Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Man legger gjerne merke til ting som er relatert til noe aktuelt for en selv, og noen ganger kan dette være slitsomt. Plutselig ser du at alle andre har kjøpt de samme solbrillene som deg, eller at folk bærer seg ihjel på bæreposer når du prøver å få de siste kronene til å holde frem til neste lønning.

På den annen side har du de litt mer sjarmerende effektene av dette psykologiske fenomenet. Positiv innstilling gjør deg mer mottagelig for positive hendelser i hverdagen, noe som har sørget for at folk kan livnære seg av å coache andre på veien til lykke.

Ett eller annet sted mellom her finner man ting som tyder på at du spiller for mye. Vi har tidligere skrevet en todelt artikkel med eksempler, men jeg føler likevel for å dele denne 16. mai-opplevelsen. Det er ingen hemmelighet at det har blitt litt Uncharted 4 i det siste, men dette handler ikke om klatrevennlige bygninger - i stedet dukket den onde slektningen opp i gata der jeg bor, altså den røde tønnen.
<bild>
Jeg har ingen våpen, men det var umulig for meg å gå en meter til før jeg hadde knipset bildet (synd fordi jeg kunne ha tatt et langt bedre bilde). Nå håper jeg bare at jeg ikke har noen våpenglade naboer som også spiller litt for mye...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Så vi vet hva du hadde lyst å gjøre.
Hadde vært litt festlig om du skjøt på tønnen og et eksemplar av Outlast 2 falt ut.
Shoot it before it lays eggs!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Det virker smått kjent. Etter at jeg maratonet hele AC-serien for et par år siden, var jeg kun millimeter ifra å klatre opp på den høyeste bygningen i byen her...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Du må spille litt mer The Witness igjen, Tor. Det er et sant 1/1-vete å gå rundt etter det.
Kjenner meg igjen. Tror jeg blogget om det en gang, men vi stoppet ved en bensinstasjon klokken 2 om natta en gang i russetida for mange år siden, og da stod det to randoms og snakka sammen utenfor ved inngangen. NPCer, selvfølgelig. Vi antok det ville poppe opp en "press X to talk" om vi gikk bort til dem, men vi testet det ikke.

Prøv å ta et fysikkfag, forresten. Kraftvektorer over alt, hele tiden!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!