LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Det spøker i kloakksystemet til onkelcleo, Suzanne Berget har berga jula med adventskalender, Kurt Josef Wagle og mordmysteriet på Hurtigruta gjør suksess på kino, og julekonsertene til Kurt Nilsen er helt sikkert utsolgt.

      Jeppzki er i gang med sin julekviss - dessverre valgte han et ganske kjønnsdiskriminerende spørsmål i sin andre runde. Noe som minner meg om at jeg havnet i ulykka og så Battle of the Sexes, en tennisfilm satt til 1973 som forresten har premiere 25. desember.

      I mellomtiden har jeg tatt meg et avbrekk i den harde julestria for å gi deg noen gode råd med litt av hvert, og siden eventyret som oftest begynner med fantasifulle troll tenkte jeg å bryte sjokoladetwisten du sikkert hadde tenkt å gi bestemor med diabetes i julegave, ved å sette ut musefella i det litt mørke hjørnet.

      5 SPILL DU IKKE ØNSKER VERKEN TIL DEG SELV ELLER DEN BORTSKJEMTE FETTEREN DIN

      1. Dead Alliance
      2. Black Mirror
      3. Bravo Team
      4. Joes Diner
      5. Syndrome
      _____________

      Helt ærlig var det fem tilfeldige spill i tilfeldig rekkefølge, men dere tar meg for god lutefisk ikke sant?

      3 JULEFILMER JEG ER MENTALT USIKKER PÅ OM DU BURDE SE

      1. Juleblod
      2. Kurt Josef Wagle og mordmysteriet på Hurtigruta
      3. Daddy's Home 2
      ________________

      La oss ikke henge oss i julekulene, jeg har spart det beste til slutt.

      ÉN TV-SERIE DU MÅ FÅ MED DEG I JULA

      - Jul i Blodfjell.

      Dett var dett, nå tenker jeg julenissen ble litt klokere. Hvis du ikke skal være julenisse, hvem skal ta omfavne den skrekkslagne rollen i heimen din, blir det onkel Julian eller tante Reidun?

      Her er en spørrerunde: Hva er din absolutte obligatoriske julefilm?

      PS: Telltale's The Walking Dead Collection ble sluppet igår. Det er seriøst noe jeg ville vurdert å kjøpe i nærmeste fremtid, for å oppdatere meg på hva som egentlig har skjedd i det universet de siste årene. Jeg har jo tross alt ikke sett TV-serien fordi jeg er ekte spillavhengig og avhengig av flaks til jul.

      Bonus Quiz: Hva heter personen avbildet øverst i denne bloggen?. Send riktig svar til meg på PM, så er du med i trekningen av et ikke fullt så godt og perfekt spill til jul. Det vil med andre ord si, ikke vær grisk og tenk på FIFA 18, CoD WWII eller Star Wars Battlefront II - vær heller i det mer filosofiske og mandelske humøret og kom med forslag til hvilket spill du ville ha gitt vekk hvis julenissen på GR hadde kunnet oppfylle ditt eller din stesøster's ønske.
      • 0
      I 2015 het min obligatoriske julefilm The Force Awakens, i fjor het den Rogue One og i år heter den The Last Jedi.

      Ellers vil jeg bare gjøre alle oppmerksom på at Jul i Blodfjell er langt dårligere enn sitt rykte.
      The gavel corrupts
      Siterer SirThomas:
      Her er en spørrerunde: Hva er din absolutte obligatoriske julefilm?


      Flåklypa Grand Prix >:^)
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      Siterer SirThomas:
      Her er en spørrerunde: Hva er din absolutte obligatoriske julefilm?


      The Muppets Christmas Carol. Eneste filmen jeg MÅ se i julen, og da vanligvis på lille julaften.
      Ellers går Nightmare Before Christmas og Elf gjerne igjen hvert år.
      Har også for vane å se den gamle Narnia tv serien, for nostalgiens skyld.
      Siterer Marlboro Red:
      I 2015 het min obligatoriske julefilm The Force Awakens, i fjor het den Rogue One og i år heter den The Last Jedi.


      Du hadde et liv før kraften våknet igjen.

      Siterer Marlboro Red:
      Ellers vil jeg bare gjøre alle oppmerksom på at Jul i Blodfjell er langt dårligere enn sitt rykte.


      Du har jo ikke sett halvparten engang.

      Siterer Glorfindel:
      Flåklypa Grand Prix >:^)


      Hvis jeg er heldig, går den på julaften der jeg skal feire jul også. Om jeg får sett den fra start til slutt tviler jeg heller sterkt på. Du vet, autistisk fetter som helst foretrekker å se én scene om og om igjen.

      Siterer TK Art:
      The Muppets Christmas Carol. Eneste filmen jeg MÅ se i julen, og da vanligvis på lille julaften.
      Ellers går Nightmare Before Christmas og Elf gjerne igjen hvert år.
      Har også for vane å se den gamle Narnia tv serien, for nostalgiens skyld.


      Tommy da, er det ikke på tide å snu om på tradisjonen og finne frem noen juleslashere?
      Siterer SirThomas:
      Tommy da, er det ikke på tide å snu om på tradisjonen og finne frem noen juleslashere?


      Jeg tror ikke jeg har sett noen juleslashere, tro det eller ei. Bortsett fra Krampus da, men den var ræv, så den ser jeg ikke igjen.
      En obligatorisk julefilm. Blir garantert Home Alone. Ser den nesten hver jul. Blir "aldri" lei.
      Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
      Jeg har da for faen sett nok... HELVETE..
      The gavel corrupts
      Det blir ikke jul uten før jeg hører Knut Risan skrike "Hva med leeeksene, daa?" Tre nøtter til Askepott er gull, særlig nå etter at NRK var med og remastra den. Fargekorrigert, sylskarp og fri for rusk. Men bakeren har fortsatt en pizzadeig som hatt. Top notch!
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      Siterer Glorfindel:
      Flåklypa Grand Prix >:^)

      a absolutt og kanskje home alone som Sideswipe nevnte. Ser gjerne begge ved juletider spesielt Flåklypa, men også home alone ,hender jeg gått glipp av starten, men ja det er blitt nest en vanlig tradisjon.

      Er også vært å nevne at det vel også har hendt om jeg ikke tar feil at vi har sett die hard på juletiden.


      Eller har jeg ikke så mye å tilføye ved sida av at det var en fin blogg å lese
      Siterer Joelspeanuts:
      Tre nøtter til Askepott er gull, særlig nå etter at NRK var med og remastra den.


      Jeg er hemmelig forelsket i dronningen i den filmen
      The gavel corrupts
      Siterer Marlboro Red:
      Jeg er hemmelig forelsket i dronningen i den filmen

      Du har tøff konkurranse, kis. Han kongen er vanskelig å motstå når han kler seg i lakenposer.
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!