Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dagene og timene har gått, og tiden er kommet for å avsløre hvor mange timer min bror har spilt Dota 2 - og ikke minst, hvem som stikker av med The Witcher 3 til PC.

Aller først vil jeg si tusen takk til alle som har deltatt, det gleder meg å se at interessen var såpass høy - og at folk er på plass når det gjelder. Jeg hadde ikke forventet så god deltagelse, men det er vel ikke hver dag det deles ut et spiller nytt spill som de fleste snakker om heller. All kudos til dere som gjettet!

Det skal riktignok sies at denne konkurransen ikke hadde skjedd hvis det ikke var for min bror - jeg deler ut, men han står for både spill og påfunn av konkurranse - og for å påminne meg om å kjøre konk på koden han hadde til overs.

Selv om jeg idag bare deler ut én kode, så tar jeg med første, andre og tredjeplass blant dem som kom nærmest!

I aller siste liten (til og med etter fristen) kom RockFuzzEleven og meldte den laveste (hvis man ser bort ifra Crazy Eyed Gamer93 sitt noe uortodokse bidrag) gjetningen med 1234 timer, mens cheezdoodle96 har den høyeste gjetningen på 5000 timer, og The Cookiemonster var den eneste til å endre gjetningen sin og endte på 2470 timer - men traff noen av dem blink?

Ingen som traff spot-on, men da jeg meldte førsteplassen til min bror var reaksjonen: wow, det er faenmeg close.

#3 PÅ TREDJEPLASS finner vi Vaktmesteren med 2750 timer.

#2 PÅ ANDREPLASS fyrte shottas til med 3000 timer.

#1 OG PÅ FØRSTEPLASS SMALT GLORFINDEL TIL MED 3572 TIMER!

Det er nemlig ikke mye som skiller første og andreplassen, for broren min har spilt Dota 2 i intet mindre enn 3367 timer - noe som vil si at shottas var 367 timer (for lite) unna, mens Glorfindel var 205 timer (for mye) unna og tok dermed seieren.

HEADS UP! På torsdag meldte AndyLonn at han hadde en kode til overs, som også kun gjelder på GOG - og han følger nok med i kulissene, klar til å avgjøre hvor den skal gå hvis du sender han en PM og begrunner hvorfor DU har lyst å teste ut RPG-spillet som alle retter oppmerksomheten sin mot om dagen.
<bild>
  • 0
Lol. Og jeg som endret svaret mitt hele to ganger av taktiske årsaker.

Men hey, jeg har jo ikke en pc som kan kjøre det uansett, så jeg ville nok bare ha gitt det videre til en kompis.

Og gratulerer til Glorf, som forsåvidt også har spillet fra før.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gratulerer
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Gratulerer Glorfindel!
  • 0
Grattis, din glorete findel. Det var stas
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Jeg drev btw research som f for å finne ut hva broren din het på steam. Jeg tror jeg fant en av brødrene dine, men med 1,9 timer i DOTA 2 skjønte jeg at jeg hadde kommet feil. Den andre broren din var ikke like lett å finne frem til, så det ble en god håndfull timer well wasted. På et punkt trodde jeg at jeg hadde funnet ham, med en masse timer i DOTA, C:GO og GTAV. Gledesboblen sprakk da jeg oppdaget at alle gruppene han var med i var russiske... Jaja, morsomt å leke etterforsker i alle fall...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
Gratiz. Kult tiltak.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Og jeg som endret svaret mitt hele to ganger av taktiske årsaker.


Ja, du fikk jo en honorable mention.

Siterer The Cookiemonster:
Men hey, jeg har jo ikke en pc som kan kjøre det uansett, så jeg ville nok bare ha gitt det videre til en kompis.


Uansett kult du deltok!

Siterer Joelspeanuts:
Jeg drev btw research som f for å finne ut hva broren din het på steam.


SirThomas approves the dedication

Fun fact: Jeg har én bror, og tre søstre.

Siterer Marlboro Red:
Kult tiltak.


Takker! Blir forhåpentligvis ikke mitt siste
  • 0
Siterer SirThomas:
Fun fact: Jeg har én bror

Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Dayum. Vet ikke om jeg skal kalle det iskald beregning, eller heldig gjetning.

Men, som Kake sier lenger opp her, så har jeg allerede spillet på PS4 og deltok egentlig uten den hensikt om å vinne
Tviler på at jeg kommer til å spille gjennom det på nytt på en god stund, når jeg gjør meg "ferdig" med det på PS4 også. Så det er mer rettferdig om noen andre får koden. Kjører derfor noe så spesielt som en giveaway av giveaway'en ved å gi alle som deltok en sjanse til. Bruker www.random.org og sender vinneren en PM
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Yay, jeg hadde høyeste nummer OG fikk en honorobale mention! Så jeg fikk koden av Glorfindel. Trodde aldri det skulle skje at jeg faktisk vant noe, ikke mindre noe helt tilfeldig. =O Stas. Vil si at jeg var med for å gi det til en venn, da jeg også allerede har spillet. Kan selvfølgelig gi bort koden til den som var nærmest etter G-Man eller noe hvis det ikke er greit.
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
  • 0
Wow, det skal neimen ikke være lett å gi gaver. I andre kulturer kunne de to siste kommentarene vært som insults å regne

Neida (eller joda), det er hyggelig å gi andre en sjanse når dere selv har spillet, herregud, det skal dere ha honnør for, men det ble bare så "bli kvitt koden enklest mulig"-aktig stemning etter Thomas' litt mer gjennomførte givewayopplegg. Litt som gaven fra tante som ingen vil ha og som blir gående på rundgang innad i familen. Huff, nei, så galt var det ikke, fikk bare den følelsen der en liten stund. Takk for meeey...

#streamofconciousness
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Wow, det skal neimen ikke være lett å gi gaver. I andre kulturer kunne de to siste kommentarene vært som insults å regne

Neida (eller joda), det er hyggelig å gi andre en sjanse når dere selv har spillet, herregud, det skal dere ha honnør for, men det ble bare så "bli kvitt koden enklest mulig"-aktig stemning etter Thomas' litt mer gjennomførte givewayopplegg. Litt som gaven fra tante som ingen vil ha og som blir gående på rundgang innad i familen. Huff, nei, så galt var det ikke, fikk bare den følelsen der en liten stund. Takk for meeey...

#streamofconciousness


Jeg hadde som hensikt å gi bort spillet til en venn, selv om jeg regnet med at jeg ikke kom til å vinne. Var ikke meningen å skape en "bli kvitt koden enklest mulig"-stemning. Som sagt så kan jeg fint gi koden til shottas (andreplass) i stedet for vennen min.
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
  • 0
Bra gjettet! Og gratulerer til Glorfindel.

Timene flyr unna i spill som LoL og Dota ser man.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer cheezdoodle96:
Som sagt så kan jeg fint gi koden til shottas (andreplass) i stedet for vennen min.

Nei, kom igjen... Det var ikke meningen å gi deg følelsen av at du har skapt "gi bort så fort som mulig"-stemning. Men jeg ser jo at det er det jeg impliserer. Sånn kan det altså gå når jeg kommenterer uten å sensurere meg selv.

Nei, du har fått koden, fair and square. Gi den til vennen din, han blir helt sikkert glad, og det er sikkert morsommere for deg å gi den til en venn enn å gi den til en random, er det ikke? Det ville i hvert fall jeg ha syntes, men... du er sjefen i livet ditt, gjør som du vil
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Nei, kom igjen... Det var ikke meningen å gi deg følelsen av at du har skapt "gi bort så fort som mulig"-stemning. Men jeg ser jo at det er det jeg impliserer. Sånn kan det altså gå når jeg kommenterer uten å sensurere meg selv.


Ok, da så. Tingen med ord er at de kan bli tatt på så mange forskjellige vis. Man kan si de "styggeste" ting, men så lenge det er en morsom stemning og alle er med på det så gjør det ingen ting. Hvis det ikke er en morsom stemning så kan selv den minste ting bli tatt feil. Vet ikke helt om det ga mening, men poenget mitt er i hvert fall at jeg tok kommentaren din mer, jeg vet ikke, negativ? enn du mente. Var kanskje i et litt "negativt" humør fra før av. Men no hard feelings. =)
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Neida (eller joda), det er hyggelig å gi andre en sjanse når dere selv har spillet, herregud, det skal dere ha honnør for, men det ble bare så "bli kvitt koden enklest mulig"-aktig stemning etter Thomas' litt mer gjennomførte givewayopplegg. Litt som gaven fra tante som ingen vil ha og som blir gående på rundgang innad i familen. Huff, nei, så galt var det ikke, fikk bare den følelsen der en liten stund. Takk for meeey...


Hehe, ja. Risikoen var jo at det kunne starte en "ta den ring og la den vandre", men når jeg verken har bruk for koden selv, eller kjenner noen spesielle som kunne hatt nytte av den, så føler jeg det er bedre at den gikk videre
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!