Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer Grallen:
Platina #63, Horizon: Zero Dawn i boks. Ganske grei skuring, for det meste samleobjekter og historeoppdrag som gir deg trofeer.


Gratulerer! Gikk kjapt det der.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Cookiemonster må være den mest aktive brukeren i denne tråden.
  • 0
Numbero #13: NieR: Automata.

Nå kan jeg endelig begynne på Horizon
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
#13


Tar meg igjen du. Snik.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Glorfindel:
Numbero #13: NieR: Automata.


Grattis, var det vanskelig? Eller kjøpte du alle trofeene?
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Eller kjøpte du alle trofeene?


Wait, what?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Wait, what?


U heard me. Man kan kjøpe alle tropfeene som ikke er relaterte til historien med in-game cash.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Grattis, var det vanskelig?


Nei, ikke veldig. Ble bare litt mye frem og tilbake på noen av dem.

Siterer Grallen:
Eller kjøpte du alle trofeene?


Neiass. Kjøpte bare A Round by the Pond. Er så lei fisking i spill.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Går sjelden for platinumer , men fikk platinum på virtue last reward etter litt over 37 timer. Manglet tross alt bare et trophy etter jeg runnet spillet så
  • 0
Tenkte å gå for plat på Horizon men... Spoiler:Ser ut til at det er en trophy der man skal samle samtlige man har gjort oppdrag for seg på slutten.. synd jeg drepte han bandit camp fyren.. Ikke f om jeg gjør alt det der igjen for platinumen
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Spoiler:


Han er ikke nødvendig for å få trofeet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Melder om platina nummer 15, Driveclub. Stor takk til karen over meg for hjelpen med det siste jeg manglet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Grallen:
Siterer Cherno poiler:

Han er ikke nødvendig for å få trofeet.


Serr?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Serr?


Jepp. Jeg gjorde det samme som deg, men trofeet poppa fortsatt når det skulle.

Siterer The Cookiemonster:
Stor takk til karen over meg for hjelpen med det siste jeg manglet.


Bare hyggelig!
Let the voice of love take you higher
Yo, er det noen som kan hjelpe meg med et online-trofe i Playstation All-stars Battle Royale i løpet av de kommende dagene? Det er enkle greier, man trenger bare å ta en kamp med noen på vennelista.
Let the voice of love take you higher
Lel, trippelpost.

Platina #64 i boks, Ratchet & Clank: Q-Force. Takk til The Cookiemonster som hjalp meg med online-trofeene.

Og med det har jeg alle Ratchet & Clank-platinaene. Eller, mangler HD-samlingen på Vita, men de har jeg platta på PS3.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Lel, trippelpost.


Bryter opp og melder om at jeg nå er rangert som nummer 999 i Norge av PSNProfiles.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Bryter opp og melder om at jeg nå er rangert som nummer 999 i Norge av PSNProfiles.

Haha nice. Ble nysgjerrig og sjekket min 648 her. Og hadde jeg kunne inkl gamle brukeren min hadde sikkert vært litt mer. Men, whatever , 999 er nice det.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Neiass. Kjøpte bare A Round by the Pond. Er så lei fisking i spill.


Kan man kjøpe trophies bokstavelig talt?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
I Nier: Automata ja. Ikke alle spill
Fikk platina #65 tidligere i dag, JoJo's Bizzare Adventure: All-Star Battle. Et veldig lett platina.
Let the voice of love take you higher
Noterer at jeg skaffet platina nummer 16, Uncharted 2: Among Thieves Remastered.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Platina nummer 17 i boks, Horizon: Zero Dawn.

Særdeles fornøyelig å samle trophies i et spill som er såpass underholdende, fascinerende, og ikke minst fryktelig pent.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Noterer at jeg skaffet platina nummer 16, Uncharted 2: Among Thieves Remastered.

Nice. Prøvd engang å gi standard versjoen et forsøk, men ja det gikk dårlig, klarte jo å runne spillet på crushing men , det trophiet med å skyte 10 fiender får så å slå de med et slag eller noe , gjorde vel at jeg bare ga opp.

Siterer The Cookiemonster:
Platina nummer 17 i boks, Horizon: Zero Dawn.

Gratis
  • 0
Siterer Xtord:
det trophiet med å skyte 10 fiender får så å slå de med et slag eller noe , gjorde vel at jeg bare ga opp.


Ganske enkelt når man vet hvordan. Last opp kapittel 3, så tar du ut de to første fiendene, eller bare den første, så lagrer du, deretter loader du den saven igjen manuelt. Gjenta det til du får trophyet, og ikke lagre hvis du dreper noen på feil måte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!