Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer Finalfantasyfrelst:
Citerer HaXorZ:Fallout: New Vegas. Et elskbart spill som får meg til å spørre meg selv: "Hvorfor har jeg ikke oppdaget dette spillet før?" Har jo hørt om spillet of course, men har jo ikke anskaffet meg det før nå. Tross alt over et halvt år siden det kom ut. Akkurat nå skal jeg ta knekken på Mr. House, liker ikke han fyren ass. Which means jeg må drepe Victor da (samt andre Securitrons), som er en PDQ-88b Securitron, altså en kjempe kewl robot. Utrolig søt. Haha.

Det du mente med R.I.P victor ja.. dumt å drepe sin savior da !


Knowz, no turning back nao! Hvis jeg digger Fallout: NV SÅ hardt, tar jeg sikkert å spiller gjennom det en gang til, men revurderer noen visse valg jeg har tatt.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Haha, tviler ikke x) .. Jeg har runda d 4 .. ganger som du vet .. men er fordi jeg er fallout geek. Men fint du liker fallout <3
The D' is silent.
  • 0
faktisk så går det utelukkende i world of tanks til pc for tiden, selv om det er i åpen beta.

give it a try ppl, massiv morro!

http://www.youtube.com/watch?v=rknAQ-fc_qQ
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Torchlight

Ble ferdig med spillet på kort tid, men den siste achievementen jeg mangler innebærer time på time med grinding for å nå lvl 33 i fame.

Booooring!
  • 0
Hvor lang tid brukte du på Torchlight circa?
  • 0
Siterer fantomena:
Hvor lang tid brukte du på Torchlight circa?


Omtrent 5 timer på easy.

Også blir det 5 timer til med grinding -.-
  • 0
Etter å ha spilt halve Operation Flashpoint, har jeg konludert med at spillet faktisk var ganske dårlig og jeg orker ikke å spille det lenger. Så nå måtte jeg ha litt bedre FPS; spiller campaign i Call of Duty: Black Ops og elsker det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
PC: Crysis 2.
PS3: Killzone 3, Crysis 2 og SOCOM 4 beta.
X360: Assassin`s Creed: Brotherhood og en del arkadespill.
  • 0
På Nintendo 3DS driver jeg og spiller Super Street Fighter IV.
Så driver jeg med Fable III på xbox, akk ferdig med hoved historien, bare noen quest igjen : )
Ikke Trykk Her
  • 0
Spiller for øyeblikket Splinter Cell (det første) på PC. Tror jeg dropper å kjøpe HD-oppdateringene til PS3 med det første, siden dette egentlig var det eneste av dem tre jeg mangler å spille gjennom.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har akuratt bygget meg ny pc så på den går det i CounterStrike: Source og Crysis 1.
På ps3'n er det Assassin's Creed: Brotherhood og Call of Duty: Black Ops.
...But our princess is in another castle!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Spiller mest Assassin's Creed: Brotherhood (online, nå som jeg har runnet det) og Pokémon Platinum. Akkurat nå spiller jeg og søstra mi RDR: Undead Nightmare (online).
Riddle me this
  • 0
Jeg vurderer selvmord p.g.a min Insanity playthrough av Mass Effect 2 på Lair of the shadowbroker DLC'en, Tela Vasir kan stikke å henge seg selv.....
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Torchlight

Ble ferdig med spillet på kort tid, men den siste achievementen jeg mangler innebærer time på time med grinding for å nå lvl 33 i fame.


Holder på med det samme. Fullførte for litt siden på normal, og akkurat nå er jeg i fame lvl 29, så mangler bare fire igjen.
Hei.
  • 0
For tiden går det i Amnesia: The Dark Descent, som spillet over skype med to venner. Artig/crazy, spessielt når skrikene til de andre overdøver fottrinnene fra monstrene.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
warcraft for faen!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Battlefield: Play4Free for faen!
  • 0
The Dishwasher: Vampire smile.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Yakuza 4(PS3) og Hotel dusk(DS)
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fantomena:
Battlefield: Play4Free for faen!


Det spiller jeg og.... for FAEN
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Nintendogs for HELVETE!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ingenting: The Game!

Neida. Spiler Battlefield 2 for FAEN I HELVETE!
  • 0
Dead Rising 2

Utrolig kreativt og det er nok et av de mest underholdende spillene jeg har spilt, sammen med bla. Borderlands. Pur moro. Men jeg hater virkelig savesystemet, og bossfightene er nesten umulige. Dette, sammen med mange andre frustrerende øyeblikk, gjør at spillet ikke blir skikkelig herlig, som det kunne ha vært.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Men jeg hater virkelig savesystemet


Signed

Siterer Predator:
bossfightene er nesten umulige.


I lav lvl slet jeg sykt med samtlige av bossene, men når jeg begynte å nærme meg 40, så ble det nesten for enkelt.
Stikkordene uavhengig av lvl er gems+flashlight...
eneste jeg trengte for å ta hver eneste boss i spillet på få sekunder.

Anyways.
Jeg spiller (eller skal til å spille blir vel mer riktig) Half-Life 2
Har hatt Orange Box veldig lenge, men jeg gjennomførte bare Portal også satt jeg den i hylla.
Har spillt ca 30 minutter om gangen på HL2 hvert halvår omtrent,
og det blir litt i overkant oppstykket.
Så jeg tenkte jeg skulle gå igjennom fra start...
  • 0
League of Legends og Starcraft 2.
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!