Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Star Wars ~ Offisiell tråd ~


Da har jeg fått sett Rogue One, må si den var bedre enn forventet. Selv broderen som ikke liker SW synes den var bra. Dessverre var det i 3D, noe jeg aldri har hatt sansen for men koste meg likevel
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Dessverre var det i 3D


Urutinert å se film i 3D.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Urutinert å se film i 3D.

Sorry m8, men det var 3D eller vente til den kom ut på dvd. Er ikke så mange muligheter til kino her #bygda.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Er ikke så mange muligheter til kino her #bygda.


U w0t m8, du var jo på Flesland?
  • 0
Siterer SirThomas:
U w0t m8, du var jo på Flesland?

Det går an å reise videre Er nok ikke Bergensgutt (har dog bodd der et år når jeg var liten pjokk)

Tok båt videre, sier ikke mer i frykt for at mine hemmelige identitet skal bli avslørt.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Tok båt videre, sier ikke mer i frykt for at mine hemmelige identitet skal bli avslørt


Du er veldig ekstrem på det der.
Siterer SirThomas:
Du er veldig ekstrem på det der.

Sorry m8. En vakker dag...
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Sorry m8. En vakker dag...


Du bor sikkert på Os.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Lt Mactawish orry m8. En vakker dag...

Du bor sikkert på Os.

Hvordan våger de? Os du liksom...

Men lat oss inte deraile denne tråden mer nå.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Carrie Fisher er død, i en alder av 60. Hvil i fred, Carrie.

Ikke akkurat hendig i forhold til de kommende filmene heller, må drepe Leia på en eller annen måte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Hvil i fred.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Hvil i fred Carrie Fisher.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Carrie Fisher: 1956 to 2016

Mitt første og største movie crush. Ever !
"She'll always be royalty to me"

R.I.P
The gavel corrupts
R.I.P <3
The D' is silent.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Morro med en video som trekker frem alt det positive i en film!


Helt enig. Derfor trekker jeg fram denne, som jeg synes er den mest undervurderte av dem alle.

https://www.youtube.com/watch?v=_KSbwAJT8RE
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Helt enig. Derfor trekker jeg fram denne, som jeg synes er den mest undervurderte av dem alle.


Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke liker episode 3, for det syns jeg er en kjempebra film! Det er filmen der Lucas endelig fikk til hva han ønsket å gjøre med prequel filmene og det syns godt!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke liker episode 3, for det syns jeg er en kjempebra film! Det er filmen der Lucas endelig fikk til hva han ønsket å gjøre med prequel filmene og det syns godt!

Enig der ,syns også iii var veldig bra, ikke min favoritt star wars film , men allikevel veldig bra.
Siterer Crazy Kraken:
Lucas endelig fikk til hva han ønsket å gjøre med prequel filmene


Ja. Absolutt..
The gavel corrupts
er helt enig med folk her Jeg syns selv at Episode 3 er en av de beste Star Wars filmene der ute. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk misliker den så mye, likte Epsode 2 også, "Episode 1 is something for another time".
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
er helt enig med folk her Jeg syns selv at Episode 3 er en av de beste Star Wars filmene der ute. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk misliker den så mye, likte Epsode 2 også, "Episode 1 is something for another time".

Helt enig der. Episode 1 har jeg ikke så mye til øvers for , helt ok kanskje, pod race var ok kanskje. 2 ern , syns jeg er litt bedre , men ikke mye, siste 30 min er fremdeles kult. Var glad i begge for 3-4 år siden, men de har minket en del de siste årene. Og starten er også ganske bra, men det er vel som mange sier at de kanskje kunne unngått og introdusert dooku. Hver sin smak dog. Og det helt greit at folk liker de å
Selv syns jeg Episode 1 er bedre enn Episode 2. Ja, 1ern har Jar Jar og historien er helt merkelig fortalt, men den føles mer genuin ut syns jeg. Mange klager på bruken av CGI, men i Ep. 1 så bruker de faktisk utrolig mange modeller og det syns godt. Dessuten holder CGI delen seg utrolig bra, til at det er en så gammel film. Jeg elsker podrace-et og slutten er kjempetøff. Den speiler den siste konflikten i Ep 6, på en spennende måte, syns jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke liker episode 3, for det syns jeg er en kjempebra film! Det er filmen der Lucas endelig fikk til hva han ønsket å gjøre med prequel filmene og det syns godt!


Helt enig. Det er jo en god film.

Siterer Crazy Kraken:
Selv syns jeg Episode 1 er bedre enn Episode 2. Ja, 1ern har Jar Jar og historien er helt merkelig fortalt, men den føles mer genuin ut syns jeg. Mange klager på bruken av CGI, men i Ep. 1 så bruker de faktisk utrolig mange modeller og det syns godt.


Grunnen til at folk hater Phantom Menace er jo fordi de ventet så lenge mellom VI og I, og ble derfor skikkelig skuffa da den kom. Det er forståelig, men II er en skikkelig drittfilm. Anakin og Padme sine scener er forferdelige, og at de faktisk tørte å gjøre Padme om fra en tøff karakter til en damsel in distress er en jævla fadese. Den er også sykt forced og mangler veldig mye for å kategorisere den som en ok film. Nei ass, episode 2 er helt grusom.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Tror en del har limt fast nostalgibrillene når de vurderer I-III. Jeg for min del har aldri hatt noe særlig problem med dem. Synes de tidvis er mer underholdende enn IV-VI også. Duellene er i hvert fall som natt og dag.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!