Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

#GRMEETUP 2017


Med innlegg nummer 100, kan jeg informere om at RockFuzzEleven også kommer.

Kodenavnet hans er RFE.
  • 0
Siterer SirThomas:
Med innlegg nummer 100, kan jeg informere om at RockFuzzEleven også kommer.

Kodenavnet hans er RFE.


Hvem er det?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Meetup i morgen (14.07)
Klokken 15
Utenfor Oslo S, ved tigeren på jernbanetorget.

De som er sent ute eller vil hive seg på senere, kan følge oppdateringer i denne tråden.

De som foreløpig dukker opp
- TK Art
- SirThomas
- Duck Song
- Quinzel
- Crazy Eyed Gamer93
- Eivind Johannessen
- Glorfindel
- RockFuzzEleven
- Tor Erik
- peterernoob (kanskje)
Jeg kommer garantert litt senere, for jeg er nødt til å jobbe på denne nettsiden. Skal likevel prøve å bli ferdig såpass tidlig at jeg kan være i Oslo seneste 17-ish.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
I følge storm og yr, blir det 17-20 grader hele dagen. Sol, men ikke uutholdelig varmt. Det kan vi like.

Står noe svære karuseller og slikt på jernbanetorget, men ikke helt inntil tigerstatuen, så den fungerer fremdeles som første møtepunkt.

Ettersom hvertfall et par kommer senere, så kan det være aktuelt å finne spisested etter kl 17. Eventuelt at vi finner et sted tidligere, hvor det går an å sitte utover kvelden, så de av oss som kommer tidlig kan ta noe å drikke så lenge.

De som kommer senere vil få kontinuerlige oppdateringer i denne tråden. Eventuelt kan de som kjenner noen av oss utenfor GR, benytte messenger, sms og denslags.

Jeg er i Oslo til i morgen formiddag, så regner med å bli litt utover kvelden. Våkner dog kl 05:30 om morgenen, så jeg er ikke en som er oppe til langt på natt lenger
  • 0
Siterer TK Art:
I følge storm og yr, blir det 17-20 grader hele dagen. Sol, men ikke uutholdelig varmt. Det kan vi like.


Heeerlig! Kunne egentlig ikke blitt bedre vær.^^



Siterer TK Art:
Ettersom hvertfall et par kommer senere, så kan det være aktuelt å finne spisested etter kl 17.


What? :o jeg som er avhengi av mat, da må jeg kjøpe noe å spise før treffet ass xD da kan det hende jeg kommer senere :p skal vi da liksom stå ved den statuen fra 15-17? xD

Sorry hvis jeg misforstår det du skrev, er mildt sagt trøtt etter bare 3 timer søvn xD
  • 0
Siterer Quinzel:
skal vi da liksom stå ved den statuen fra 15-17?


Som sagt, det går an å finne et sted å ta noe å drikke. Så kan folk komme dit, eventuelt kan vi gå tilbake til statuen litt før 17 og treffe de andre før vi finner et spisested.
Alle har forskjellige timeplaner, så litt vanskelig å planlegge 100%

Jeg er hvertfall der fra 14:30 en gang, med Eivind Johannessen, og vet SirThomas er der rundt 15.
Siterer TK Art:
Som sagt, det går an å finne et sted å ta noe å drikke. Så kan folk komme dit, eventuelt kan vi gå tilbake til statuen litt før 17 og treffe de andre før vi finner et spisested.
Alle har forskjellige timeplaner, så litt vanskelig å planlegge 100%

Jeg er hvertfall der fra 14:30 en gang, med Eivind Johannessen, og vet SirThomas er der rundt 15.


Den er grei!
  • 0
Trenger ikke å vente med mat for min del, bare så det er sagt. Jeg er heller ikke avhengig av en velkomstkomité på Oslo S når jeg kommer til byen, for jeg er utstyrt med en rekke spesielle egenskaper. Egenskaper jeg har fått etter å ha bodd en del år i hovedstaden. Egenskaper som gjør at jeg kan finne dere. Så, hvis eksempelvis SirT sender meg en oppdatering på hvor dere er, vil jeg lete etter dere, jeg vil finne dere og jeg vil drepe dere. Neida, bare snakke med dere og være mitt hyggelige selv - jeg var bare i så god driv der et øyeblikk.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Ikkje bra, men toget mitt er forsinket. Dem får ikke startet det, haha.
  • 0
Forventer liveupdates. Fra treffet altså, trenger ikke være fra togturen (potensiell togtur?) til Quinzel
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Straks ved tigeren, med EJ.
SirThomas er like ved.
Glorfindel også etter hva jeg hører.

Se etter en over gjennomsnittlig høy fyr med skjegg, og praktisk talt selvportrett på skjorta.

Lagt til 2017-07-14 15:11:
Sitter i andre etasje på peppes over gata nå.
  • 0
Er på bussen nå
mah boi
Er det shorts-varmt i Oslo?
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
Er det shorts-varmt i Oslo?


Very much so
Siterer TK Art:
Siterer Tor Erik:Er det shorts-varmt i Oslo?

Very much so


Fasern. Måtte løpe til toget, så det ble en forhastet avgjørelse som innebær bukser.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Samtlige skal kikke på Platekompaniet og muligens Gamestop. Så finner vi et sted for drikke etterpå.
Siterer Tor Erik:
Siterer TK Art iterer Tor Erik:Er det shorts-varmt i Oslo?

Very much so

Fasern. Måtte løpe til toget, så det ble en forhastet avgjørelse som innebær bukser.


Foreslår du kjøper inn treningsbukser med knapper i sidene. Du vet, ala tidlig 2000-tall. Så kan du bare kneppe opp sidene for å lufte leggene!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Da er vi plassert på Jarmann Gastropub på brygga. Plutselig ble vi 9.
  • 0
Nå sitter vi på Jarmann og koser oss.
mah boi
  • 0
Håper dere hadde en fantastisk kveld, folkens. Ser at Tor Erik smiler fra øre til øre på bildet han har lagt ut i alle fall
Det var jaggu hyggelig, gitt. Jeg vet at jeg kan ta litt mye plass, men det er ikke noe jeg jobber med. Takk for at jeg fikk bli med!
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Hmmm, når jeg så DET kule bilde på fb angret jeg litt.

EDIT: Men det får jeg bare ta lærdom av, og bli med neste gang det skjer noe!
Takk for i dag godtfolk. Det var trivelig!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Takker for ålreit meetup. Strålende oppmøte og bra folk.

Da vet vi at dette kan gjennomføres, så det trenger ikke å bli med tanken neste gang ;)

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!