Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Xtord:
Tja, kanskje om jeg får spilt eller finner noen venner å spill det med. Men, litt som kraken sier blir det godt motatt skal det vurderes. Er også litt spent på et ny ww2 cod spill, så at det kanskje kan bli litt old scholl er bra.


Kult. Ja, samme her. Da er det bare å vente i spenning på kritikken.

Siterer Xtord:
Cod 2 eller cod 2 big red one?


Åja det er en forskjell ja? Det jeg har er big red one.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Eier faktisk CoD2 på PS2


CoD2 på PS2 er et annet spill enn CoD2 på 360, om jeg ikke husker feil.

Siterer SirGalahad:
Kult. Hva syns du da?


Så langt virker det som et veldig solid spill. Kanskje det beste i serien siden Bad Company 1 eller 2.

Siterer Xtord:
Hvilke versjon av cod 1 og 2?


360 utgaven.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Så langt virker det som et veldig solid spill. Kanskje det beste i serien siden Bad Company 1 eller 2.


Ja, det er veldig solid spør du meg. Kost meg masse med det. Har bare spilt Bad Company 2 men ja er nok det beste siden da ja
  • 0
Siterer SirGalahad:
Åja det er en forskjell ja? Det jeg har er big red one.

Ja, det er en stor forskjell mellom cod 1 og cod finest hour, og cod 2 og cod 2 big red one, felles nevneren er at de begge forgår under andre verdenskrig. Har runnet finest hour på på gamecube , men fortrekker cod 1 orginale på ps2 ( psn classic) med en del, samme gjelder cod 2 på pc kontra big red one på gamecube. Uansett to ganske så forskjellige spill. Selv om begge er andre verdenskrig.


Siterer Crazy Kraken:
CoD2 på PS2 er et annet spill enn CoD2 på 360, om jeg ikke husker feil.

Tror det stemmer godt ja.


Siterer Crazy Kraken:
360 utgaven.

Nice, er vel den bedre versjonen ja, med pc versjonen.
  • 0
Fatter. Da lærte jeg noe nytt!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Fatter. Da lærte jeg noe nytt!

Sier man lærer noe nytt hver dag så , lol
  • 0
Haha! Ja sant det
  • 0
Har nå flyttet inn i ny hybel i England og er rimelig fornøyd. Har kommet meg i den nye og moderne delen så rommet ser mye bedre ut.

En hake er at jeg må dele siden jeg bestilte så sent, men mine flatmates virker hyggelige nok de og er forhåpentligvis ikke som de forbaskede slubbertene jeg hadde første året (som også førte til at jeg ville ha studio leilighet m/ eget kjøkken.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har nå observert de to siste innleggene til Lt Mactawish.
  • 0
Siterer SirThomas:
Har nå observert de to siste innleggene til Lt Mactawish.

Hva er dommen? Skuffet? Imponert? Meh? Målbundet over hvor fantastisk jeg er?
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Endelig landet bacheloroppgave. Gogogo. The grind never stops.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hva er GR's discord, og har dere noen tips til hvordan få motivasjon til å rydde?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
Siterer Elektro Banana:
Hva er GR's discord, og har dere noen tips til hvordan få motivasjon til å rydde?


https://discord.gg/ezSDec
  • 0
Siterer Elektro Banana:
har dere noen tips til hvordan få motivasjon til å rydde?


Ja! Først finner du noe du som er mye viktigere enn å rydde men som også er mye vanskeligere, feks skrive en lang tekst som skal leveres inn på universitetet. Deretter begynner du å prokrastinere! Etter å ha surret bort masse tid vil du få så dårlig samvittighet at du blir motivert til å gjøre noe som også er nyttig (men selvfølgelig ikke skrive teksten). Da blir det mye lettere å rydde rommet. Sett også på litt musikk, så går det som en lek.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Elektro Banana:
hvordan få motivasjon til å rydde?


Finnes ikke.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Elektro Banana:har dere noen tips til hvordan få motivasjon til å rydde?

Ja! Først finner du noe du som er mye viktigere enn å rydde men som også er mye vanskeligere, feks skrive en lang tekst som skal leveres inn på universitetet. Deretter begynner du å prokrastinere! Etter å ha surret bort masse tid vil du få så dårlig samvittighet at du blir motivert til å gjøre noe som også er nyttig (men selvfølgelig ikke skrive teksten). Da blir det mye lettere å rydde rommet. Sett også på litt musikk, så går det som en lek.


Det finnes ikke noe mer sanne ord enn det der.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Det finnes ikke noe mer sanne ord enn det der.


Skal vi se Kingsman 2 på kino sammen?
  • 0
Siterer SirThomas:
Skal vi se Kingsman 2 på kino sammen?


Kjipt at den får så meh kritikk i forhold til eneren. Eneren var jo kjempegod stemning!
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Det finnes ikke noe mer sanne ord enn det der.


Hehe

Siterer SirGalahad:
Kjipt at den får så meh kritikk i forhold til eneren. Eneren var jo kjempegod stemning!


Det har ikke jeg sett? Litt dårligere kanskje, men ikke mye? Gleder meg ihvertfall til å se den selv
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Det har ikke jeg sett? Litt dårligere kanskje, men ikke mye? Gleder meg ihvertfall til å se den selv


Så på metacritic at den lå på 48/100 av 20 anmeldelser. Men ja du har kanskje rett. Trodde eneren hadde bedre, men den hadde visst bare 58/100. Så en karakter ned sånn ca.
  • 0
Ja, 1ern har overraskende lav karakter. Rart, syns jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, 1ern har overraskende lav karakter. Rart, syns jeg.


Jeg og. Trodde den minst lå på 65-70/100. Digget den når jeg så den på kino så rart at den har så lavt. Skal nok se toern og. Enern var god stemning.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, 1ern har overraskende lav karakter. Rart, syns jeg.

Er det ingen av dere som bruker RottenTomotes? Uten å lage noen stor diskusjon. Der ligger jo nr 1 på 74% på kritikk siden (average) og 2 er bare 54, men dog en del mindre anmeldelser
Siterer Xtord:
Er det ingen av dere som bruker RottenTomotes? Uten å lage noen stor diskusjon. Der ligger jo nr 1 på 74% på kritikk siden (average) og 2 er bare 54, men dog en del mindre anmeldelser


Bruker ikke Rotten Tomatoes, nei. For meg holder det å sjekke IMDB

Ta en tur innom den nye tråden jeg lagde!
https://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=92673&page=1#3039903
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
IMDB her og Ikke rotten tomatoes. Av og til metacritic for å sjekke kritikernes score.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!