Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Crazy Kraken:
Ja, men Freedom Cry er vel også et standalone spill? Men er det noe poeng å spille "bare" freedom cry?


Godt mulig det har blitt det nå. Men å spille bare FC er absolutt ikke noe poeng. Hovedspillet er 10 20 ganger bedre.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, men Freedom Cry er vel også et standalone spill?


Du kan se på det som en ganske nedskalert utgave av hovedspillet i seg selv.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Godt mulig det har blitt det nå. Men å spille bare FC er absolutt ikke noe poeng. Hovedspillet er 10 20 ganger bedre.


Ok, takk
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
CoD: Ghosts har jeg ikke spilt, men det har jeg hørt ganske mye negativt om??


Jeg likte til og med enspiller delen. Og multiplayeren er er mw2 caliber.. Du får det sikkert til redusert pris nå, hvis du får lyst å gi det en sjanse
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Jeg likte til og med enspiller delen. Og multiplayeren er er mw2 caliber.. Du får det sikkert til redusert pris nå, hvis du får lyst å gi det en sjanse


Takk for anbefalingen, plukker det kanskje opp på et salg!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Takk for anbefalingen, plukker det kanskje opp på et salg


Bare hyggelig.

Lagt til 2017-11-03 19:52:
Siterer SirThomas:
Om du blir så lett provosert, så har du ingenting på et forum som dette å gjøre.


Jekk deg ned. Du lar deg lett provosere du også...
The gavel corrupts
Nå har jeg kommet et stykke inn i CoD: WWII singleplayeren. Ganske fornøyd så langt! Starter ikke spesielt originalt, men er i det minste godt skrudd sammen og gøy å spille. Har kommet til noen ganske spennende levler nå, og jeg liker fokuset på karakterene.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Har kommet meg lenger inn i CoD: WWII og jeg liker det faktisk ganske så godt. Det er ikke alt av drama som fungerer, men karakterene begynner å falle bra på plass og spillet er solid. Foreløpig føler jeg ikke at det er noen "filler" baner, men det er helt klart ting her som vi har gjort og sett før, men som nå blir presentert på en litt annen måte. Personlig syns jeg vanligvis det er viktigere at en historie blir godt fortalt, enn at den er revolusjonerende og nyskapende, og selv om WWII sin historie blir godt fortalt så skulle jeg ønske at spillet ikke tok "kontrollen vekk" fra spilleren så mye. Dette roer seg heldigvis lengre inn i spillet. Spillet må få skryt for introduksjonen av en health bar, og at man kan få ressursers (medpacks, ammo, osv) fra gutta i squaden i beste Bioshock infinite stil. I tillegg har de introdusert noen overraskende gode stealth sekvenser!

Uten å ha runna det (har vel spilt 2/3 kanskje) så er nok dette den beste CoD singleplayeren på mange år, om man ikke regner Infinite Warfare (som jeg likte meget godt).
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
God kveld folkens! Skjer det noe spennende? Mye skole og studier kanskje?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
God kveld folkens! Skjer det noe spennende?


Njæ, ikke noe særlig. Spiller Overwatch.

Var på konsert i går da, det var veldig fett.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Njæ, ikke noe særlig. Spiller Overwatch.


Det har kommet en ny helt eller?

Siterer Grallen:
Var på konsert i går da, det var veldig fett.


Gorillaz?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det har kommet en ny helt eller?


Jau, men den er fortsatt bare på testserverene, så har ikke fått testa den enda. Spiller bare vanlig competetive for tiden.

Siterer Crazy Kraken:
Gorillaz?


Niks, hadde veldig lyst til å dra dit, men et av favorittbandene mine, Alcest, var oppvarmingsband på en annen konsert, så da reiste jeg dit istedet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
men et av favorittbandene mine, Alcest, var oppvarmingsband på en annen konsert, så da reiste jeg dit istedet.


Åååååå. Jeg hadde lyst til å gå på den konserten
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Åååååå. Jeg hadde lyst til å gå på den konserten


Du skulle dratt, det var veldig bra. Alcest spilte dritbra, og det jeg fikk sett av Anathema var også bra. Fikk ikke sett alt av Anathema da, siden jeg hadde et tog jeg måtte rekke.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det var alcest jeg hadde lyst til å se, anathema har jeg ikke så mye forhold til. Men det er min egen feil, jeg glemte det helt bort og planla helgen dårlig. Måtte sitte hele kvelden og skrive jobbsøknader...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen som har lyst på psychonauts gratis til steam? Jeg fikk det av en venn , men hadde alt en kopi... så noen som vil ha?
Siterer Xtord:
Noen som har lyst på psychonauts gratis til steam? Jeg fikk det av en venn , men hadde alt en kopi... så noen som vil ha?


Xtord disher ut med et gratis spill igjen Mannen sin det! Har det allerde selv men ellers takk.
Siterer Xtord:
Noen som har lyst på psychonauts gratis til steam? Jeg fikk det av en venn , men hadde alt en kopi... så noen som vil ha?


Siterer SirGalahad:
Xtord disher ut med et gratis spill igjen Mannen sin det! Har det allerde selv, men ellers takk.


Må si jeg er gavmild
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Forresten når vi er innom dette fikk jeg dont starve together i går gratis av Sideswipe... Takk ,takk kamerat
Ikke dårlig. Don't starve virker kult, spesielt hvis man spiller coop i together.
Siterer SirGalahad:
Ikke dårlig. Don't starve virker kult, spesielt hvis man spiller coop i together.

Ja, det gjør det
Siterer SirGalahad:
Ikke dårlig. Don't starve virker kult, spesielt hvis man spiller coop i together.


Siterer Xtord:
Ja, det gjør det


Er ikke noe god i Don't Starve selv, men det er veldig morro med venner, så lenge man ikke gjør noen dumme valg...

...Som å angripe mobs som er 10 ganger sterkere enn deg.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Er ikke noe god i Don't Starve selv, men det er veldig morro med venner, så lenge man ikke gjør noen dumme valg...

...Som å angripe mobs som er 10 ganger sterkere enn deg.

Ikke spilt noe dont starve enda, men, ja jeg kan så absolutt kjøpe at det er morsomt med venner ,ser tu som det er ganske greit alene også...

Men, ja det er jo relativt opplagt
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Måtte sitte hele kvelden og skrive jobbsøknader...


Hvor søker du jobb?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hvor søker du jobb?


Alt fra miljødirektoratet til Oslo universitetssykehus. Der jeg kan bruke mine biologi skillz. Har ikke hatt mye flaks så langt...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!