Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Nuclear Throne på PS4. Veldig vanskelig, men veldig gøy!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Går bare i Demon's Souls for tiden. Er helt hekta merker jeg. Tror ikke jeg har så veldig mye igjen nå, så blir det å gyve løs på Dark Souls etter det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Går fortsatt i Fallout 4 og enda er ikke noe mer gjort på hovedoppdraga. Så kanskje på tide å gå videre?
  • 0
Mass Effect 2, SSX, Far Cry: Blood Dragon, Dragon Age: I. Game of Thrones osv....
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • ES
  • ES
Rainbow six: Siege, anbefales på det sterkeste etter nyeste patch oppdatering.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Mass Effect 2, SSX, Far Cry: Blood Dragon, Dragon Age: I. Game of Thrones osv....


Imponerende multitasking! Hvor mange armer har du? Er du en blekksprut?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ble ferdig med Demon's Souls, så da blir det Dark Souls neste.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Taktikkeren:Mass Effect 2, SSX, Far Cry: Blood Dragon, Dragon Age: I. Game of Thrones osv....

Imponerende multitasking! Hvor mange armer har du? Er du en blekksprut?


Er halvt blekksprut, og halvt tusenbein. Kan også slenge på GTA V(PS4), Witcher 3 og Tales from The borderlands.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Dying Light og Elite Beat Agents.

Har det egentlig ganske gøy med Dying Light, selv om jeg har en del problemer med det.
Elite Beat Agents er veldig festlig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fallout 4 er det eneste jeg spiller for tiden, hvis man ser bort fra en drøy time med minecraft på vita ' en samt litt wordfeud på mobilen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Går i Fallout og Beyond Two Souls for øyeblikket.. Sistnevnte fikk jeg ikke spilt da det kom ut så 200kr for det til ps4 virket fair.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Går veldig mye i Fallout 4, men siden det er jul og julestemningen kommer ikke før Skyrim spilles litt. Så julestemninga spilles inn med Skyrim nå.
  • 0
Følger tradisjonen som alltid, så nå går det i Dragon's Crown co-op sammen med bror. Ellers startet jeg på Dark Souls i dag, så det blir sikkert en del av det også nå i julen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Deilige og behagelige Ni No Kuni! Love it!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Spiller Undertale. Liker det veldig så langt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spiller mye Shovel Knight for tiden, er nesten ferdig. Rimelig vanskelig til tider, men det liker man.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har utelukkende spilt Fallout 4 den siste uken. Helt vanvittig hvor avhengighetsskapende Bethesda sine spill er.

Men jeg har forsåvidt flere spill til gode å gjennomføre, så jeg tviler på at jeg kommer til å kjede meg utover vinteren.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tales from The borderlands... Ganske så bra!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Football manager 2016.
  • 0
Jeg har prøvd å veksle litt mellom Fallout 4, SOMA, Mortal Kombat X og Destiny de siste par ukene før jeg reiste på ferie, men jeg havnet alltid tilbake til The Witcher 3. Jeg klarte også å ta The Old Blood uten avbrekk inn i mellom der. Når jeg kommer hjem midt i januar, blir det å prøve spillene jeg kjøpte i januarsalget..
  • 0
Snart ferdig med Undertale, men bestemte meg for å ta en liten pause og spille Uncharted: Nathan Drake Collection.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Kom meg litt videre i Dark Souls. Taurus Demon gav meg litt problemer, men veldig greit når han ordner opp i problemene ved å hoppe rett ut av arenaen den tredje gangen jeg prøver meg på ham da...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Outlast

En enorm skuffelse så langt. Inn i et rom - vente på at fienden skal gå sin endeløse patrulje - rinse and repeat

Ellers går det i Super Smash, DMC-trilogien, Mario Maker. Så blir det Life is Strange etter hvert. Ser frem mot sistnevnte som har fått så mye bra kritikk.
''eh'' - Link
  • 0
Ark Survival Evolved pa Xbone (da serverne er mulig a koble til), noen farming-sessions i GTAO (da matchmakinga tillater meg a hoste heists) og Fallout 4 da jeg er lei av alt som heter servere, matcmaking etc.

Synd GTAO ikke kunne hatt noe annet enn p2p, ikke helt optimalt.
  • 0
Går i litt League of Legends, før testingen av Just Cause 3 skal starte.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!