Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Party-tråden!


Tråden hvor dere kan fortelle om ville festopplevelser, om du har noen festplaner for helgen, diskutere alkoholtyper (hvis det da ikke er imot GR's regelverk), og lignende.

Så, noen som skal på fest i helga?
  • 0
Fantastisk initiativ PG! Har ikke planlagt neste fest enda, fikk jo unødvendig mye kjeft når jeg kom hjem dritings natt til søndag forrige helg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Fantastisk initiativ PG! Har ikke planlagt neste fest enda, fikk jo unødvendig mye kjeft når jeg kom hjem dritings natt til søndag forrige helg.


Kek, er du 12 eller?
  • 0
Ja! Et virkelig bra initiativ PG!

For meg planlegges aldri fest langt i forveien, de bare dukker opp takket være venner. Men siden jeg kjenner vennene mine såpass godt som jeg gjør, så blir det nok en fest til onsdagen.
  • 0
Skal nok på fest i morgen, 40 påmeldt og nesten 40 som igjen kanskje skal, så det kan bli stilig!

Siterer Jeppzki:
Citerer SirThomas:Fantastisk initiativ PG! Har ikke planlagt neste fest enda, fikk jo unødvendig mye kjeft når jeg kom hjem dritings natt til søndag forrige helg.

Kek, er du 12 eller?


Det er ganske vanlig at ikke foreldra blir så glad hvis du kommer hjem wasted etter at du har vært på fest, hvert fall før du er 18 og flytter hjemme ifra.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det er ganske vanlig at ikke foreldra blir så glad hvis du kommer hjem wasted etter at du har vært på fest, hvert fall før du er 18 og flytter hjemme ifra.


Det må være fælt å ha slike foreldre. Og hvorfor forsvarer du SirThomas? Hva har han gjort for å fortjene din lojalitet?
  • 0
Må folk ha gjort seg fortjent til å bli "forsvart"?
Jeg vet ikke hvordan det er hvor du er i fra, men det er som nevnt ganske få foreldre som er totalt likegyldige om at du kommer spyende hjem og såvidt greier å stå oppreist. Jeg vil tro de fleste foreldre da synes du er ganske uansvarlig.
  • 0
Hvordan vet du at SirThomas kom spyende hjem, og i en tilstand hvor han så vidt kunne stå oppreist? Det står bare dritings, jeg har vært dritings uten disse tingene. Hvordan i granskauen kan du vite dette?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hvordan vet du at SirThomas kom spyende hjem, og i en tilstand hvor han så vidt kunne stå oppreist?


Føler meg populær når jeg blir diskutert i en nylig laget tråd. Kom ikke spyende hjem, forresten.
  • 0
Siterer SirThomas:
Kom ikke spyende hjem, forresten.


AHA! Du lyver "le" parkour gamer!
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hvordan vet du at SirThomas kom spyende hjem, og i en tilstand hvor han så vidt kunne stå oppreist? Det står bare dritings, jeg har vært dritings uten disse tingene. Hvordan i granskauen kan du vite dette?


Jeg vet det ikke, jeg mente det som et eksempel. Poenget mitt var at de fleste foreldre er ikke helt likegyldige til hvilken tilstand du kommer hjem i. Kjenner veldig mange som har fått en del kjeft etter at de har havnet litt for langt utpå.
  • 0
Okei, det var flotters at du oppklarte det. Uansett, fin tråd!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Takk!


Det var så lite Parkour! Man skal erkjenne når noe er bra, og man skal gi ros der ros er fortjent!
  • 0
festa hardt forrige helg ass hooka fem jenter på en kveld ass ble dritfull spydde når jeg kom hjem hadde hodepine når jeg våknet opp ass verdt det da skal feste like hardt denne helga
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
festa hardt forrige helg ass hooka fem jenter på en kveld ass ble dritfull spydde når jeg kom hjem hadde hodepine når jeg våknet opp ass verdt det da skal feste like hardt denne helga


Watch out we got a badass over here!
  • 0
Siterer ElGamer:
Watch out we got a badass over here!


du er bare misunnelig fordi du ikke kjører ned ren 96% da
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
du er bare misunnelig fordi du ikke kjører ned ren 96% da


Yes, sikkert bare derfor ja
  • 0
Siterer Predator:
Citerer ElGamer:Watch out we got a badass over here!

du er bare misunnelig fordi du ikke kjører ned ren 96% da


Ren 96%? 96 % betyr 96 deler av 100. Det er ikke rent. Du er ikke mann før du kjører ned 100%
  • 0
Siterer Jeppzki:
Ren 96%? 96 % betyr 96 deler av 100. Det er ikke rent. Du er ikke mann før du kjører ned 100%


har ikke fått tak i det enda da, men hadde styrta det også uten problemer :p
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
du er bare misunnelig fordi du ikke kjører ned ren 96% da


Første gangen jeg drakk 96% hjembrent så var det som om tusen soler brant i et gigantisk inferno rundt om i hele kjeften. Følte meg svak i de små sekundene.

Derimot det aller første jeg drakk meg skikkelig hamra på var Vikingfjord Vodka, er langt ifra like sterkt, men det begynner egentlig å smake helt okay nå.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Første gang jeg drakk meg helt kanakas var i oktober 2012, altså ikke så altfor lenge siden. Drakk store mengder Vikingfjord og en del bokser med Tuborg-øl, og ting gikk helt av skaftene. Var glad jeg gjorde det bare sammen med mine nærmeste venner, fordi ting kunne blitt veldig flaut hvis det hadde vært flere der. Jeg hadde visst ringt jenta jeg var forelsket i i åttende da, og erkjennet mine følelser for henne. Pluss at jeg har noen helt syke videoer på mobilen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
du er bare misunnelig fordi du ikke kjører ned ren 96% da


Høres sunt ut.

Lagt til 2013-05-03 23:28:
Dessuten smaker jo nær rent alkohol piss, mener nå jeg.
  • 0
Siterer Predator:
Pluss at jeg har noen helt syke videoer på mobilen.


Hvem har vel ikke syke videoer på mobilen etter fest sammen med de nærmeste av vennekretsen? Selv om jeg må innrømme at jeg aldri har drikket meg helt borte ennå. Men det kommer nok om ikke altfor lenge. Og da blir nok denne tråden den siste som får vite det
  • 0
Jeg håper at noen poster en av disse syke videoene sine her i denne tråden, altså.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!