Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

er en ny æra over. Tiden går utrolig fort og man kan knapt kalle ett år for ett år. Jeg har nå jobbet i Gamereactor siden sommeren 2001 og har vært med på og bygd opp mediet først som skribent, assisterende webredaktør, community manager og til slutt annonseselger. Det har vært en herlig tur med masse store og unike opplevelser jeg virkelig har satt stor pris på.

Jeg har fått flere utmerkelser fra leserne opp igjennom årene for min trofasthet og aktivitet i mediet. For meg har Gamereactor vært "mitt" barn som jeg har fostret opp. Jeg er utrolig takknemlig for de mange fine år jeg har fått i Gamereactor og ser tilbake på en tid med mange gode minner.

har altså tiden kommet for at jeg tar nye steg videre. Jeg er en spillentusiast og elsker alt som har med spill å gjøre. Jeg har jobbet som annonseselger i mange år og har fått en meget unik kontaktflate i tillegg til at jeg har vært aktiv i gaming-Norge på mange måter. Jeg elsker det jeg gjør, nemlig å være en del av det som skjer på de mange fronter her i Norge når det kommer til spill og spillutvikling. Her er det mye bra.

Som mentor for dyktige spillutviklere ved Høyskolen i Nord-Trøndelag (HiNT) har jeg fått oppleve hvordan det er å utvikle spill fra start og snart til slutt. Det er krevende, men det beste av alt. Veldig utfordrende. Mine "mentorutviklere" er utrolig flinke og står på og hvor jeg har fått lov til å komme med synspunkter basert på min årelange erfaring i spillverden og påvirket utviklingen. Spesielt moro er det å få til det man drømmer om og det å kunne fortelle folket om det gode, lærerike og underholdende som finnes i spill.

Jeg har fått mange spørsmål med hva jeg skal gjøre i fremtiden og jeg har svart ærlig som bare det at "låvedøren" min er åpen. Jeg har mange følere ute og jeg vet at jeg i ett eller annet selskap er det bruk for meg og min kunnskaper. Jeg ønsker i alle fall å jobbe med spill og elsker å spille, så da sier det seg litt selv også. I tillegg til at jeg også er en selger og har vært det i mange herrens år.

Spill er sunt har også fått en spesiell plass i mitt gamerhjerte hvor jeg drar rundt omkring i Norge på fritiden og holder foredrag for foreldre, barn, unge, lærere, helsevesen, politikere, politi med flere og hvor jeg snakker om gaming og hvor viktig det er å følge opp denne enorme hobbyen mange har tatt til seg som sitt hjertebarn.

Jeg er en engasjert ideskaper, en mann med visjoner om hvordan ting kan være og hvordan ting kan fungere godt for så mange som mulig. Har mange kreative ideer på mangt og mye og som gjør at jeg kan bidra til mye før jeg finner veien i graven.

I det siste har jeg startet opp min gen Youtube-kanal og som vokser dag for dag, noe jeg er utrolig takknemlig for. Så mens jeg funderer på hvor veien tar meg så kommer jeg til å lage mye underholdende på Gammerns Gamerkanal.

Med det vil jeg takke for meg og det jeg har bidratt til i Gamereactor, mediet som gir oss gamere blod til et sultent spillhjerte. Takk for de mange gode minner jeg har fått. Nå gleder jeg meg til å ta fatt på nye veier og søke andre utfordringer som tar meg videre her i spill-Norge.

Om du har noe du ønsker du kan bruke denne poteten til, så er det bare å kontakte meg. Jeg er klar for nye utfordringer!

Det er ikke game over, men game on!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Lykke til videre, Bernt Erik! Vi kommer til å savne din evig positive innstilling <3
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Det er veldig trist å se deg gå Bernt. Da jeg begynte å henge på forumet her var du på mange måter forumets sjel. Jeg håper du fortsetter å komme innom communityet selvom du ikke lenger jobber i GR. Og du får ha lykke til videre i alle dine tiltak!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
Du har helt klart stått mye på for GR på utrolig mange måter. Jeg håper du fortsatt vil henge her, og så får du ha lykke til med nye prosjekter!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Lykke til videre, hvor enn livet ditt måtte føre deg! Du må gjerne komme innom forumet nå og da, selv om du ikke er ansatt lenger.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Syns det er flott alt du har gjort i Gamereactor.
Har lenge vært medlem og fast leser av bladet, men begynte bare nylig å være aktiv på Gamereactors nettsider. Selv om jeg ikke har vært [aktiv] her så lenge så kommer jeg til å savne deg, Bernt Erik. Har fortsatt YouTube-kanalen din da, som jeg liker veldig godt. Du får ha lykke til videre, og som de sier på godt norsk: Keep doing what you're doing. =)

Takk for meeeg.
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Masse lykke til videre. Kommer til å fortsette å følge med på Youtube-kanalen din, og regner med du dukker opp her inne også.
''eh'' - Link
Lykke til videre Bernt! Du får stikke innom en gang i blant og oppdatere oss på hva du kommer til å finne på. Så skal jeg fortsette å titte innom bloggen og Youtube-kanalen din
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Tusen hjertelig takk Er evig takknemlig og selvsagt blir jeg ikke borte fra verdens beste spillmedie. Jeg kommer garantert til å skrive både blogger og kanskje også medlemsomtaler som jeg kan gjøre nå Så skal jeg også prøve å være litt aktiv på forumet. Har jo en plassering å forsvare på listen over mest aktive Youtube-innslag på Gammerns Gamerkanal blir det også og hvor jeg kjører konkurranser, spill jeg spiller samt retro time Veldig moro at dere følger kanalen min. Jeg er ikke pro og det vil fortsatt være en usminket og uredigert kanal
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!