Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

*Ahem*
https://www.youtube.com/watch?v=wQKKj_qeOBQ

Jeg har egentlig ikke vært på dette forumet på flere år, men hørte jeg hadde blitt nevnt så jeg tok turen innom for å se hva det gjaldt. Ble egentlig veldig positivt overrasket.

Så whats new with the khriipster? First of all så er jeg nå teknisk sett "the creepy one" siden khriipy brukeren min ble sperret per request back in the day, og jeg nå har khriipy1 som brukernavn. Men det klinger bra, så det gjør meg ingenting.

Ellers har man brukt dagene sine på å bli mediocre på Overwatch som D.Va main, straks fullført et 5 år langt studie, og hadde en sånn eksistensiell krise rundt nyttår fordi jeg innså at jeg liksom skal være voksen nå. Fått minor PTSD av player-unknown battlegrounds der jeg har prestert å sprenge en hel båt med mine egne teammates. Dette fordi min lille hjerne ikke forstod konseptet av å trekke splinten ut av en granat og at du faktisk skal hive den etterpå. Du skal visst ikke putte den tilbake i sekken som ingenting etterpå. (CAAAAAAARL, THAT KILLS PEOPLE) Lærdom: Ikke gjør det.

Så jeg har altså blitt eldre og (ikke det spor)visere, hvem skulle trodd det.


Ellers før denne bloggen avsluttes har jeg en viktig melding:
Archana is love, archana is life.

Peace.
  • 0
Welcome back!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
Siterer Ingar Hauge:
Welcome back!


Takker!
khriipy: one.
Bad guys: zero.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Du store for et gledelig gjensyn.

Bienvenida de nuevo !
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Du store for et gledelig gjensyn.

Bienvenida de nuevo !


Aww, så koselig å høre Gracias mi amigo!
Siden jeg er relativ ny her, spesielt som bruker, leste jo nyheter en del før jeg bestemte meg for å lage en ny bruker for vel heller jeg si at det er bra med ny fjes for min del altså.... eller kanskje velkommen tilbake
Siterer Xtord:
Siden jeg er relativ ny her, spesielt som bruker, leste jo nyheter en del før jeg bestemte meg for å lage en ny bruker for vel heller jeg si at det er bra med ny fjes for min del altså.... eller kanskje velkommen tilbake


Skjønner, jo takk, føler meg jo relativt ny selv siden det er så lenge siden jeg var aktiv ^^ Håper at du trives på forumet da, er veldig mange ålreite folk her
A blast from the past.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
A blast from the past.


Nemmen, kake
Siterer khriipy:
Skjønner, jo takk, føler meg jo relativt ny selv siden det er så lenge siden jeg var aktiv ^^ Håper at du trives på forumet da, er veldig mange ålreite folk her

Skjønner det. Ja, blitt kjent med et par hyggelig folk her. Ny og ny , vel har jo vært mye aktiv siden september 2016 selv om jeg lagde en konto i 2015... men whatever Uansett takk
Ahahahaha <3

Døde litt av PTSD kommentaren. Tror vi alle (kanskje.....) har vært med på å snerte våre egne teammates en eller annen gang...????
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer khriipy:
Nemmen, kake


Lever enda, merkelig nok.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Archana:
Ahahahaha <3

Døde litt av PTSD kommentaren. Tror vi alle (kanskje.....) har vært med på å snerte våre egne teammates en eller annen gang...????


<3

Hahah, jeg håper da inderlig at det ikke bare er meg iallefall :'D. Jeg tror jeg kan lage en karriere ut av å få til mest latterlige teamkillsa iallefall.

Siterer The Cookiemonster:
Siterer khriipy:Nemmen, kake

Lever enda, merkelig nok.


Det er bra! Du må jo holde styr på anarkiet her i gården.
Vi er visst inne i en rekrutteringsperiode for tiden, der nye og gamle brukere har bestemt seg for å ta turen innom. Jeg stusset litt på hvorfor du lagde en ny bruker fremfor å få en mod til åpne den gamle, men DET tror jeg at jeg egentlig vet svaret på.

Det er uansett mer enn godt å se deg tilbake - nå kan man vel si at GR har fått en del girlpower
  • 0
Siterer SirThomas:
Vi er visst inne i en rekrutteringsperiode for tiden, der nye og gamle brukere har bestemt seg for å ta turen innom. Jeg stusset litt på hvorfor du lagde en ny bruker fremfor å få en mod til åpne den gamle, men DET tror jeg at jeg egentlig vet svaret på.

Det er uansett mer enn godt å se deg tilbake - nå kan man vel si at GR har fått en del girlpower


Tbh visste jeg ikke at det var mulig å gjøre engang. Tenkte på det men meh, gadd ikke vente så da ble det denne løsningen. Jo takk. Lol, girlpower. Sure.
  • 0
Jeg vil også spille det.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Jeg vil også spille det.


Spille hva da? PUBG?
  • 0
Siterer khriipy:
Det er bra! Du må jo holde styr på anarkiet her i gården.


Ironisk nok ble du jo lokket tilbake av noe hovedanarkisten selv skrev.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer khriipy:
Spille hva da? PUBG?

Yaaas, mon chéri! Bare ikke råd eller tid just nu!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer Archana:
Siterer khriipy pille hva da? PUBG?
Yaaas, mon chéri! Bare ikke råd eller tid just nu!


Ahh skjønner, har en fin gjeng du kan joine når vi ska game det så THOOON!
  • 0
Siterer khriipy:
Ahh skjønner, har en fin gjeng du kan joine når vi ska game det så THOOON!


Woop woop!!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer khriipy et er bra! Du må jo holde styr på anarkiet her i gården.

Ironisk nok ble du jo lokket tilbake av noe hovedanarkisten selv skrev.


Tbh ble jeg lokket av Archanas kvinnelige sjarm. It was a thing called a zing and i wanted to sing.
Siterer khriipy:
Tbh ble jeg lokket av Archanas kvinnelige sjarm. It was a thing called a zing and i wanted to sing.


Staph eeet staaaph eeet <3
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!