Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Siterer SirGalahad:
Liker Asylum best jeg og.

hehe fair enough.
Ser det godt jeg. Grunnen til jeg liker city bedre er nok fordi det føltes litt mer åpent og de side oppdrag.
Asulym føles jo litt mer dystert kanskje.
Ja, forstår! Ja, digget det med Asylum. Veldig bra og mørk atmosfære
Fullførte Earthbound etter mye om og men.
Var bra og alt dette her, men sliter enda med å forstå alt oppstyret rundt det.
Får lete litt på loftet etter min gamle Gameboy Advance så jeg får kommet i gang med Mother 3.
Har hørt at det satt en helt ny standard
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Siterer Bob-Ingolf:
Fullførte Earthbound etter mye om og men.
Var bra og alt dette her, men sliter enda med å forstå alt oppstyret rundt det.
Får lete litt på loftet etter min gamle Gameboy Advance så jeg får kommet i gang med Mother 3.
Har hørt at det satt en helt ny standard

Tenkt å fullføre earthbound jeg å , er 5-6 timer uti det, syns det er greit så langt, først 30 min tok meg med en stor overraskelse ( vil ikke spoile for de andre) . Uansett for meg er det så langt greit. Tror man må skjønne oppstyret lettere hvis an spilte det da det kom ut ellerrundt den tiden, var vel fordi at en det rpg før gikk medieval tid, så forgikk earthbound i mer moderne tid.

Du kan jo spille mother 3 på emulator og... men det er ganske kult at du har det på gba , men er ikke det japansk? Spilt bare 5 min emulator står på backlogen, men som du sier satt vist en ny standard og mange vil vel si at det er fremdeles et av verdens beste spill og rpg, men hva vet jeg, har det på backlogen så vi får se.
  • 0
Kommer ikke til å fullføre et spill på lenge. Serier derimot, det kommer jeg nok til å pløye igjennom i Madla.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Kommer ikke til å fullføre et spill på lenge. Serier derimot, det kommer jeg nok til å pløye igjennom i Madla.

Samme. Vel jeg har to spill jeg skal prøveå få runnet i løpet av Januar eller så går det mye i tv serier her å .
  • 0
Coffin Dodgers

Føles noe klønete, men selv da er det for enkelt.

Terningkast 2

Samtlige Artifex Mundi "hidden object" spill på Xbox One.

Liker denne typen spill når jeg ikke har noe annet å gjøre, og ikke føler for å spille storspill.
Blir dog kjedelig når en blir tvunget til å spille gjennom 2 ganger.

Overall terningkast 3
  • 0
Siterer Xtord:
Siterer Bob-Ingolf:Fullførte Earthbound etter mye om og men.
Var bra og alt dette her, men sliter enda med å forstå alt oppstyret rundt det.
Får lete litt på loftet etter min gamle Gameboy Advance så jeg får kommet i gang med Mother 3.
Har hørt at det satt en helt ny standard
Tenkt å fullføre earthbound jeg å , er 5-6 timer uti det, syns det er greit så langt, først 30 min tok meg med en stor overraskelse ( vil ikke spoile for de andre) . Uansett for meg er det så langt greit. Tror man må skjønne oppstyret lettere hvis an spilte det da det kom ut ellerrundt den tiden, var vel fordi at en det rpg før gikk medieval tid, så forgikk earthbound i mer moderne tid.

Du kan jo spille mother 3 på emulator og... men det er ganske kult at du har det på gba , men er ikke det japansk? Spilt bare 5 min emulator står på backlogen, men som du sier satt vist en ny standard og mange vil vel si at det er fremdeles et av verdens beste spill og rpg, men hva vet jeg, har det på backlogen så vi får se.
Ble laget en fan-translate etter hva jeg har forstått, bestilte det akkurat fra ebay. Emulator blir litt stusselig for min del
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Siterer Bob-Ingolf:
Ble laget en fan-translate etter hva jeg har forstått, bestilte det akkurat fra ebay. Emulator blir litt stusselig for min del

Skjønner. Ja, det stemmer vel det at det ble laget en fan-translate var vel ikke for mye utgaver av den.
Ja, er somregel enig der , men for meg er det bedre en alternativet å kjøpe det på ebay så
  • 0
Batman: Telltale Series

God historie. Spennende. 8/10
Rainbow Mushroom
Ratceht and clank 3 : Up your Arsenal
The Witcher 3: Blood & Wine

Vel, hva skal man si. Jeg startet på Witcher 3 rundt midten av 2016, så jeg var mildt sagt sent ute til noe som skulle vise seg å bli en alle tiders opplevelse. Og da mener jeg på prikken alle tiders. Etter at jeg ble ferdig med selve historien, var det rett på utvidelsene, Hearts of Stone, som jeg fullførte noe sent i 2016 var usaklig bra, godt på linje med det originale spillet. Så har man Blood & Wine. Bare følelsen man får når man rir over de store slettene, som har like mye sol som vindruer. Man merker så drastisk forskjellen mellom No Man's Land, som er krigsherjet, deprimerende og brutalt (på veldig gode måter). Tousaint er et friskt pust, på alle måter.

Blood & Wine introduserer en av karakterene jeg ender opp med å like best i hele spillet, etter Geralt. Det er veldig mye å gjøre, med et kart på størrelse med No Man's Land har man flere timer å boltre seg i solen på.

Jeg er nå ferdig med Witcher 3, det blir sikkert en stund til neste gang, men det skal sannelig bli en glede å komme tilbake til det. Game of the year, every year.

10/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Blood & Wine introduserer en av karakterene jeg ender opp med å like best i hele spillet, etter Geralt.


Spoiler:Regis?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Spoiler


Noe usaklig at den spoileren vises i siste kommentarer-delen på siden. GR, y u do dis.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Spoiler


The one and only.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
The Witcher 3: Blood & Wine

Kom litt over hallveis i fjor , kanskje på tide å få det fullført ?
  • 0
Watch Dogs 2

Tar alt som var dritt med eneren og gjør det bra. San Francisco er en av de bedre open world-byene jeg har vært i, og hovedpersonen og gjengen hans er herlige.

Tidenes snuoperasjon/10
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Tidenes snuoperasjon/10

Jeg begynner faktisk å bli overbevist nå at jeg må virkelig bør vurdere å gi dette en sjanse.
Siterer Xtord:
Jeg begynner faktisk å bli overbevist nå at jeg må virkelig vurdere å gi dette en sjanse.


Syntes San Francisco er en mye mer spennende by enn det Chicago var, men syntes oppdragene i WD1 var bedre gjennomført enn i WD2, og historien likte jeg også bedre i WD1.

Men gameplayet og alt annet er bedre i WD2, runda det på 2 dager, og har ikke rørt det siden release.
The D' is silent.
Siterer Finalfantasyfrelst:
Syntes San Francisco er en mye mer spennende by enn det Chicago var, men syntes oppdragene i WD1 var bedre gjennomført enn i WD2, og historien likte jeg også bedre i WD1.

Men gameplayet og alt annet er bedre i WD2, runda det på 2 dager, og har ikke rørt det siden release.


Riktig. Ja, er jo bra det. Men ,at oppdragene er kanskje bedre gjennomført WD1 får meg til å bli skeptisk igjen.

Men, tross alt er gameplay og alt annet ( definer alt annet karakterer og musikk?) hvert fall er det bedre. Men ,ja ender nok med at jeg kjøper det og gir det et forsøk på et eventuelt salg en eller annen gang i løpet av året antakeligvis.
Musikk og karakterer i spillet er også mye bedre igjennomført, ja =)
The D' is silent.
Siterer Finalfantasyfrelst:
Musikk og karakterer i spillet er også mye bedre igjennomført, ja =)

ok, bra , så virker ut som det desidert meste er da bedre i 2-ern . Men, det var det du altså tenkt på med alt annet ? . Vel takk.
  • 0
Fullførte nettopp ABZÛ. Kort, lite artistisk spill, som virker å fokusere på effektene av dumping av diverse avfall i havet. Ikke noe enormt spennende eller revolusjonerende spill, men det hadde sine øyeblikk, og er definitivt pent lagd.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Resident Evil VII

Yaaas! Endelig et skikkelig spill, etter mye ræl. RE7 tar så og si alt jeg liker fra andre horror spill av nyere tid, og kombinerer det med action på lavt nivå. Fungerer helt strålende.
Eneste som føltes tregt, eller at det kunne vært gjort annerledes var Spoiler:skipet
Men jeg hadde ikke hatt noe i mot et generelt lengre spill. I want more!

Kom meg gjennom på ca 5,5 timer på easy. Skal snart gå løs på "madhouse" vanskelighetsgraden.

Anbefales!

Terningkast: 5
(Nesten 6, bare ørlitegrann her og der som trekker ned).
Siterer TK Art:
Resident Evil VII

Terningkast: 5


når TK er fornøyd, da vet du spillet er bra
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!