Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Party-tråden!


Okei, vet ikke helt hvordan dagene blir seende ut i påska, men du skal sikkert hjem. Men vi kan nok ordne noe så lenge det ikke er å ta seg en kaffe.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Okei, vet ikke helt hvordan dagene blir seende ut i påska, men du skal sikkert hjem. Men vi kan nok ordne noe så lenge det ikke er å ta seg en kaffe.


Jeg er borte i påska, ja, og jeg ville aldri foreslått kaffe, herregud. Vi får vente til et større GR-treff, kanskje. SirThomas prøver å få endene til å møtes i Trondheim.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg synes Jeppzki og remote bør møtes for en kopp kaffe.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg synes Jeppzki og remote bør møtes for en kopp kaffe.


Æsj, vet du hva du sier??? Å «møtes» for en «kopp» «kaffe»!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Æsj, vet du hva du sier??? Å «møtes» for en «kopp» «kaffe»!


«Ja».
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Noen som skal på Halloweenparty i kveld?
  • 0
fezt hos PG
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
fezt hos PG


Han spandere alkoholen
*MacGyver Theme*
  • 0
Hvordan takler dere Whiskey?
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvordan takler dere Whiskey?


En kompis blandet det med melk en gang. Etter det har jeg holdt meg unna...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvordan takler dere Whiskey?


Takler? Hva mener du? Smaken liksom? Jeg syns det smaker godt jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvordan takler dere Whiskey?


Siterer Crazy Kraken:
Takler? Hva mener du? Smaken liksom? Jeg syns det smaker godt jeg.


Kraken sa det egentlig best for min del. Selv styrer jeg unna alt annet av alkohol da. Tar meg bare et glass whiskey i gode stunder. Til Jul og andre slike festligheter. Håper å få en flaske til bursdagen faktisk!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Glorfindel:
En kompis blandet det med melk en gang.


Han kan umulig ha vært den samme personen etter det.

Siterer Crazy Kraken:
Takler? Hva mener du? Smaken liksom? Jeg syns det smaker godt jeg.


Med takler mente jeg hvorvidt det går ned lett, eller om dere sliter like mye som jeg gjorde idag. Så med tanke på at du liker smaken, regner jeg med det går ned uten noe problem hos deg.

Siterer dark samus nemesis:
Selv styrer jeg unna alt annet av alkohol da. Tar meg bare et glass whiskey i gode stunder.


Drikker ca. hver helg, men ganske så sjeldent whiskey. Kanskje jeg ikke er voksen nok.
  • 0
Siterer SirThomas:
Han kan umulig ha vært den samme personen etter det.


Jeg var i hvert fall ikke den samme personen etter det...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvordan takler dere Whiskey?


Liker ikke smaken, så drikker det svært, svært sjeldent. Men det gjelder for øvrig alt av sprit. Jeg har mye mer sansen for godt øl.
Let the voice of love take you higher
  • 0
I kveld smeller det så jævlig! Godt nyttår, folkens.
Siterer SirThomas:
I kveld smeller det så jævlig! Godt nyttår, folkens.

godt nyttår
  • 0
Siterer SirThomas:
I kveld smeller det så jævlig! Godt nyttår, folkens.


Det smalt godt, huff.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Det smalt godt, huff.


Ja, fy faen..
  • 0
Må si at den verste "hangover'n" er ferdig. Godt å kjenne at jeg faktisk kan klare jobb om 5 og en halv time.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer SirThomas:Hvordan takler dere Whiskey?

En kompis blandet det med melk en gang.


Denne ideen forandret akkurat livet mitt. *hiver seg etter whiskeyflaska og løper til kjøleskapet*
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Melk og whiskey høres seriøst kvalmt ut.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Melk og whiskey høres seriøst kvalmt ut.


Prøv White Russian du, Kraken.
  • 0
Siterer SirThomas:
Prøv White Russian du, Kraken.


Det blir forsåvidt noe helt annet. Men jeg drikker ikke det fryktelig ofte heller, for å si det sånn.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Melk og whiskey høres seriøst kvalmt ut.


Noe særlig godt var det ikke nei...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!