Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Dragon Ball z: Budokai 2. Rått spill. Måtte få tak den siste characteren, Chichi.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
counter strike condition zero deleted scenes. det tok sinnsykt lang tid og det er ikke det beste spillet i verden heller
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Tok fram N64en nylig og fikk alle de 120 stjernene på Super Mario.
Morsomt og spennende spill.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
I går klarte jeg endelig The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass.

Trodde aldri at jeg skulle bli ferdig jeg.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Satt oppe til kl. 4 i natt, og runda MGS4 enda en gang!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Nå har jeg rundet The Legend of Zelda: The Wind Waker.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Gjennomførte Crysis for noen dager siden. Spillet var overraskende vanskelig, spesielt for meg som ikke er en garvet PC-gamer. Men det hindrer ikke spillet i å være noe av det beste jeg noen gang har prøvd.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Portal.

Rundet det netopp, for aller første gang faktisk. Grunnen til at jeg ikke har rundet det før er vel at jeg ikke syntes det var så gøy, og lit vanskelig. Jeg fant ut at det eneste som satt stopper var den lave viljestyrken min, men i dag måtte jeg runde det.

Og det er kanskje det mest kreative spillet jeg har spilt, og med den beste slutten noensinne. Nå skal jeg ikke spoile noe, jeg bare sier at dette er en spillopplevelse du ikke kan gå glipp av.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer ShananaFarCry:
jeg bare sier at dette er en spillopplevelse du ikke kan gå glipp av.


Helt enig! Kul sang i slutten, også.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Rundet TLoZ H for noen dager siden. Holder på å runde FF XII på DS.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Ble ferdig med Half-Life 2 for 10 minutter siden.
Gleder meg til å begynne på Half-Life 2: Episode One.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Ble ferdig med Half Life 2, Episode 1 og Episode 2 for circa en uke siden.
I was frozen, today!
  • 0
Splinter Cell Doubble Agent.

Runet det på Hard. Trengte den siste achievementen for å få 1000/1000 i spillet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Det siste spillet jeg gjennomførte var The Settlers: Rise of an Empire
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
klarte ut Guitar hero: Aerosmith for noen dager siden. Ja, jeg har klart alle vanskelighetsgradene og Ja, jeg har 5 stjerner på alle sangene.
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Neverwinter Nights 2

Et flott spill. I løpet av omtrent 3 uker har jeg spilt det i 130 timer. Flott story, diggbar gameplay, fenomenal lyd som får deg skikkelig inn i stemninga. Eneste som er litt dårlig er grafikken, men eller er spillet et must buy for alle gamere som liker RPG spill. Tenker at jeg skal skrive en anmeldelse til det snart. Men dere må kjøpe det liker dere RPG spill!
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Gjennomførte GTA IV, og en snau halvtime senere Battlefield: Bad Company.

Dritkule spill, begge to og jeg anbefaler dem. Tenker jeg skal begynne på GTA IV igjen, snart. For det har en stor replay value med tanke på alle valgene du kan ta!
  • 0
Beautiful Katamari... eller det er vel ikke 100% gjennomført ennå >_>;

Men holder på med Eternal Sonata for andre gang nå... @_@ Kanskje jeg blir ferdig snart håper jeg.
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Siterer Maggot:
Tenker jeg skal begynne på GTA IV igjen, snart. For det har en stor replay value med tanke på alle valgene du kan ta!


Enig i det Faktisk slettet jeg GTA IV-filen min for en stund siden, så nå føler jeg at jeg MÅ spille det om igjen
  • 0
Runda single player 100% på Battlefield: Bad Company. Skaffa alle collectables og alle gold crates. Anbefaler spillet sterkt, dere kommer ikke til å bli skuffet. Historien og karakterene er fete. Og bygningsødelegginga er fet!
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer serious_gamer:
counter strike condition zero deleted scenes. det tok sinnsykt lang tid og det er ikke det beste spillet i verden heller


Hvor var det hen?

Jiips! Har 94% på GTA IV..........
Hasta la-vista baby!
  • 0
John woo`s stranglehold. Utrolig fett spill.
  • 0
Crisis Core Final Fantasy VII på PSP.
Utrolig bra spill. Alle som har PSP burde skaffe seg dette spillet.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
assassins creed

er dritlei av det nå, etter å ha samlet alle flagg og drept alle templars.

også fikk jeg 1000/1000 GS i viva piñata party animals, men det spillet kan man vel ikke si at man kan fullføre/ runde
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Gjennomførte netopp Uncharted for tredje gang!

Selv om spillet ikke er så altfor langt er det gøy å spille igjennom flere ganger
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!