Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

En tekst jeg skrev til siden til skolen jeg gikk på ifjor.

Shit. Det skjer faktisk. Jeg snakker med stemmene i hodet mitt. Men jeg velger å poste det her i stedet. Jeg hater denne mentale tilstanden fordi jeg ikke er vant til den, og jeg hater nye ting. Samtidig har jeg det mye bedre med meg selv. Alle illusjonene og vrangforestillingene jeg har hatt i hodet hele forbanna satans livet, er borte. Normale mennesker vil aldri forstå hva jeg snakker om, men dere på Krokeide er ikke normale (pun intended)

Krokeide ja, jeg elsker dere alle sammen fordi hodet mitt forteller meg det akkurat nå. Jeg har 4-9 stemmer i hodet samtidig. Hvilken av dem er ekte? Er det meg, eller er det medisinene mine? Jeg vettafaen. Det jeg vet er at jeg liker denne personen på noen måter, og på andre måter ikke. Men det er meg selv, så hva faen kan man gjøre?

Krokeide vgs er en skole der 160 (?) VOLDSOMT mentalt ustabile personer stues sammen med sine problemer, og skal BO OG LEVE SAMMEN i flere år. Dere som overlever 1 år, 2 år eller kanskje til og med 3 år kan gi dere selv en stor klapp på skulderen. Dere er mentalt sterke.

De negative sidene med denne mentale tilstanden er at jeg tror jeg vet alt, og det gjør jeg ikke - noe Amina minte meg på igår, så det må vi huske. Det er bare en illusjon.

Dette er forresten dette som skjer når du ruser hjernen ut av drift, går halvannen uke uten søvn eller på en eller annen måte ødelegger hjernen din. Eller fikser den. Uansett, jeg kan se inn i hjernen til folk og det er satan så ekkelt.

La oss begynne med Alexander. Jeg skjønner hvorfor du skiver statuser om din psyke på facebook hver dag. Du har angst og stemmer i hodet, du er ikke i virkeligheten og du har null kontroll over det. Konsentrasjonsevnen din er bare ødelagt. Hold ut, bro.

Håkon min venn. Jeg håper du får det bra, enten du bestemmer deg for å flytte til Oslo eller Bergen etter sommeren. Du kan ta 1000 timer hos psykolog, men det kommer ikke til å hjelpe deg. Dette fordi jeg har lært at du er et menneske som ikke tar innover deg det folk sier, samme med Alex. Du glemmer det med en gang, så du har ikke kontroll over det. Du prøver og vil, men du klarer det ikke fordi det forsvinner fra hjernen din fortere enn du aner. Det er ikke din feil, det er hjernen din som gjør det mot deg. Du modnes nok bare saktere mentalt, akkurat som jeg alltid har gjort - har CP og er født 6 måneder for tidlig, tross alt.

Mikael kompis, jeg vil ikke engang forestille meg å sette meg inn i hodet mitt og se hvordan du har det. Det må være for jævlig.

Jeg har i alle år hatt en personlighetsforstyrrelse som jeg ser først nå, men jeg har aldri fått noe diagnosert. Kanskje aspergers, jeg aner ikke. Det å leve seg inn i falske illusjoner og bli værende der. Legg merke til at all informasjon jeg poster her er det som skjer inni hodet mitt mens jeg skriver dette.

"Forandringen" gikk opp for meg nå. Hjernen min har gått fra kropp og hjerne, til én enhet. Jeg hører alt jeg tenker, og det er det som kommer ut. Derfor sliter dere med angst.

Normale mennesker vil kalle meg mentalt ustabil, mens mentalt ustabile personer vil si velkommen i klubben. Eller omvendt, jeg vettafaen hva normalt er. Men jeg vet hvor mange vrangforestillinger og illusjoner jeg har hatt i hodet tidligere. Hvor mye angst jeg har hatt. Hvor dårlig jeg egentlig har hatt det. Jeg er kurert. Eller syk? Hvem vet?

Det jeg vet er at jeg kan høre det jeg tenker. Stemmen min og psyken min er blitt en og samme person.

Takk for meg. - SirThomas
  • 0
Sendte du dette til skolen din nå eller i fjor, eller gikk du på skolen i fjor? Fikk du svar fra dem btw? :p
  • 0
Siterer Quinzel:
Sendte du dette til skolen din nå eller i fjor


Skrev det på gruppen igår.

Siterer Quinzel:
eller gikk du på skolen i fjor?


Ja, det stemmer. Gikk der et år. Aldri vært mer ensom ass.

Siterer Quinzel:
Fikk du svar fra dem btw? :p


Ja.

Konge Ler og smiler sykt nå samtidige som jeg tenker syke syke Thomas: Men jeg må være ærlig med deg Du har faanmeg helt rett

Fikk også en privat melding fra en fyr fra den skolen jeg ikke aner hvem er, som ba meg slette innlegget fordi HAN ikke skulle ha noe ut av å bli kalt voldsomt mentalt ustabil.
  • 0
Dæven sirt, not bad!
  • 0
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!