Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Black Friday 2016 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Crazy Kraken:
Men skulle ikke du kjøpe en flott Noctis figur også? Har du vunnet i lotto eller?


Kredittkortet får kjørt seg ve >:^)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Så langt har jeg kjøpt en vannkoker til 99 Kr.

Ikke mye som frister, når sant skal sies. Men jeg sparer jo sånn sett en del på det da. Ikke har jeg kjøpt noen julegaver heller.

Hvor har dere svidd av mest gryn, btw?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hvor har dere svidd av mest gryn, btw?


CDON, helt klart. De har de beste prisene på spill og sånt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hvor har dere svidd av mest gryn, btw?


CDON. Har brukt omlag 700 der.

Fikk kjøpt meg ei ganske nice dongerijakke fra Dressmann for 200 da. Den er jeg ganske tilfreds med.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
CDON. Har brukt omlag 700 der.


Det jeg brukte ifjor. Men i år er det litt verre å finne noe man vil ha.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
CDON

Siterer Grallen:
CDON


Er der jeg også titter litt, men ser veldig lite jeg har lyst på. Selv spill er det lite som frister av. Frister forsåvidt med 3DS, om den var alle andre farger enn rosa...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Er der jeg også titter litt, men ser veldig lite jeg har lyst på. Selv spill er det lite som frister av. Frister forsåvidt med 3DS, om den var alle andre farger enn rosa...


Det sier vel kanskje litt at jeg bare kjøpte HD remakes og remastered utgaver av allerede utgitte spill? (Uncharted, TLoU, FFX). Hvis du ser etter en 3DS så er også er ikke en 2DS dumt å vurdere: https://www.platekompaniet.no/spill/nintendo-3ds/special-edition-nintendo-2ds-with-pokemon-sun-pre-installed/
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det sier vel kanskje litt at jeg bare kjøpte HD remakes og remastered utgaver av allerede utgitte spill?


Haha, gjør vel forsåvidt det. Er ikke slik at jeg trenger en 3DS, men ble litt fristet av prisen på CDON. Fargen gjør vel at jeg står over. Er ikke villig til å betale så mye mer for den heller. Pokemon står jeg over, siden det liksom ikke er helt min greie

Fikk kjøpt noen LPer til fattern da, så da var den julegaven i boks. Ble lite på meg selv i år da.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg skal si dere det, at jeg endte opp med den nette sum av: ingenting.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg skal si dere det, at jeg endte opp med den nette sum av: ingenting.


Å Dæven! Tror du sparte mest på årets black friday!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Å Dæven! Tror du sparte mest på årets black friday!


So do I. Valgte å drøye alt sammen. eBay har ofte ålreite priser uansett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
So do I. Valgte å drøye alt sammen. eBay har ofte ålreite priser uansett.


Det er sant. Sjekket etter 3DS og Wii U-spill, men jeg ser at man kan få dem billigere fra utlandet når som helst, så slo ikke til.

Selv kjøpte jeg sko på Vivabrands. Der er det bra salg. Ellers var jeg på byen og så etter ulike gaver, men fant ingenting. Jeg bestilte alt på nettet. Det meste var en mengde bøker og en lekegitar til en nevø. Jeg gjør som butikkene kanskje vil oppnå med Black Friday og bruker det til en generell handledag selv om det ikke er på tilbud. Mange tilbud var også veldig bullshit. En lekebutikk jeg var innom, ga deg 20 % avslag på ditt neste kjøp fra prisen på det du kjøpte det på. Dvs. at hvis du kjøper noe til 100 kr, får du 20 kr avslag på ditt NESTE kjøp på et senere tidspunkt. Ellers var det latterlig stappa, så det fristet ikke så mye å kjøpe noe særlig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Selv kjøpte jeg sko på Vivabrands. Der er det bra salg.


Oi fett! Hvilke sko kjøpte du?? Glemte helt å sjekke salg der, kanskje de har noe enda?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Oi fett! Hvilke sko kjøpte du?? Glemte helt å sjekke salg der, kanskje de har noe enda?


Ja, virker som det varer noen dager. Har et gammelt par som jeg bruker til gåsko, men de er så slitte at de ikke tar seg særlig ut. Så jeg siktet på å finne en erstatter til dem. Ønsket sko som ser vanlige ut, som passer i mange lag og som jeg ikke er redd for å skitne til. Aqua 2 passet bra for det, synes jeg, så gikk for dem. De må være på 70 % eller noe sånt. Ellers vurderte jeg Ra II, men de er litt for fine. Dress-skoen deres hadde vært morsomt å eie, men bruker jo ikke dress-sko så ofte. I fjor kjøpte jeg Tigray, de er fine og barnesko til nevøen. Veldig bra salg, synes jeg.

Ps. Tracker-skoene er sykt på tilbud. Kun 1k. De er utrolig gode som fjell- og vintersko. Pss. Ser ut til at de er utsolgt for menn. Psss. Ser at mye er utplukket, så sjekk alltid størrelsene før man ønsker seg noe. Var salg på den internasjonale nettsiden i går, men tror det er over.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Kjøpte Call of Duty: Infinite Warfare for 350kr på Gamestops Black Friday-salg. Dette var et spill jeg hadde tenkt å kjøpe uansett da jeg spilte det med en kompis og jeg digget det, så å få det til en så grei penge er deilig! Blir kjekt å få spilt dette med kompiser! Sist CoD jeg spilte var vel Ghosts, og det var ganske døvt.. og har egentlig ikke spilt mye online spill etter det, så blir deilig med litt online-gaming igjen!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!