Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

det kommer jo opp så mange gode spill, så jeg er ikke sikker hvilket jeg ville spillt men Last og us var er det beste spillet jeg har spilt men det kommer jo bare til PL4 spill alla det ville jeg spilt
  • 0
Jeg vil lage spill, i Unity. PCen min går varm når spillene blir for avanserte og slår seg av. Der er irriterende. Den er over 5 år gammel, da.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
En veldig vanskelig spørsmål for min del, ettersom jeg ikke er en PC-gamer. Har prøvd mange ganger å spille på PC, men sitter med en relativ svak skole-PC som er vanskelig å finne gode spill som kan kjøres på. Prøvde til og med League of Legends, men det gikk så sakte at jeg ikke taklet det rett og slett mer...

Om jeg vinner en Lenovo Legion-Y520, har jeg veldig lyst til å spille først Remedy sin nye spill - "Quantum Break". Det spillet ser rett og slett usedvanlig kult ut, med spesielt den "slow-motion" effekten minner meg veldig om Max Payne. I tillegg til at jeg får spilt det i farta. F.eks. mens jeg venter på at toget skal komme kan jeg bare skru opp PC'en og spille litt Quantum Break i mellomtiden I tillegg ønsker jeg så inderlig å spille Splinter Cell Conviction og få oppleve gode gamle Sam Fisher igjen.
Solidus95
Det må jo bli PUBG og destiny 2????
  • 0
Jeg ville gitt den til min kjære mor slik at hun kan få prøve spillet Farming simulator, hun har så lyst til å drive en gård. ;)
224
  • 0
Gamereactor App
  • 0
Destiny 2 !!<3
  • 0
Playerunknown battlegrounds
  • 0
Vanskelig spørsmål, er så sinnsykt mye som må prøves! Destiny 2, PUBG, og The Culling står høyt på listen Blir hvertfall veldig glad om jeg vinner en laptop, fordi jeg må ha laderen min i den nåværende laptopen for at den skal funke
  • 0
Jeg har lyst til å spille PUBG og destiny 2
  • 0
hmmm...
La meg tenke.

Destiny 2 og Divinity: Original sin 2
  • 0
Quake: Champions og Pubg
  • 0
Fallout 4
  • 0
Må nok sjekke ut PUBG...
  • 0
Dark souls 3 ;D
  • 0
Destiny 2 skal da testes.
  • 0
PUBG, helt klart
  • 0
Happy wheels

Neida, hadde blitt PUBG her også (y)
  • 0
Det første jeg hadde spilt på denne hadde nok vært Far Cry 4. Digger Far Cry-serien på PC og jeg er sikker på at denne gameren fra Lenovo har nok kraft til å kjøre det uten problemer.
  • 0
Warframe
  • 0
Skyrim - med alle graphic mods jeg kan finne! Endelig vil Tamriel være i mine hender! Hahaha
  • 0
Minecraft her ????
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!