LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Ja folkens, det nærmer seg 2018, og så langt har spillfronten vært magisk, men nok om det. Som jeg nevnte på tittelen, får vi noengang se Ocarina of Time remaster? Ja faktisk så er det mulig, selvom jeg vet at alle ikke er fan av klassiske spill som blir oppusset. Det har lenge vært en debatt om at det kan virkelig skje, med tanke på at det er nå snart 20 år siden spillet ble lansert. Noen ganger blir man overrasket over Nintendo's threehouse, og for å være dønn ærlig, vil dem kanskje overraske oss og forteller at spillet får en remaster. Det alle nå vet er at 3DS versjonen kom ut i 2011, så da er jeg litt skeptisk igjen. Skyward Sword har en større mulighet for å få en HD versjon, litt mer sannsynlighet til det.


      Hva tenker du om dette?
      Gaming is in my DNA
      • 0
      Jeg tror ikke det er prioritert? Kanskje en HD utgave av 3DS porten? Foreløpig er det ganske mange andre spennende spill som ikke er like tilgjengelig for folk som jeg håper blir prioritert over OoT. En HD utgave av super mario galaxy til Switch, en Xenoblade (1) remaster, Bayonetta 1+2 til switch, osv.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      Behøver det spillet det? Jeg føler at 3DS-utgaven er en god nok "remaster" i seg selv. Å porte den versjonen over til f.eks. Switch, tror jeg hadde holdt.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      Siterer Glorfindel:
      Behøver det spillet det? Jeg føler at 3DS-utgaven er en god nok "remaster" i seg selv. Å porte den versjonen over til f.eks. Switch, tror jeg hadde holdt.


      Tenker det samme. Det må i alle fall vente noen år.

      Siterer Crazy Kraken:
      super mario galaxy til Switch,


      Synes dette hadde vært en utrolig bra idé. Tror Xenoblade er mindre sannsynlig siden det kom på 3DS.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!