Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Star Wars ~ Offisiell tråd ~


Siterer A to the H:
Gleder meg til å se karakterutviklingen i Episode 8


Føler de traff fint med de to nykommerne som spilte Rey og Finn i alle fall. Ikke en fordømte person som hadde hørt om de før, men jaggu leverte de bra.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Føler de traff fint med de to nykommerne som spilte Rey og Finn i alle fall. Ikke en fordømte person som hadde hørt om de før, men jaggu leverte de bra.

Syns å han som spilte Poe Dameron var ganske kul å Men, det er sikkert bare meg
  • 0
Siterer Xtord:
Syns å han som spilte Poe Dameron var ganske kul å Men, det er sikkert bare meg


Ja, for all del, men han har igjen litt mer erfaring, selv om han ikke har hatt noen større roller såvidt jeg kan se.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ja, for all del, men han har igjen litt mer erfaring, selv om han ikke har hatt noen større roller såvidt jeg kan se.

Riktig , sjekket imdb profilen hans nå, ja han har litt mer erfaring ja. Men, ser sånn ut ja, ser ikke ut som han har de større/største rollene. Får vel se åssen rollen han er i EX machina siden jeg har den nede på blu ray. Var det ikke slik at de hadde tenkt å ta liv av han originalt i ep 7?
Tenkte ikke over før nå at han som spilte Finn var med i den siste 24 sesongen Litt off topic det da
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ja, for all del, men han har igjen litt mer erfaring, selv om han ikke har hatt noen større roller såvidt jeg kan se.


Han spilte kjempebra i Ex Machina! Ekstremt bra film også
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Han spilte kjempebra i Ex Machina! Ekstremt bra film også

Da har jeg noe å glede meg til da siden jeg har filmen hjemme
  • 0
  • Los
  • Los
Han som spilte Finn var jo litt kjent. Han hadde spilt i "Attack the block", så jeg viste hvem han var. Men det skal sies at når jeg hørte at han skulle spille i Star Wars så tenkte jeg WTF?!

Rey og Dameron er fulltreffere for min del. Oscar Isaac er virkelig flink og Daisy Ridley fanger følelsen av å være "in over your head", og måtte gjøre noe med det. Jeg gleder meg til å se hvordan Daisy vokser som skuespiller sammen med hvordan rollen til Rey utvikler seg.
Vis vinden løye går e rett på tryne
Det er jo spiriten til Star Wars. Harrison Ford, Mark Hammill, Carrie Fisher osvosv var på nesten ingen sin radar før Star Wars IV-VI
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Det er jo spiriten til Star Wars. Harrison Ford, Mark Hammill, Carrie Fisher osvosv var på nesten ingen sin radar før Star Wars IV-VI


Absolutt, men det er ikke nødvendigvis så lett å treffe likevel. Hayden Christensen og Natalie Portman var vel ikke akkurat meganavn før de dukket opp i Star Wars de heller. Christensen er forsåvidt ikke det nå i ettertid heller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Christensen er forsåvidt ikke det nå i ettertid heller.


Det var vel et valg han tok.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det var vel et valg han tok.


Til en viss grad. Kan ikke tenke meg at noen ser f.eks. Attack of the Clones og tenker "Han må vi ha". Ville sikkert ha landet en del større roller, men noen superstjerne tviler jeg sterkt på at han ville blitt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kan ikke tenke meg at noen ser f.eks. Attack of the Clones og tenker "Han må vi ha".


Helt klart, men samtidig er det imponerende hvor mye bedre han ble i episode 3. Jeg vil gå så langt å si at faktisk spiller bra i den filmen. (Anakin i episode 1 var heller ikke en høydare, men så var dialogen dårlig skrevet også)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Til en viss grad. Kan ikke tenke meg at noen ser f.eks. Attack of the Clones og tenker "Han må vi ha". Ville sikkert ha landet en del større roller, men noen superstjerne tviler jeg sterkt på at han ville blitt.


Han spilte i Jumper, som var et fantastisk kult konsept, men forferdelig dårlig utført.

Siterer The Cookiemonster:
Absolutt, men det er ikke nødvendigvis så lett å treffe likevel.


Sant nok, men de har nok truffet mer enn de har bommet.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hayden Christensen og Natalie Portman var vel ikke akkurat meganavn før de dukket opp i Star Wars de heller. Christensen er forsåvidt ikke det nå i ettertid heller.


Natalie Portman var et kjent navn før Star Wars pga. Leon: The Professional, Heat og Mars Attacks!.
Siterer LesMiserable:
Natalie Portman var et kjent navn før Star Wars pga. Leon: The Professional, Heat og Mars Attacks!.


Sant nok. Uansett, det har ikke vært noen stor trend at Star Wars-filmene har inneholdt noen som kan regnes som "superstjerner", foruten de som har blitt det pga. Star Wars, ala. Harrison Ford.

Men uansett, hele samtalen forsvant litt fra det som var poenget, at de tilsynelatende har truffet ganske bra med castingen av hovedrollene denne gangen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Uansett, det har ikke vært noen stor trend at Star Wars-filmene har inneholdt noen som kan regnes som "superstjerner", foruten de som har blitt det pga. Star Wars, ala. Harrison Ford.


Da velger du å se bortifra Alec Guinness og Peter Cushing? De to var tross alt ekstremt kjente.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Da velger du å se bortifra Alec Guinness og Peter Cushing? De to var tross alt ekstremt kjente.


Ja, men ikke i den "høyaktuell"-klassen, hvis du skjønner hva jeg mener. Begge to aldrende da de spilte rollen. Jeg sier ikke at det ikke har vært noen stjerner (Samuel L. Jackson i 1-3 for å ta en derfra), men det har ikke vært like stjernedominant som man gjerne ser i de største filmene. Normalt sett prøver man jo å trekke folk ved å ha nettopp de store navnene og de store regissørene, men Star Wars har nådd en såpass stor status at de kan caste hvem faen de vil, og filmen vil likevel blitt sett av helt enormt mange mennesker. Om de følte for det kunne de plukket en uteligger av gaten og satt han som hovedrollen, og likevel ville filmen ha vært enorm.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Joda joda, men jeg syns det er viktig å ikke glemme Alec og Peter.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Joda joda, men jeg syns det er viktig å ikke glemme Alec og Peter.


Fair enough.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Men uansett, hele samtalen forsvant litt fra det som var poenget, at de tilsynelatende har truffet ganske bra med castingen av hovedrollene denne gangen.


Jeg syns castingen er kjempebra, men karakterene er fremdeles ikke perfekt skrevet. Jeg syns Domhnall Gleeson er en veldig god skuespiller (basert på Ex Machina) men i TFA er han bare en kjip karikatur. Poe sin story er rar pga rewrites, Finn har motivasjoner som ikke alltid gir mening og Rey... Vel, vi vet jo ikke så mye om karakteren enda, men her også er det nok å pirke på. Men skuespillet er i det minste veldig bra.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg syns castingen er kjempebra, men karakterene er fremdeles ikke perfekt skrevet. Jeg syns Domhnall Gleeson er en veldig god skuespiller (basert på Ex Machina) men i TFA er han bare en kjip karikatur. Poe sin story er rar pga rewrites, Finn har motivasjoner som ikke alltid gir mening og Rey... Vel, vi vet jo ikke så mye om karakteren enda, men her også er det nok å pirke på. Men skuespillet er i det minste veldig bra.


Ja, men skal vel også være litt ubesvarte spørsmål og noen hull. Må ha noe som gjør at folk kommer tilbake. Ser jo alle spekulasjonene rundt om på nettet om alt fra Rey sine foreldre til om Finn og Poe er homofile, så det er mye rart de kan grave videre inn i. Uansett, det er potensiale der.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fantastisk at man kan klare å lage en så god film etter A Force awakens. Hatten av. Ja, jeg så nettopp Rogue One.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Så hyggelig at du likte den! Veldig kult at Rogue One er så bra!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Jeg elsker Rogue One. Ga meg en skikkelig nostalgibenner'n
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Jeg har bestemt meg nå. Og etter min oppfatning er Rogue One den tredje beste filmen i hele franchisen.
Jeg gleder meg til jeg får den på Blue.ray
The gavel corrupts
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!