake's Deception Remastered.


Grattis! Da er Uncharted 4 det neste på menyen, da eller?
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Da er Uncharted 4 det neste på menyen, da eller?


Tar den muligens som nummer 20.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tar den muligens som nummer 20.


Nice.

Er det noen som har muligheten til å hjelpe meg med et trofe på PS4-utgaven av Gat out of Hell? Er en challenge som har bugget seg for meg, så jeg må gjøre det co-op med noen, men det tar ikke lang tid.
Let the voice of love take you higher
Platina nummer 19 har blitt anskaffet - Saints Row 4.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Platina nummer 19 har blitt anskaffet - Saints Row 4.

Gratulerer
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Platina nummer 19 har blitt anskaffet - Saints Row 4.


Grattis!

#72 - Resident Evil 7: biohazard

Ganske artig platina å anskaffe, for trofeene er utfordrende nok, men fortsatt ikke så alt for vanskelige. Spesielt speedrun-gjennomkjøringen var artig å gjennomføre. Platinaet var også trofe nr 5000.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
#72 - Resident Evil 7: biohazard

Ganske artig platina å anskaffe, for trofeene er utfordrende nok, men fortsatt ikke så alt for vanskelige. Spesielt speedrun-gjennomkjøringen var artig å gjennomføre. Platinaet var også trofe nr 5000.

Nice. Gratis
Trofe nr 5000 er jo en solid og fin milepæl
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det tok sin tid men jeg kan nå stolt meddele at jeg banket Proud Mode i Kingdom Hearts 1 på 16 timer og sikret meg platina nummer 22. #git_gud
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
Platinum 16 i boks! Tekken 7
  • 0
Platinum 19 i boks - Tekken 7
  • 0
Siterer SirGalahad:
Platinum 16 i boks! Tekken 7
Siterer SirThomas:
Platinum 19 i boks - Tekken 7

Grattis! Det gikk fort.
Let the voice of love take you higher
Siterer SirGalahad:
Platinum 16 i boks! Tekken 7
Siterer SirThomas:
Platinum 19 i boks - Tekken 7


Gratulerer. Samarbeidet?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Grallen:
Grattis! Det gikk fort.


Ye, får nesten vurdere Season Pass.

Siterer The Cookiemonster:
Gratulerer. Samarbeidet?


Flesteparten var ganske lette og kommer av seg selv, men var greit å ha noen å spille online med ja.
  • 0
Ja, veldig lett platinum faktisk fordi de aller fleste kommer av seg selv. Er bare noen "få" du må jobbe for.
  • 0
Platina nummer 20 er i boks - Uncharted 4.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!