Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Se der ja, det virker som om Kvikk Lunsjen fikk flere til å bli med. Jeg har ikke tenkt å legge til noen flere premier i denne runden, så vi får håpe dere synes det er fristende nok med chili, plekter og kvikk lunsj. Jeg har lagt merke til at nesten ingen har svart seriøst denne runden, så jeg er usikker på om jeg bør belønne kreativitet eller bare belønne de som faktisk har svart riktig.

Her er uansett gjennomgangen av svarene som kom inn forrige runde:

bent_a: Jeg er ikke en stor Radioheadfan, svaret er ikke 5 eller blå. 3 feil bør vel egentlig gi -3 poeng, men jeg er ikke så streng. bent_a tildeles ingen poeng!

Glorfindel: Svaret er dessverre ikke Jetzki. Jeg vet at du vet at jeg ikke liker å bli kalt Jetzki, så Glorfindel trekkes derfor 1 poeng pluss 1/2 poeng fordi svaret var en kommentar. Godt jobba Glorfindel!

TK Art: Jeg skjønner ikke helt hvor alt dette kom fra, men selve svaret er korrekt. Du utdeles derfor 1 poeng! Men jeg må nok dessverre også trekke fra 1/2 poeng

Forresten så har jeg oppdaget at poengutdelingen kommer til å bli såpass komplisert at jeg ikke kommer til å gidde å telle før siste spørsmål. Derfor bør du følge med selv på dine egne poeng.

Duck Song: Sukk. Svaret er ikke fisk.

Marlboro Red: Svaret er heller ikke et emoticon

onkelcleo: onkelcleo klarer for første gang å ikke få noen poeng på grunn av feil svar. Vi får håpe han finner formen til spørsmålet som kommer nå:

Forholdet mellom den lange og korte siden på et A4 ark er også kvadratroten av 2. Hvorfor er det laget slik?

EDIT: Svaret på forrige spørsmål var forresten 4.
  • 0
Bidraget mitt ble jo fullstendig ignorert. Er det slik du behandler deltagerne i julekvissen?
  • 0
Du er litt søt når du er salty <3

Svaret på neste spørsmål er: fordi Flat Earth Society sier det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Bidraget mitt ble jo fullstendig ignorert. Er det slik du behandler deltagerne i julekvissen?


Jeg tolket ikke kommentaren din som et svar, du bør kanskje presisere det neste gang. På samme måte som jeg ikke tolker denne kommentaren som et svar. Men din klage er tatt til etterretning og vil sikkert spille inn i neste poengutdeling hvis du prøver å svare!

EDIT: Etter å ha sett på kommentaren din en gang til trekker jeg tilbake det jeg nettopp skrev. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke tolket det du skrev som et svar. Du tildeles et halvt trøstepoeng.
  • 0
Forholdet mellom den lange og korte siden på et A4 ark er også kvadratroten av 2. Hvorfor er det laget slik?

Fordi Jeppzki er flink med jord i hagen.
  • 0
Jeg tror dere er alle klar over at svarene deres ikke kommer i nærheten av å være riktige. Vi får se hva jeg må gjøre med det

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!