Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


30 timer inn i Dragon Quest VII på 3DS nå. Føler det er en ganske midt på treet JRPG Føles litt ensformig til tider.
Her går det for det meste i wipeout. Blir nok snart fortsettelse på ng+ av P5 snart og FF xii hd Så får vi se etter det, er innom tanken å prøve å få starte okami snart å
  • 0
Såvidt begynt med Warhammer - End Times: Vermintide.
Virker veldig Left 4 Dead'ish. Foreløpig OK underholdende.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Jobber med Nier: Automata for tiden. Koser meg ganske greit så langt.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Trykker mye på telefonen min med Fate/Grand Order for tiden...greit tidsfordriv i det minste.

Ellers går det smått og godt i Blade & Soul også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Ingenting knuser Mario Kart 8 ;) Har spilt det siden dag 1 av lansering av spillet.
Solidus95
Siterer dark samus nemesis:
Ellers går det smått og godt i Blade & Soul også.


Hadde en Kineser i klassen som hadde flytta fra Kina for sånn 2 år siden, og han var dødslei seg fordi de ikke hadde Blade & Soul i Europa enda. Så det har endelig kommet ut altså. Kult
  • 0
Siterer SirGalahad:
Hadde en Kineser i klassen som hadde flytta fra Kina for sånn 2 år siden, og han var dødslei seg fordi de ikke hadde Blade & Soul i Europa enda. Så det har endelig kommet ut altså. Kult


Ja, litt over ett år nå tror jeg. Startet å spille like etter at det kom ut her tror jeg. Kanskje to-tre måneder etter. Liker det veldig godt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Ja, litt over ett år nå tror jeg. Startet å spille like etter at det kom ut her tror jeg. Kanskje to-tre måneder etter. Liker det veldig godt.


Awesome!
  • 0
Destiny 2! and I love it.
The D' is silent.
  • 0
Har klokket inn over 20 timer med Divinity: Original Sin 2 siden release. Kampene er like artige som alltid (dog jeg har noen pirk her og der) og etter min mening er storyen mye bedre fortalt og flyter bedre enn originalen.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Kjøpte og lastet ned Assassin's Creed Ezio Collection, så nå går det i Assassin's Creed II. Utrolig mange år siden sist, og jeg merker det er en god ting. Føles utrolig nostalgisk å klatre i Firenze og Venezia igjen. Soundtracket av Jesper Kyd setter nostalgien på høygir.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kjøpte og lastet ned Assassin's Creed Ezio Collection, så nå går det i Assassin's Creed II. Utrolig mange år siden sist, og jeg merker det er en god ting. Føles utrolig nostalgisk å klatre i Firenze og Venezia igjen. Soundtracket av Jesper Kyd setter nostalgien på høygir.


Veldig morsomt å spille de igjen. Merker at kontrollene er litt stive satt opp mot nyere spill hvis man kommer rett fra et, men man blir vant til det igjen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Horizon: Zero Dawn.

Det er så sjukt bra, jeg er så imponert over måten dette spillet bare sluker deg.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Litt av hvert. Skytespill for det meste
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Veldig morsomt å spille de igjen. Merker at kontrollene er litt stive satt opp mot nyere spill hvis man kommer rett fra et, men man blir vant til det igjen.


Merker jeg blir litt varm på ørene av visse ting Ezio finner på. Hoppingen og klatringen generelt er utrolig seig. Lite gøy når han hopper steder man ikke vil at han skal hoppe. Men til tross for dette så koser jeg meg skikkelig med det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spiller Fifa 18 og Infinite Warfare
Rainbow Mushroom
  • 0
Vel det går for det meste eller lettere sagt det går vel bare i Divinity original Sin. Spilte en del siden jeg kjøpte ( kjøpte også noe annet ting) det for nesten to uker siden .
Uansett spillet er hittil absolutt fantastisk. Stor koser meg. Liker variasjonen i oppdrag, karakterer , hvordan man kan varierer kampene, forskjellige angrepene og skills man har og annet små stoff. Også veldig bra dialog, mye dialog, men med Chris Avellone som er med på i hvertfall litt av det, så er det helt greit, har ikke noe mot mye dialog så lenge den er relativ interresant. Mye små detaljer. Og minner meg litt om når det kommer til blanding av historie, karakter og dialog så minner det meg litt om Planescape Torment.
Hittil så virker det også ut som at det har veldig mye gjennspillingsverdi eller hva det nå kalles
Fantastisk godt rpg spill.Også at det er få waypoints or markers er også helt greit siden man må en huske selv hvor man fikk det questet eller plassere ut custom markers.
Spiller Bioshock for øyeblikket. Dette er nok 3 gjennomspilling.
Men dette spillet er litt som mora til SirThomas, eller en god whiskey. Blir bare bedre med åra.
-Kill -Loot -Return.
Akkurat no spiller eg Fifa 18
Rainbow Mushroom
  • 0
Spiller stort sett Fifa 18 for tiden. Tror jeg allerede har lagt ned flere timer i det, enn Fifa 17...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Spiller stort sett Fifa 18 for tiden. Tror jeg allerede har lagt ned flere timer i det, enn Fifa 17...

Stod over fifa 17, og spilte også lite fifa 16 , kjøpt det på salg 2-3 måneder før fifa 17... bestemte meg får å hoppe over både fifa 17 og pes 17, ga pes 16 et forsøk isteden for fifa 16, men dog spilte mye av fifa 13-15. Åssen er fifa 17 nå i forhold til fifa 15 og 16. Er ultimate team bra ( mitt problem lo i at jeg følte det var i overkant mye tilfeldigheer) samt karerrer modus. Frister veldig å kjøpe det i løpet av året.
  • 0
Siterer Xtord:
Åssen er fifa 17 nå i forhold til fifa 15 og 16. Er ultimate team bra ( mitt problem lo i at jeg følte det var i overkant mye tilfeldigheer) samt karerrer modus.


Fifa 17 er vel tilnærmet likt 15 og 16. Men i 18 har de lagt til f.eks. Squad Battle Challenges, hvor du spiller mot ulike lag styrt av maskinen og klatrer på en tabell. Hver uke får du premier etter hvor høyt du klatrer (f.eks. en viss mengde coins og gullpakker). Det er også daily og weekly challenges med ulike utfordringer som også gir diverse belønninger. Jeg føler i hvert fall det er med på å skape litt mer variasjon enn det har vært i tidligere spill og det motiverer til å spille mye oftere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Squad Battle Challenges, hvor du spiller mot ulike lag styrt av maskinen og klatrer på en tabell. Hver uke får du premier etter hvor høyt du klatrer (f.eks. en viss mengde coins og gullpakker). Det er også daily og weekly challenges med ulike utfordringer som også gir diverse belønninger. Jeg føler i hvert fall det er med på å skape litt mer variasjon enn det har vært i tidligere spill og det motiverer til å spille mye oftere.

Skjønner Squad battle høres interresant ut. Samt at det er daily og weekly challenges. Hmm , ja ser ut som jeg skal gi fifa 18 et forsøk ja, evnt vente til et lite salg.
  • 0
Siterer Xtord:
Skjønner Squad battle høres interresant ut. Samt at det er daily og weekly challenges. Hmm , ja ser ut som jeg skal gi fifa 18 et forsøk ja, evnt vente til et lite salg.


Jeg ville nok kjøpt Fifa 18 i stedet for 17. Selv om prisen, naturlig nok, er litt stivere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!