Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Crazy Kraken:
Det har jeg faktisk ikke spilt, men har hørt at storyen er ganske bra?


Kevin spacey er jo med og storyen er helt grei den, god grafikk osv. Tho spilte ikke hele storyen da online fristet mer. Men er ikke han Kit Harrington med i infinite warfare a?

Siterer Crazy Kraken:
Det var liksom en tid da "alle" spilte CoD og alle syns CoD var kjempebra. Gode tider.


Ja, gode tider 4 sure, I was good, I was very very good. Men la det fra meg, begynte å spille igjen og ble aldri så flink som jeg var :/ men fortsatt litt god i domination da^^ for meg var der black ops det gikk mest i, tror de har stengt serverne på den tho, så aldri mer bo

Siterer Crazy Kraken:
Har noen av dere noen forventninger til CoD:WWII?


Nope, det er det nye som kommer nå eller? Mye potensial tho.
  • 0
Siterer Quinzel:
Men er ikke han Kit Harrington med i infinite warfare a?


Jo, han spiller skurken. Det hjelper veldig lite fordi karakteren hans er så dårlig skrevet.

Siterer Quinzel:
for meg var der black ops det gikk mest i


Spilte litt Black ops jeg også! Men da MW3 kom ut, da var jeg veldig mett på serien. Kanskje også fordi det ikke er et veldig bra spill. Black ops var bedre enn MW3 etter min mening, men MW3 var viktigere for meg fordi det avsluttet MW trilogien

Siterer Quinzel:
Nope, det er det nye som kommer nå eller? Mye potensial tho.


Det er det nye som kommer nå ja. Virker som folk likte betaen ihvertfall, men for meg er også singleplayeren viktig! Føler at jeg er litt ferdig med WWII skytespill, har tross alt spilt CoD, CoD2, CoD3 og CoD:WaW. Men det hadde vært gøy om CoD:WWII ble bra.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jo, han spiller skurken. Det hjelper veldig lite fordi karakteren hans er så dårlig skrevet.


Eye candy han.

Mw3 spilte jeg litt, men kan ikke sammenlignes med mw2 og bo for meg altså.

Kun ett cod spill jeg likte singleplayeren i som jeg fullførte, husker ikke hvilket. Men online er hovedgrunnen til at jeg spiller cod tho.

Sorry enkelt svar, men er blitt mye syk om dagen :/
Usikker. Hører fra en kompis at beataen til WW2 var konge. Så tror kanskje spillet kan bli artig!
Fy og vondt jeg har i nakken...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Quinzel:
Kun ett cod spill jeg likte singleplayeren i som jeg fullførte, husker ikke hvilket. Men online er hovedgrunnen til at jeg spiller cod tho.


Sånn tror jeg det er for mange! Selv ønsker jeg en "komplett pakke", der både singleplayer og multiplayer er bra. Hvis singleplayeren er elendig så blir jeg bare irritert og lurer på hvor mye bedre spillet kunne vært som multiplayer only, når de kunne brukt alle ressursene sine på en ting.

Siterer SirGalahad:
Usikker. Hører fra en kompis at beataen til WW2 var konge. Så tror kanskje spillet kan bli artig!


Hører så mye rart jeg. Må nesten bare vente og se. Mange sier se syns kartene er for små, og at det da blir for mye smg fokus. Det er også ekstreeeemt lite recoil. Men mange mener det er veldig bra.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Quinzel:
for meg var der black ops det gikk mest i, tror de har stengt serverne på den tho, så aldri mer bo

Hmm usikker om de faktisk har stengt serveren. Tok å sjekket litt for fun, siden det i hvertfall ikke er lenger enn i fjor jeg spilte bo online, serveren er fremdeles faktisk oppe
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
når de kunne brukt alle ressursene sine på en ti


Men da er jo den delen ille bra da^^ men da burde det heller kun være et online-spill, som typ MAG er. Tho MAG sugde.

Siterer Xtord:
Hmm usikker om de faktisk har stengt serveren. Tok å sjekket litt for fun, siden det i hvertfall ikke er lenger enn i fjor jeg spilte bo online, serveren er fremdeles faktisk oppe


Oh yes! takk for at du sjekket da^^ kanskje jeg skulle fyre opp ps3'en, sikkert ørten oppdateringer tho.
Siterer Quinzel:
Oh yes! takk for at du sjekket da^^ kanskje jeg skulle fyre opp ps3'en, sikkert ørten oppdateringer tho.


Vi kunne jo fått til en spillsession der flere spilte black ops sammen en dag. Kunne vært gøy det hvis flere var down
Siterer SirGalahad:
Vi kunne jo fått til en spillsession der flere spilte black ops sammen en dag. Kunne vært gøy det hvis flere var down


Det hadde vært som i gamle dager, men som jeg sa, sikkert en haug med updates og shit. Med pro'e meg på lag kommer jeg til å pwne alle på motstanderlaget dropshot is the thing.
Så lenge ingen gale folk med gassmaske jager meg rundt kartet, så er jeg med!

...så kom jeg på at jeg uansett ikke har black ops på PS3...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
MW2 pls.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nettopp plattet det!
Siterer The Cookiemonster:
MW2 pls.


MW2 var både løv og laif <3

I natt fikk jeg ikke sove før kl 05:00. Det var kjipt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
MW2 er en av de beste opplevelsene fra sist generasjon!

Siterer Crazy Kraken:
I natt fikk jeg ikke sove før kl 05:00. Det var kjipt.


Den suger.

Lagt til 2017-09-11 12:13:
Siterer Crazy Kraken:
...så kom jeg på at jeg uansett ikke har black ops på PS3...


btw kjipt det og
Siterer SirGalahad:
MW2 er en av de beste opplevelsene fra sist generasjon!

Ja, vel ser den. Er nok og spesielt snd er nok noe av det mer morsomte jeg hadde av spesielt mp spill , spilt jo omtrent bare det, og wow i hele 9 klasse ( da det kom ut). Et av de beste opplevelsene kanskje, jeg har nok mange andre som kunne ha kranglet om top plassen, men ja , good times , var jo forsåvidt spec ops og når vi gikk igjennom det, funget overraskende bra.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Den suger.


Indeed! Herregud det var ille.

Siterer SirGalahad:
btw kjipt det og


Jau. Men det kommer nye CoD spill hele tiden og jeg syns multiplayeren i hovedsak pleier å være veldig lik, så det gjør ikke så mye. Black Ops 1 singleplayeren var ganske bra, men ikke min favoritt. Så for meg er det ikke så mye poeng å gå tilbake til Black Ops uansett, da kan jeg heller kjøpe WWII om det blir bra.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Xtord:
Ja, vel ser den. Er nok og spesielt snd er nok noe av det mer morsomte jeg hadde av spesielt mp spill , spilt jo omtrent bare det, og wow i hele 9 klasse ( da det kom ut). Et av de beste opplevelsene kanskje, jeg har nok mange andre som kunne ha kranglet om top plassen, men ja , good times , var jo forsåvidt spec ops og når vi gikk igjennom det, funget overraskende bra.


Ja, digget det meste med det spillet. Jaja mange andre gode spill fra sist generasjon. Har i hvertfall en viktig plass i hjertet mitt haha. Spec Ops fungerte realtivt bra ja. Synd det lagget litt, men hva annet kan man forvente fra et spill fra 2009

Siterer Crazy Kraken:
Jau. Men det kommer nye CoD spill hele tiden og jeg syns multiplayeren i hovedsak pleier å være veldig lik, så det gjør ikke så mye. Black Ops 1 singleplayeren var ganske bra, men ikke min favoritt. Så for meg er det ikke så mye poeng å gå tilbake til Black Ops uansett, da kan jeg heller kjøpe WWII om det blir bra.


Sant det. Ikke mye vits å kjøpe det nå hvis du skal spille mp, med mindre det er med folk du kjenner eller local, eller hvis du skal ha det for zombies og multiplayer. Så du tenker muligens å kjøpe WWII ja. Har vært innom tanken der selv. Kunne vært gøy hvis jeg hadde noen å spille med. Hvilken konsoll skal du ha det på isåfall?
Siterer SirGalahad:
Synd det lagget litt, men hva annet kan man forvente fra et spill fra 2009

Ja, men det er jo spesielt ille for oss med ps også, serverne og alt det der om jeg husker riktig var mye mer stabilt på xbox 360.
Ja, det lagget litt, men jeg er usikker om det bare har med at det er fra 2009 å gjøre og ikke litt med at serverne var litt dårlig.
  • 0
Ja, tenkte på det at serverene kan være dårlig siden de tross alt er fra 2009. Tror ikke de gidder å vedlikeholde de serverene så alt for godt nå som de for lengst har satt fokuset på nye cod som de tjener mye mer penger på.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Så du tenker muligens å kjøpe WWII ja. Har vært innom tanken der selv. Kunne vært gøy hvis jeg hadde noen å spille med. Hvilken konsoll skal du ha det på isåfall?


Har ikke bestemt meg for noe enda, men MW3 var mitt siste CoD spill så jeg har hatt en god pause frem til jeg kjøpte og runna Infinite Warfare for noen dager siden. Etter IW har jeg egentlig blitt sulten på mer! Hvis spillet blir godt mottatt (med tanke på singleplayer og mp) så kan det godt hende jeg skaffer meg det. Jeg liker best å spille på konsoll, så det blir nok til PS4. Da kan jeg også spille Zombies split-screen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Har ikke bestemt meg for noe enda, men MW3 var mitt siste CoD spill så jeg har hatt en god pause frem til jeg kjøpte og runna Infinite Warfare for noen dager siden. Etter IW har jeg egentlig blitt sulten på mer! Hvis spillet blir godt mottatt (med tanke på singleplayer og mp) så kan det godt hende jeg skaffer meg det. Jeg liker best å spille på konsoll, så det blir nok til PS4. Da kan jeg også spille Zombies split-screen.


Såpass! Da har du hatt en god pause ja. Selv hadde jeg alle fra World at War frem til Ghosts. Så en pause der jeg ikke kjøpe advanced warfare og black ops 3, før jeg så kjøpte infinite warfare som var ganske good. Kult at du har blitt sulten på mer. Hørt at WWII er litt mer oldschool CoD, så det kan bli interessant. Spilte jævelig mye Battlefield 1 i fjor. Håper WWII blir bittelitt noe i den duren bare mer close combat som CoD er så god på føler jeg. Blir i hvertfall interessant ja. Spiller på PS4 selv. Da er det jo en mulighet å få spilt sammen

Har du vurdert WWII, xtord?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Selv hadde jeg alle fra World at War frem til Ghosts.


Jeg har spilt alle fra CoD2 til MW3 (og litt CoD1). Det er fort 7 (!!!) CoD spill. Herregud...

Siterer SirGalahad:
Spilte jævelig mye Battlefield 1 i fjor.


Har startet med BF1 på PC nå selv (for multiplayeren selvfølgelig). Det dukket opp på Origin Access, og da var det for billig til å ikke prøve det ut.

Siterer SirGalahad:
Spiller på PS4 selv. Da er det jo en mulighet å få spilt sammen


Sweet!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har spilt alle fra CoD2 til MW3 (og litt CoD1). Det er fort 7 (!!!) CoD spill. Herregud...


Ikke dårlig. Eier faktisk CoD2 på PS2 Ikke fått spilt det enda tho.



Siterer Crazy Kraken:
Har startet med BF1 på PC nå selv (for multiplayeren selvfølgelig). Det dukket opp på Origin Access, og da var det for billig til å ikke prøve det ut.


Kult. Hva syns du da?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Har du vurdert WWII, xtord?

Tja, kanskje om jeg får spilt eller finner noen venner å spill det med. Men, litt som kraken sier blir det godt motatt skal det vurderes. Er også litt spent på et ny ww2 cod spill, så at det kanskje kan bli litt old scholl er bra.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg har spilt alle fra CoD2 til MW3 (og litt CoD1). Det er fort 7 (!!!) CoD spill. Herregud...

Nice , eller kanskje ikke . Hvilke versjon av cod 1 og 2? Jeg har uansett fullført både cod 1 og cod 1 (Finest hour), cod 2 , samt cod 2 big red one, 3 til mw3 + at jeg ble overtalt å gi bo 2 et forsøk, så spilt det å litt på mp. Har runnet alle av de jeg har spilt ved sidna av bo 2, har vel å fullført mw1 på ds til og med. Men, ja det er vel 10 cod spill fullført siden det er diskutabelt 2 versjoner av cod 1 og 2.

Siterer Crazy Kraken:
Siterer SirGalahad:
Spiller på PS4 selv. Da er det jo en mulighet å få spilt sammen


Sweet!

Vel, hvis det blir slik at der to skaffer dere det, å det for relativ decent anmeldelser så skal jeg jaggu vurdere det mer, da er vi 3 stk.

PS: hjelper som sagt litt at det er et litt type old school i hvertfall i forhold til tids periode.

Lagt til 2017-09-11 15:26:
Siterer SirGalahad:
Eier faktisk CoD2 på PS2

Cod 2 eller cod 2 big red one?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!